کاری, مالتا

چگونه ویزای کاری مالتا را دریافت کنیم؟

ویزای کاری مالتا

در این مقاله می پردازیم به ویزای کار در مالتا . در بین ویزای مختلفی که برای کشورهای مختلف وجود دارد، همیشه ویزای کاری بهترین نوع ویزا بوده است. البته نباید فراموش کنیم که برای تمامی کشورها شرایط یکسان نیست و اگر به طور مثال ویزای کاری آلمان یک ویزای قابل دسترسی است، باید حتما ویزای کاری مالتا نیز انجام شدنی باشد. بلکه همیشه برای ویزای کار اولین شرطی که سر راه ما قرار دارد، داشتن یک کارفرما است که بتواند فرد متقاضی کار در مالتا را ساپورت نماید. ویزای کاری مالتا یکی از سخت ترین ویزاهای موجود در اتحادیه اروپا است. چرا که شرایط کاری مناسبی برای متقاضیان کار در مالتا که اغلب افرادی از سایر کشورها می باشند وجود ندارد.

ویزای کاری مالتا

برای اخذ ویزای کاری کشور مالتا داشتن شرایط ذیل الزامی می باشد:

  • داشتن یک کار فرما در مالتا
  • آگهی کار در مالتا به مدت 3 ماه
  • در صورت نبودن نیروی کار آگهی کار در اروپا به مدت 3 ماه

نکات مهم ویزای کاری مالتا

در صورتی که برای ویزای کاری مالتا موارد فوق انجام شود و کسی یافت نشود کار فرما می تواند برای متقاضی کار در مالتا دعوتنامه ارسال نماید که با این دعوتنامه امکان گرفتن ویزا و پس از آن اقامت کاری این کشور بوجود می آید.

بسیاری از افراد بر این باورند که برای اخذ ویزای کار مالتا با زبان انگلیسی هم می شود کار پیدا کرد اما باید بدانید که با وجود این که کشور مالتا بسیاری از افراد به زبان انگلیسی صحبت می کنند اما این یک اصل است که در هر کشوری اگر بخواهیم ویزای کاری دریافت نماییم برای اینکه یک کارفرمای محلی بیابیم باید به زبان رسمی آن کشور مسلط باشیم در غیر اینصورت نمی توانیم ویزای کاری مالتا و یا ویزای کاری هر کشوری دیگر اروپا را اخذ کرد.

ویزای کاری در کشور های اروپایی

در حال حاضر در بین کشورهای اروپایی ویزای کار آلمان ، ویزای کار اتریش و ویزای کار بلژیک به نسبت سایر کشورها شرایط راحت تری دارد و مهاجرت کاری به این سه کشور راحت تر خواهد بود و اگر بخواهیم به غیر از اروپا کشوری را نام ببریم باید به ویزای کاری آفریقای جنوبی اشاره کرد.

البته در بسیاری دیگر از کشورها ویزای کاری وجود دارد که تحت قوانین مختلف ویزای کاری قرار دارند و شرایط خاص خود را می طلبد. به عنوان مثال ویزای EB3 در زیر مجموعه ویزاهای کاری آمریکا می باشد که شرایط خاصی برای جذب نیرو دارد.

ویزای کار در کشور المان

به این نکته نیز توجه داشته باشید که ویزای کار انواع مختلفی دارد مثلا ما برای کار در آلمان هم می توانیم از ویزای جست و جوی کار استفاده کنیم و هم اینکه از شرایط بلوکارت آلمان بهره مند شویم که این دو شرایطی کاملا متفاوت دارند و امروزه بسیاری از متقاضیان کار در آلمان به اشتباه امور خود را انجام داده و دچار ضرر و زیان بسیاری می گردند.

موسسه حقوقی، مهاجرتی آوات برترین موسسه ایران تمامی خدمات خود در زمینه مهاجرت را بصورت کاملا تضمینی ارائه می نماید.

راه ها ی مهاجرت به مالتا

علاوه بر ویزای کاری مالتا راه های دیگری نیز برای ورود به کشور زیبای مالتا وجو دارد. به عنوان مثال در حال حاضر یک سری کورس های زبان در مالتا برگزار می گردد که افراد به قصد گزراندن دوره زبان و آشنا شدن با محیط اتحادیه اروپا وارد مالتا شده و پس از دوره زبان یا جذب دانشگاه های اروپا می شوند و یا اینکه با یافتن یک کار فرمای اروپایی شرایط دریافت ویزای کار مالتا و یا ویزای کاری سایر کشورهای اروپایی را برای خود هموار می سازند.

دوره های زبان مالتا با جدید ترین متد های آموزش زبان در محیطی کاملا انگلیسی این امکان را برای متقاضیان دوره های زبان مالتا بوجود می آورد که با دانشجوهای خارجی در ارتباط بوده و روی دانش زبان انگلیسی خود وقت بگذارند.

امکان داشتن خوابگاه و امکانات درجه یک دانشجویی در کالج های زبان مالتا شرایط ایده آل اروپایی را برای زبا آموزان خارجی فراهم آورده که این امر دوره های زبان مالتا را از سار کشورهای اروپایی متمایز می سازد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

یک دیدگاه ثبت کنید برای “چگونه ویزای کاری مالتا را دریافت کنیم؟

  1. محمد رحیمی گفت:

    سلام.ما میتونیم از طریق تحصیل در زبان انگلیسی وارد دانشگاه های مالتا بشیم و اقامت بگیریم.و اینکه بعد اتمام تحصیل چطوری اقامت دائم بگیریم؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و درود
      بله امکان تحصیل در دوره زبان در مالتا وجود دارد و اخذ اقامت بعد از تحصیل راه های متفاوت دارد و امکان پذیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *