کاری, لوکزامبورگ

ویزای کاری لوکزامبورگ چه مزیت هایی دارد؟

ویزای کاری لوکزامبورگ

اگر چه لوکزامبورگ کشور کوچک و کم جمعیتی می باشد اما علاقمندان خاص خود را دارد که مایل به اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ می باشند و در تفکر گرفتن ویزای کاری لوکزامبورگ می باشند. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا بتوانیم راه های ورود به خاک لوکزامبورگ و روش های اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ را پیش روی شما قرار دهیم. روش هایی که شما می توانید اقامت لوکزامبورگ را دریافت کنید بسیار زیاد می باشد اما رایج ترین آنها عبارت است از سرمایه گذاری، خرید ملک، ازدواج و ویزای کاری می باشد.

اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ

اکر شما قصد اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ را دارید پس بهتر است بدانید که هر کشوری بر اساس قوانین خود برنامه هایی برای صادر کردن ویزای کاری دارد به همین جهت لوکزامبورگ هم قوانین مختص به خود را در خصوص کار دارد پس باید قبل از هر اقدامی ابتدا قوانین آن کشور را بدانیم.

کشور لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری می باشد که برای کار کردن و درآمد زایی بسیار ایده آل می باشد زیرا این کشور خدمات ویژه ای را برای کار در نظر گرفته است.

لوگزامبورگ کشوری است که عضو اتحادیه اروپا می باشد و همچنین در پیمان شنگن، کشورهای عضو ویزای شنگن، شرکت داشته است.

این کشور کوچک اما ثروتمند بیشترین میزان تولید ناخاصی داخلی را در دنیا به خود اختصاص داده است و درآمد بسیار بالایی در سال بین دیگر کشورها را دارد نوع حکومت در این کشور مشروطه سلطنتی می باشد و جمعیت حاضر در این کشور ۵۰۰ هزار نفر می باشد. ویزای کاری لوکزامبورگ به این صورت انجام می گیرد و صادر می شود که باید یک کار فرما در لوکزامبورگ برای متقاضی کار دعوتنامه بفرستد.

این مراحل خاص خود را دارد که در ابتدا کار فرما یا اسپانسر باید در کشور لوکزامبورگ آگهی استخدام منتشر کند و اگر مدت زمانی که آگهی منتشر شده است فردی پیدا نشود همان آگهی مجدد به مدت سه ماه باید در کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا منتشر شود، زمانی که فرد متقاضی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیدا نشود(که شامل ۲۸کشور می باشد) کارفرما می تواند از کشورهایی که عضو اتحادیه ی اروپا نمی باشند نیروی متخصص جذب کند.

روند اخذ ویزای کاری

متقاضی بعد از این که در آگهی پذیرفته شود می بایستی یک قرارداد بین کار فرما و متقاضی بسته شود و کار فرما متعهد شود که هزینه های زندگی متقاضی و خانواده ی او را در لوکزامبورگ به عهده بگیرد.

در ضمن باید یاد آور باشیم که زمانی که قرار داد بین کار فرما و متقاضی بسته شد باید در خواستی به وزارت اشتغال لوکزامبورگ ارایه دهند، که این وزارت می تواند این قرار داد و در خواست را رد یا قبول کند زمانی که این درخواست مورد قبول وزارت اشتغال لوکزامبورگ قرار گرفت فرد می بایستی تمام مدارکی که وزارت درخواست کرده است را تحویل دهد تا بعد از بررسی های لازمه ویزای کاری این کشور برای متقاضی صادر شود. از جمله مدارک و اسناد مهمی که وزارت اشتغال لوکزامبورگ از متقاضی در خواست می کند عبارت است از: اصل پاسپورت، دعوتنامه ی کار فرما، مدارک تحصیلی و ترجمه های آن، گواهی سلامت پزشکی و عدم سوء پیشینه که البته وزارت اشتغال کشور مربوطه می تواند مدارک بیشتری هم از متقاضی بخواهند.

روش اخذ ویزای کاری

زمانی که وزارت اشتغال مدارک متقاضی را تایید نمود سپس فرد می تواند با رفتن به سفارت بلژیک در تهران برای اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ اقدام کند بهتر است بدانید که لوکزامبورگ سفارتی در تهران ندارد به همین خاطر متقاضیان باید به سفارت بلژیک رفته و برای صدور ویزا اقدام کنند.

شایان ذکر می باشد که این روش اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ به سهولت انجام پذیر نمی باشند و متقاضی می بایستی از مسیرهای دیگری برای اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ اقدام کند به طور مثال می تواند از طریق ویزای تحصیلی به لوکزامبورگ رفته و حین تحصیل به کار پاره وقت و یا تمام وقت بپردازد و بعد از اتمام تحصیل می تواند ویزای خود را به ویزای کاری لوکزامبورگ تغییر دهد و بعد از پرداخت مالیات به مدت سه الی پنج سال می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

البته این دشواری فقط برای متقاضیان از کشورهای خارج از اتحادیه ی اروپا می باشد و متقاضیان داخل اتحادیه می توانند به راحتی و بدون نیاز به ویزا به کار در لوکزامبورگ مشغول شوند.

کار و اشتغال در لوکزامبورگ

شاید علاقمند باشید بدانید که مشاغل موجود در این کشور چه شغل هایی می باشد و در کدام شغل ها بیشترین افراد استخدام شده از کشورهای دیگر می باشد، این شغل ها عبارت است از خرده فروشی، خدمات، خدمات اجتماعی، تولید و ساخت و ساز، رستوران ها و هتل ها و…..می باشند.

ساعت کاری در لوکزامبورگ هفته ای ۴۰ ساعت می باشد و افراد شاغل می توانند در تعطیلات عمومی به کار مشغول باشند.

اما به ازای هر ساعت کار در تعطیلات پول بیشتری دریافت خواهند کرد.

زبان در کشور لوکزامبورگ فرانسه، انگلیسی، آلمانی می باشد و زبان محلی آنها لوکزامبورگی است.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *