برزیل, کاری

چگونه ویزای کاری برزیل را دریافت کنیم؟

ویزای کاری برزیل

امروزه افراد بسیاری از طریق ویزای کاری به این کشور رفته و کسب درآمد می کنند. ویزای کاری برزیل در بین کشورهای جهان سوم از علاقمندان بسیاری برخوردار می باشد و اکثر مردم در کشورهای مختلف درصدد اخذ ویزای کاری می باشند. به همین خاطر ما در این مقاله شرایط لازم برای اخذ ویزای کاری و مدارک لازمرا برایتان شرح می دهیم تا با اطلاعات کامل برای ویزای کاری برزیل اقدام کنید و خود را به خاک این کشور برسانید.

 اخذ ویزای کشور برزیل

کشور برزیل درآمریکای جنوبی قرار گرفته است و پایتخت این کشور پهناور برازیلیا است که پر جمعیت ترین شهر این کشور می باشد. برزیل در بین کشور های دنیا رتبه ی پنجم دنیا از جهت وسعت را به خود اختصاص داده است.

این کشور جمعیتی بیش از دویست میلیون نفر را در خود جای داده است این کشور با تمامی کشورهای آمریکای جنوبی هم مرز و همسایه است به جز کشورهای اکوادور و شیلی, آب و هوای برزیل متنوع می باشد و بارش باران در تمامی مناطق زیاد است.

این وضعیت کلی از برزیل می باشد که خدمت افرادی که می خواهند از طریق ویزای کاری وارد این کشور شده و برای اقامت اقدام کنند, ارائه شد. افرادی که قصد مهاجرت به برزیل را دارند باید بدانند که راه های رسیدن به این خاک بسیار است اما افرادی که قصد اخذ ویزای کاری را دارند به طور حتم اطلاعات خود را در خصوص چگونگی اخذ ویزای کار تکمیل کرده اند و میدانند که اخذ ویزای کار به چند روش امکان پذیر می باشد.

انواع ویزای کاری برزیل

ویزای کاری دارای دو نوع می باشد یکی ویزای کار موقت و دیگری ویزای کار از نوع دائم که ویزای کار موقت آن نیاز به کارفرمایی از کشور برزیل دارد که این کارفرما می بایست دعوتنامه ای به متقاضی کار در کشور برزیل فرستاده تا متقاضی از طریق آن بتواند برای ویزای کار برزیل اقدام کند و سفارت با تایید مدارک را صادر کند. مدت این ویزا دو ساله می باشد و بعد از اتمام این دوسال فرد می تواند برای دو سال دیگر این ویزا را تمدید نماید و بعد از این چهار سال که در آنجا بودید ویزای کاری شما که موقت بود تبدیل به ویزای دائم کاری و اقامت می شود. که فرد می تواند زمانی که اقامت دائم این کشور را دریافت کرد برای اخذ ویزای کاری آمریکا و کانادا اقدام کند.

کشور برزیل به دلیل اینکه کشوری است توریستی و جاذبه های گردشگری بسیاری را دارد دارای شغل های بسیاری می باشد و بیشتر از سیصد فرصت شغلی بخاطر جاذبه گردشگری و حضور گردشگران به وجود آمده است.

در مورد ویزای کار (دائم) باید خدمتتان عرض کنیم که این نوع ویزا مختص سرمایه گذارانی می باشد که به مدت دو سال در برزیل مشغول به کار بوده باشند.

این کشور به دلیل شرایط اقتصادی فوق العاده ای که دارد متقاضیان به هر طریقی که امکانش وجود دارد می خواهند به این کشور رفته و ویزا آن را دریافت کنند.

شرایط ویزای کاری

همان طور که گفتیم ویزای کاری نیاز به کارفرما دارد و آن کار فرما باید در برزیل دارای شرکت و یا موسسه ثبت شده ای باشد که مطابق با قوانین وزارت کار این کشور باشد اما این کار و پیدا کردن کارفرما کمی مشکل می باشد و کمی زمان بر می باشد به همین خاطر موسسه حقوقی آوات پیشنهاد دیگری برایتان دارد و این می باشد که متقاضی می تواند از طریق ویزای تحصیلی وارد خاک برزیل شده و بعد از مشغول شدن به تحصیل می تواند طبق قوانین دولت برزیل در حین تحصیل به کار پاره وقت نیز مشغول شود و بعد از اتمام تحصیل, ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند و بعد از گذشت پنج سال و پرداخت های به موقع مالیات قبل از اتمام مدت ویزا برای دریافت کارت اقامت خود اقدام کند.

کشور برزیل صادراتی چون قهوه کاکائو, سویا, گوشت, تجهیزات و ..را انجام می دهند و به دلیل اراضی وسیع کشاورزی نیروی کار در این زمینه بسیار نیاز دارد. در کل می توان گفت که هر فردی که در هر زمینه ای مهارت خاصی داشته باشد می تواند برای ویزای کاری اقدام کند و نگران کار در آن کشور نباشد زیرا شغل در برزیل زیاد و نیروی کار کم می باشد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *