اکوادور, کاری

ویزای کاری اکوادور

ویزای کاری اکوادور

ویزای کاری کشور اکوادور

امروزه کشورهایی که از نظر اقتصادی رتبه بالایی در دنیا دارند مقصد بسیاری از افرادی می شوند که به دنبال کاری مناسب هستند این افراد به دلیل اینکه در کشورهای خود نمی توانند به آنچه در تفکرشان است دست یابند (بسته به شرایط کشورشان) به همین خاطر کشورهای دیگری که شرایط اقتصادی و کاری مناسبتری دارند را مقصد خود قرار می دهند , ویزای کاری اکوادور از جمله ویزاهایی می باشد که علاقمندان خاص خود را دارد این کشور که آمریکای جنوبی واقع شده است شرایط مناسبی برای کار برای افراد متقاضی فراهم کرده است.

ویزای کاری به چند طریق امکان پذیر می باشد که ما در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم تا با توجه به شرایطی که دارید بتوانید انتخابی درست در راستای اهداف خود داشته باشید.

در ابتدا باید خدمتتان عرض کنیم که اخذ ویزای اکوادور کمی دشوار می باشد اما موسسه مهاجرتی آوات برایتان پیشنهاداتی دارد تا شاید به راحتترین راه ممکن به اخذ ویزای کاری اکوادور دست پیدا کنید.

ویزای کاری اکوادور چون پروسه طولانی دارد به همین خاطر ما برایتان راهی جدید نشان کرده ایم. شما دوستدار می توانید از طریق ویزای تحصیلی اکوادور به این کشور بروید و به تحصیل بپردازید زمانی که به تحصیل مشغول شدید می توانید با اجازه ای که دولت اکوادور به دانشجویان خارجی داده است به صورت پاره وقت به کار بپردازید و حتی با مجوزهایی که از اداره کار اکوادور دریافت می کنید می توانید با رضایت خود در مواقعی که در دانشگاه کلاس ندارید و یا تعطیل عمومی است به کار تمام وقت نیز بپردازید.

نکات لازم در خصوص ویزای کاری اکوادور

زمانی که شما به کار می پردازید می توانید در کنار تحصیل به یادگیری زبان رسمی کشور اکوادور که اسپانیایی می باشد بپردازید البته خاطر نشان کنم که شما که دوستدار اخذ ویزای کاری اکوادور می باشید و می خواهید از هر طریقی ویزای کاری کشور مذکور را کسب کنید می توانید قبل از هر اقدامی زبان اسپانیایی را فرا بگیرید تا در اکوادور به مشکلی برخورد نکنید.

زمانی که تحصیل شما در اکوادور به اتمام رسید شما می توانید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری اکوادور تغییر دهید و بعد از سه تا پنج سال پرداخت بیمه اقامت دائم خود را در اکوادور را دریافت کنید.

از طرفی شما می توانید پول و سرمایه خود را در بانک های اکوادور نگهداری کنید و در اکوادور مستقر شوید و به دنبال کاری مناسب بگردید که این کار به هیچ عنوان مشکل نخواهد بود.

روش دیگر هم این می باشد که شما می توانید در اکوادور کارآفرینی کنید و با سرمایه خود در آن کشور دست به کاری بزنید که می دانید می توانید در آن موفق شوید.

اما از یک روش دیگر می توان ویزای کاری اکوادور را دریافت کرد که این روش برای ایرانیان کمی دشوار می باشد.

ویزای کاری اکوادور که کمی شرایط سختی را دارد این می باشد که مناسب افرادی است که ماهر در زمینه ای می باشند که دانش آن را به صورت حرفه ای فرا گرفته اند و در زمینه ای خاص دارای تخصص می باشند.

برای اخذ این ویزای کاری اکوادور به سند یا مدرکی که نشان دهد فرد در اکوادور اقامت کاری دارد و یا اینکه از طرف خاص ویا سازمان خاصی که در اکوادور می باشد مورد حمایت قرار گرفته باشد ,

دیگر اینکه فرد باید مجوز لازم از اداره کار کشور اکوادور را دریافت کرده باشد.

مدارک ویزای کاری اکوادور

برای اخذ ویزا باید یک گواهی که شرایط کامل شما را در آن شرح داده است تهیه و به دولت و سازمان های مربوطه ارئه دهد تا مورد ارزیابی قرار دهند.

و همچنین متقاضی باید ازتمام مدارکی که ارائه می دهد یک کپی به صورت قانونی تهیه کند.

زمانی که فرد وارد خاک این کشور می شود و به کار در شرکتی مشغول می شود باید یک تعهد نامه ای را امضا نماید که طبق آن باید تمام وظایفی که برعهده می گیرد را به نحو احسنت انجام دهد.

خاطر نشان کنیم که در ابتدا فرد باید در مصاحبه ای که شرکت برایش تدارک دیده است شرکت کند و زمانی که پذیرفته شود می تواند به کار مشغول شود.

تنها موردی که مورد توجه و مهم می باشد این است که شما حتما باید زبان اسپانیایی را فرا بگیرید زیرا برای هر کاری ابتدا باید زبان رسمی آن کشور را بدانید تا بتوانید کارایی بهتری در حرفه ای که دارید را داشته باشید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *