ثبت شرکت, مجارستان

ویزای ثبت شرکت در مجارستان

ویزای ثبت شرکت در مجارستان، اقامت مجارستان از طریق ویزای ثبت شرکت در مجارستان، در آرشیو مقالات موسسه مهاجرتی اوات به بحث در خصوص ثبت شرکت در مجارستان پرداختیم، اما دانستنی هایی در خصوص ویزای ثبت شرکت در مجارستان را در این مقاله به آن خواهیم پرداخت و مدارک لازم جهت ارائه و اخذ ویزای ثبت شرکت در مجارستان را به اشتراک گذاشتیم.

ویزای ثبت شرکت در مجارستان

چرا مجارستان را برای ثبت شرکت خود انتخاب کرده اید؟

آیا از شرایط ثبت شرکت در مجارستان اطلاع دارید؟

آیا می دانید با ثبت شرکت در مجارستان می توان اقامتی دائم در این کشور گرفت؟

مجارستان

مجارستان یکی دیگر از کشورهای خوش آب و هوای اروپایی است که مهاجران زیادی در تمام نقاط دنیا را به سوی خود جذب می کند. در واقع کشور مجارستان به سبب داشتن شرایط ایده آل کسب و کار و همچنین برخورداری از فرصت های عالی شغلی،  یکی از پر متقاضی ترین کشورهای درآمدزا است که افراد زیادی به قصد سرمایه گذاری از طریق کسب و کار را به سمت خود می کشاند. این روزها یکی از مسائلی که می توانند به هنگام مهاجرت به کشورهای اروپایی بسیار جذاب و ارزشمند باشد مهاجرت کاری و اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور مقصد است.

یقیناً کشور مجارستان یکی از بهترین و آسان ترین راه های مهاجرتی را در اختیار کسانی که این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کرده اند قرار می دهد. لذا کسانی که از تخصص و مهارت های بالایی در زمینه های مختلف برخوردار هستند می توانند با مهاجرت کاری به این کشور و سرمایه گذاری در آن بهترین و ایده آل ترین فرصت های شغلی را برای خود فراهم آورند.

ثبت شرکت در مجارستان یکی از همین راه های مهاجرتی به این کشور مرفه و بسیار پیشرفته است که طرفداران بسیاری زیادی در اقصی نقاط دنیا دارد. مهاجرانی که قصد مهاجرت به مجارستان را دارند و می خواهند از طریق ثبت شرکت در این کشور، در جهت اخذ اقامت خود اقدام نمایند باید به این حسن انتخاب آن ها تبریک گفت. چرا که ثبت شرکت در مجارستان به معنی دست یابی به فرصت های استثنایی و منحصر به فرد کاری است.

ثبت شرکت در مجارستان چگونه انجام می شود؟

مجارستان که به عنوان یکی از اعضای اتحادیه ی اروپا شناخته شده است با قدرت اقتصادی بالایی که دارد یکی از کشورهای معتبر و مهم در زمینه راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری برای آن دسته از متقاضیان کشورهای بین المللی است که با ثبت شرکت در این کشور قصد ماندن و ایجاد یک کسب و کار درآمدزا را دارند. ثبت شرکت در مجارستان که به عنوان انتقال درآمد از یک اقتصاد قوی و متمرکز به سوی یک اقتصاد متوسط مبنی بر بازار معرفی شده است در کشور اسپانیا به عنوان قطب مهم و ارزشمند کاری، تأثیر به سزایی را در ایجاد اشتغال‌زایی و فراهم آوردن فرصت های شغلی ایفا می کند.

در جواب سؤال بسیاری از متقاضیان که چرا کشور مجارستان به عنوان قطب اصلی ثبت شرکت انتخاب شده است باید بگوییم که این کشور فعالیت های خود را از لحاظ اقتصادی به عنوان امن ترین منطقه مالیاتی اروپا آغاز کرده است و با ارائه ی بهترین راه کارهای مالیاتی، کنترل مضاعفی را بر درآمد های سرانه شرکت ها دارد.

شرایط ثبت شرکت در مجارستان

در بیان ساده تر یکی از سریع ترین راه های مهاجرت به کشور مجارستان و گرفتن اقامت و حق شهروندی در این کشور، از طریق ثبت شرکت در مجارستان است که این روزها توجه بسیاری از متقاضیان ایرانی را به خود جلب نموده است. شرایط ثبت شرکت در مجارستان بر اساس قوانین و مقررات تجارتی موجود در این کشور وضع شده و متقاضیانی که در جهت سرمایه گذاری و رونق کسب و کار خود به کشور مجارستان مهاجرت می کنند لزوماً باید بدانند که کسب و کار و شرکت خود را بر اساس ضوابط و امور مالیاتی این کشور راه اندازی و ثبت نمایند. به طبع ثبت شرکت در مجارستان و راه اندازی یک تجارت سودآور، متناسب متقاضیان بین المللی و کسانی است که عضو کشورهای اتحادیه ی اروپا و یا ساکن کشور مجارستان نباشند.

شرایط اجرای این پروسه در ابتدا با یک قرارداد تقسیم سهام آغاز می شود که مبنی بر آن، فرد متقاضی درخواست ثبت شرکت در کشور مجارستان را داده و فرم اساسنامه مربوط به آن را تنظیم می نماید. از دیگر شرایط لازم در اجرای پروسه ثبت شرکت در مجارستان لازمه ی یک مدیر برای شرکت است. این مدیر می تواند از سوی یک فرد حقیقی یا حقوقی نیز باشد. در واقع می توان گفت داشتن یک سرمایه مجاز و تا حدودی متوسط برای ثبت یک شرکت در کشور مجارستان از مهم ترین شرایط ثبت شرکت به حساب می آید. سرمایه گذار و کسی که قصد ثبت شرکت در این کشور را دارد باید از توانایی مالی خوبی بهره مند بوده و قادر به داشتن و مالیت یک مکان برای اداره شرکت باشد.

مراحل ثبت شرکت در مجارستان

در جهت ثبت شرکت در مجارستان گرفتن ویزای تجارتی از سوی متقاضیان بین المللی الزامی و ضروری است. گرفتن این ویزا محدودیت های اقامتی و مهاجرت به کشور مجارستان را به طور کامل حذف و موجب می شود تا فرد متقاضی ثبت شرکت در مجارستان، با خیالی آسوده و بدون هیچ‌گونه دغدغه نسبت به تکمیل مراحل کاری خود و اجرای پروسه ثبت شرکت خود در این کشور اقدام نماید. از دیگر مراحل ثبت شرکت به دنبال گرفتن ویزای تجاری، ارائه ی مدارک مربوط به ثبت شرکت به سفارت کشور مجارستان از سوی فرد متقاضی است. از آن پس فرد متقاضی باید به مدت 6 ماه منتظر بماند تا تأییدیه نهایی ثبت شرکت از سوی سفارت و اداره بازرگانی کشور مجارستان صادر شود.

مدارک لازم در جهت ثبت شرکت در کشور مجارستان

  • کپی یا اسکن پاسپورت
  • ارائه پاسپورت
  • ارائه اصل شناسنامه
  • ارائه چند قطعه عکس۴*۳
  • ارائه سند ملکی که نشان دهد در زمره تمکن مالی فرد متقاضی است
  • ارائه فیش حقوقی 6 ماه اخیر
  • گواهی سوء پیشینه
  • پرداخت مبلغ 2000 یورو از سوی فرد متقاضی باب سرمایه اولیه ثبت شرکت
  • تمامی مدارک ارائه شده توسط فرد متقاضی لزوماً باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند.
  • مزیت های ثبت شرکت در مجارستان
  • مالکیت قطعی و صدر صد فرد متقاضی ثبت شرکت در مجارستان
  • دسترسی کامل و بدون محدودیت به بازارهای اروپا
  • انجام کارهای واردات و صادرات در بازارهای اروپایی
  • امکان دسترسی به تمامی مناطق اروپایی در جهت مسافرت و یا تجارت برای مدت های طولانی
  • امکان اخذ و دریافت اقامت دائم پس از گذشت سه سال از ثبت شرکت در مجارستان
  • دریافت و اخذ ویزا برای تمامی مناطق اروپایی
  • اجازه گرفتن ویزای شینگن برای تمام اعضای خانواده خود
  • اجازه کار و تجارت به عنوان مدیر عامل شرکت
  • امکان انجام مبادلات بانکی به صورت آنلاین
  • امکان استفاده از برترین برند های تجاری
  • انجام کلیه مراحل اجرای پروسه ثبت شرکت به مدت 6 ماه

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *