توریستی, دانمارک

ویزای توریستی دانمارک

ویزای توریستی دانمارک

در این مقاله سعی داریم تا مواردی در مورد پیرامون کشور دانمارک و مبحث اصلی (ویزای توریستی) که می خواهیم به آن بپردازیم را، برای شما شرح دهیم. کشور دانمارک در در منطقه اسکاندیناوی قرار دارد که با کشورهای زیبا و پیشرفته ای همچون سوئد، فنلاند و نروژ همسایه است. جمعیت کشور دانمارک در تاریخ 2022 بالغ بر 6 میلیون نفر است. پایتخت کشور دانمارک شهر زیبا و منحصر به فرد کپنهاگ با جمعیتی در حدود 2 میلیون نفر است.

ویزای توریستی دانمارک

شهر رویبه تاریخی در حدود ۱۳۰۰ سال دارد که شهری زیبا و شگفت انگیز است. خیلی از متقاضیان سفر برای تهیه ویزای توریستی دانمارک و دیدن جاذبه های این شهر اقدام به گرفتن این نوع ویزا می کنند. قدیمی ترین شهر دانمارک دارای هنری متفاوت، بازارهای قدیمی، رستوران های سنتی بزرگ و کوچک با غذاهایی متنوع و خوشمزه که بیشتر در رستوران های داخلی شهر می توان این تنوع غذایی را دید. توریست های زیادی پس از گرفتن ویزای توریستی دانمارک وارد کشور می شوند و به شهر زیبای ریبه دانمارک که در کنار پارک ملی وادن قرار دارد سر می زنند و از دریاها و زمین های طبیعی و حاصل خیز این شهر بازدید می کنند.

شهر چیللژ

شهر چیللژ شمالی ترین شهر کشور دانمارک که بخاطر وجود رودخانه ای که در این شهر وجود دارد باغث شده ماهیگیری بسیار در آن رونق داشته باشد. یکی از جاذبه های گردشگری در این شهر موزه محلی شهر چیللژ است که پیشنهاد می دهیم اگر برای گرفتن ویزای توریستی دانمارک اقدام کردید حتما به این شهر و این موزه سر بزنید تا اطلاعاتی در مورد این شهر در گذر سال های جنگ جهانی دوم مرور کنید.

شهرهای هلسینگور، آلبورگ، راسکیله، اسکاگن، برنهلم، ادنسه، آرهوس و پایتخت مهم کشور دانمارک یعنی کپنهاگ می باشد. کپنهاگ شهری بزرگ و زیبا با جاذبه های توریستی فراوان ساختمان های که معماری رنسانس در آن به چشم می خورد است. مردم از سرتاسر دنیا برای گرفتن ویزای توریستی دانمارک اقدامات زیادی می کنند که برای دیدن جاذبه های توریستی مخصوصا شهر کپنهاگ به این کشور وارد شوند و سری به باغ تیوولی و مجسمه پری دریایی این شهر بزنند.

این دو مورد از پربازدیدترین مکان های سرتاسر دنیا هستند. قلعه ها و کلیساهای بزرگ قرون وسطا نیز در این شهر واقع شده است.

ویزای توریستی دانمارک

ویزای توریستی دانمارک یکی از معتبرترین ویزهای توریستی در سرتاسر جهان و مخصوصا منطقه اسکاندیناوی و نوردیک است. کشور دانمارک با اقتصاد قدرتمند و پیشرفته خود سالانه افراد زیادی را سمت خود جذب می کند. البته بجز این کشور در مباحث تحصیلات عالیه و سرمایه گذاری نیز کشور برای متقاضیان شرایطی عالی فراهم کرده است. همانند دیگر ویزاهای توریستی در اروپا شرایط خاصی را به دنبال دارد.

اخذ ویزا این اجازه را به افراد می دهد تا آنها بتوانند به راحتی و در زمانی مشخص در کشور دانمارک و کشورهای شنگن اروپایی سفر کنند. این ویزا به هیچ عنوان اجازه اقامت طولانی مدت به شما نمی دهد و اگر بخواهید درخواست اقامت از این کشور را داشته باشید بایستی از موضوعات دیگر مهاجرتی اقدام کنید.

افرادی که مجوز اقامتی کشورهای عضو شنگن، قبرس، رومانی، کرواسی و بلغارستان را دارند می توانند بدون گرفتن ویزای توریستی دانمارک به این کشور سفر کنند. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که افرادی که کارت اقامت اتحادیه اروپا را دارند می توانند بدون ویزای توریستی دانمارک وارد این کشور شوند؟

جواب مثبت است، بله این افراد نیز می توانند بدون داشتن این ویزا وارد کشور شده، البته بایستی یکی از شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا را با خود به عنوان همراه داشته باشید تا این درخواست برای شما ثبت و اجرا شود. برای گرفتن این ویزا شرایط و مدارکی وجود دارد. افرادی که قصد گرفتن ویزای توریستی دانمارک را دارند باید از حداکثر 4 ماه قبل از اقدام درخواست خود را به سفارت دانمارک ارئه دهند.

نیت و قصد افراد از سفر باید روشن و واضح باشد. تمامی مدارک مورد نیاز ویزای توریستی دانمارک حتما به زبان انگلیسی و دانمارکی ترجمه شود و مورد تائید وزارت دادگستری و وزارت امورخارجه با مهر معتبر قرار گیرد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی

  • عکس رنگی جدید که با پس زمینه روشن گرفته شده است
  • بیمه درمانی مسافرتی و گردشگری که ارزش به مبلغ حداکثر 29000 یورو باشد
  • نامه های مانند: رزرو هتل، بلیط هواپیما، نامه بانکی که ثابت کند مالک، ملکی در این کشور دارد، نامه اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان و یا دانشجویان
  • اصل پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی متقاضی

ویزای توریستی دانمارک

ویزای دانمارک به شما امکان سفر آزادانه در کشورهای اتحادیه اروپا و شنگن را فراهم می کند. اما باید توجه داشته باشید که از طریق ویزای توریستی دانمارک شما نمی توانید در کشور دانمارک مشغول به کار شوید. بعد از اخذ این ویزا می توانید برای گرفتن گرین کارت (کارت سبز) کشور دانمارک اقدام نمائید و البته باید امتیازات لازمه را کسب کنید.

ویزاهای شنگن به چهار نوع مختلف دسته بندی می شوند

ویزای نوع A

این نوع ویزای ترانزیت است که فرد می تواند فقط از فرودگاه های دانمارک عبور کند.

ویزای نوع B

ویزای عبور که فرد باید از فرودگاه خارج شود.

ویزای نوع C

ویزای که به ویزای توریستی معروف است و بسیاری از عزیزان هموطن ایرانی برای ورود به کشور دانمارک از این نوع ویزا استفاده می کنند.

ویزای نوع D

برای تاجرین و بازرگانان که قصد سفر و تجارت در کشور دانمارک را دارند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند. 

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *