تحصیلی, کره جنوبی

شرایط ویزای تحصیلی کره جنوبی برای ایرانیان

ویزای تحصیلی کره جنوبی

کشور کره جنوبی در سال ۲۰۰۴ بود که جمعیت کثیری از دانشجویان از خارج را، از طریق ویزای تحصیلی جذب کرد و امکانات تحصیلی خود را روز به روز رو به پیشرفت برده است و اعلام کرده که می خواهد در سال ۲۰۲۰ جمعیت دانشجویان خارجی خود که از طریق ویزای تحصیل وارد این کشور شده اند را افزایش دهد. ویزای تحصیلی که برای افراد واجد شرایط گزینه ای مناسب بوده است از مزایایی هم برخوردار می باشد که دانشجویان متقاضی می توانند از آن ها بهره مند شوند. کشور کره جنوبی هدف خود را از صدور ویزای تحصیل، بین المللی کردن این کشور اعلام کرده است.

ویزای تحصیلی کره جنوبی

ویزای تحصیلی از جمله روش هایی می باشد که افراد می توانند از طریق آن اقامت این کشور را بدست بیاورند, روش های دیگری نیز وجود دارد که به طور مثال می توان از طریق ویزای کاری, ویزای سرمایه گذاری و…. اشاره نمود.

تعداد موسسات آموزش عالی در کره جنوبی به ۳۷۰ عدد رسیده است که ۴۷ دانشگاه ملی را شامل می شود.

دانشگاه های کره در سطح جهانی و با رتبه بسیار بالا قرار گرفته است که بهترین دانشگاه این کشور دانشگاه ملی سئول می باشد.

مراحل اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی

برای درخواست ویزا باید در ابتدا فرد متقاضی درخواستی برای دانشگاه مورد نظر خود فرستاده و بعد از بررسی مدارک آن دانشگاه نامه تاییده یا همان پذیرش را برای دانشجو می فرستد و زمانی که فرد آن نامه و مدارک مورد نیاز را برای سفارت کره جنوبی بفرستد و بعد از اینکه بررسی های لازم انجام پذیرد سفارت اجازه صدور ویزای تحصیلی را خواهد داد.

بعد از آن فرد می تواند به این کشور رفته و برای ثبت نام به صورت حضوری اقدام کند و بعد از آنکه محل استقرار خود را مشخص نمود می تواند با شروع کلاس ها به تحصیل بپردازد.

شایان ذکر می باشد افرادی که از طریق ویزای تحصیلی به این کشور آمده اند می توانند با اجازه ای که دولت به آن ها داده است و با توجه به ساعات کلاس ها به کار پاره وقت بپردازند و مقداری از هزینه های زندگی و تحصیل را جبران کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی

مدارکی که جهت ارائه به سفارت کره جنوبی برای دریافت ویزای تحصیلی باید ارائه داد عبارتند از:

  • اصل گذرنامه و کپی از تمام صفحات آن
  • نامه تاییدیه از دانشگاه کره جنوبی
  • مدارک تحصیلی معتبر و ریز نمرات آنها به همراه ترجمه تمامی مدارک
  • شش قطعه عکس رنگی سه در چهار
  • گواهی سلامت پزشکی
  • عدم اعتیاد
  • عدم سوء سابقه
  • تمکن مالی و حساب بانکی معتبر
  • اگر متاهل می باشید مدارک شناسایی افراد خانواده به همراه پاسپورت آنها
  • و هر گونه مدارک اضافی که سفارت کره جنوبی جهت صدور ویزا از متقاصی ویزای تحصیلی درخواست کند باید تهیه و به سفارت تحویل داده شود.

شایان ذکر می باشد که دانشگاه های کره اکثر رشته های تحصیلی را دارا می باشد و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بورسیه اعطا خواهد کرد.

شما اگر از طریق ویزای تحصیلی به این کشور رفته اید، می دانید که این کشور از نظر اقتصادی در دنیا دارای رتبه می باشد و بازار کار خوبی دارد، به همین خاطر افراد علاقمند به اخذ ویزای کاری این کشور می باشند اما پروسه اخذ ویزای کاری کره جنوبی بسیار دشوار و طولانی می باشد به همین خاطر موسسه ما به شما این را پیشنهاد می کند که اگر قصد دارید در این کشور به کار مشغول شوید می توانید از طریق ویزای تحصیلی به این کشور رفته و حین تحصیل به کار بپردازید و زمانی که تحصیل شما به پایان رسید می توانید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و بعد از پرداخت پنج سال مالیات و کار در این کشور و خدمت به دولت کره جنوبی اقامت خود را دریافت کنید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *