آلمان

وکیل پناهندگی در آلمان

وکیل پناهندگی در آلمان

روش مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی دشوار و پیچیده است و سختی‌هایی در این مسیر برای متقاضی وجود دارد که با توجه به روحیات فرد متغیر می‌باشد، به همین خاطر اگر شرایط مهاجرت به آلمان از روش‌های قانونی دیگر را دارید می‌توانید یکی از روش‌های تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و یا ازدواج را انتخاب کرده و اقامت این کشور را اخذ نمایید. در این مقاله قصد  داریم به اهمیت داشتن یک وکیل پناهندگی در آلمان اشاره کنیم و از وظایف آن اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

روش پناهندگی رواج بسیاری پیدا کرده است و در این میان افراد سودجو و فرصت‌طلب در صدد اخاذی از متقاضیان می‌باشند، برای جلوگیری از این موضوع باید یک وکیل پناهندگی در آلمان که قابل اطمینان می‌باشد یافت نمایید و شرایط خود را با او در میان بگذارید تا بتواند با تجربه در این مسیر کمک شایانی به شما کند.

توجه داشته باشید که شما تنها موقعی می‌توانید به عنوان پناهنده در کشور آلمان پذیرفته شوید که از نظر قانونی بتوانید علت پناهندگی را به اثبات برسانید پس داشتن یک وکیل مهاجرت به آلمان بسیار ضروری می‌باشد.

 

موسسه مهاجرتی آوات روش های غیرقانونی را به هیچ وجه توصیه نمی کند. مطالعه مقاله راه های مهاجرت به آلمان به صورت قانونی را قبل از مطالعه این مطلب پیشنهاد می کنیم.

وکیل پناهندگی در آلمان

در موضوع پناهندگی باید این موضوع را همیشه به خاطر داشت باشید که وجود افرادی که تخصص و دانش لازم در این زمینه را دارند بسیاری ضروری می‌باشد و بی‌شک وکیل پناهندگی در ایران می‌تواند برای پناهندگی در آلمان شما را یاری رساند، وکیل پناهندگی در آلمان می‌تواند شما را در به اثبات رسیدن دلیل پناهندگی یاری رساند، وکیل پناهندگی در ایران و وکیل پناهندگی در  آلمان باید افرادی باشند که مسلط و آگاه از تمامی قوانین کشور مقصد و کشور خود باشند.

وکیل پناهندگی در آلمان

افرادی که آگاهی لازم برای انجام امور پناهندگی را ندارند نمی‌توانند شما را در این امر یاری رسانند به همین خاطر باید در انتخاب وکیل پناهندگی در آلمان نهایت دقت را انجام دهید.

وکیل پناهندگی در آلمان باید بداند که چه دلایلی برای اثبات خروج ما از کشور قانع‌کننده می‌باشد. به‌گونه‌ای باید این موضوع را به اثبات برساند که اگر به کشور خود بازگردید جان شما به خطر خواهد افتاد. همچنین او باید اطلاعات کاملی در خصوص ارائه اسناد داشته باشد و بداند که چه مدارکی سبب موفقیت شما خواهد شد.

شما زمانی که مدارک را از طریق وکیل پناهندگی در آلمان تهیه نمودید و به اداره مهاجرت آلمان ارائه دادید باید منتظر بررسی‌های آنان بمانید تا بعد از بررسی و تایید مدارک با پناهندگی شما موافقت نمایند.

شرایط پناهندگی آلمان

وکیل پناهندگی در آلمان

وکیل پناهندگی در آلمان

شایان ذکر می‌باشد که افرادی که در کشور خود مرتکب جرمی شده باشند و قوانین حقوق بشر را نقض کرده باشند نمی‌توانند برای پناهندگی در آلمان اقدام نمایند چرا که قانون پناهندگی به این صورت نیست و افرادی که مورد ظلم و ستم قرار گرفته باشند مشمول این موضوع می‌گردند.

در مواردی هم دیده شده است که افراد بعد از پناهندگی در آلمان قصد بازگشت به کشور خود را داشته‌اند، شما می‌توانید به کشور خود بازگردید اما باید این موضوع را بدانید که بعد از بازگشتتان به کشور نه‌ تنها وکیل پناهندگی در آلمان نمی‌تواند کاری برایتان انجام دهد بلکه دیگر به شما اجازه درخواست پناهندگی به کشور دیگر داده نخواهد شد و همچنین حمایت‌های مالی که از جانب دولت آلمان شامل شما می‌شود قطع می‌گردد.

بررسی مراحل قوانین پناهندگی به آلمان

ورود به آلمان و شرایط آن در قوانین پناهندگی در آلمان

 

پس از اینکه شما به آلمان ورود کردید از شما خواسته می شود درخواست پناهندگی خود را ثبت کنید که این در خواست شامل موارد نام، کشور، شهر مبدا، زبان، قومیت ، تاریخ تولد می شود. همچنین بهمراه درخواست از شما یک قطعه عکس و همچنین اثر انگشت دریافت می شود. نیازی به اثر انگشت برای کودکان کوچکتر از 14 سال نمی باشد. هنگامی که درخواست پناهندگی شما ثبت شود، برگه اثبات ورود به آلمان را دریافت می کنید. اثبات ورود برای پناهندگان به صورت مستقیم صادر خواهد شد. برای زمانی که شما اولین بار به آلمان ورود می کنید می توانید با ارائه مدارک شناسایی برگه اثبات ورود را دریافت کنید.

برنامه شما در قوانین پناهندگی در آلمان

 

هنگامی که درخواست خود را ارائه می دهید باید تمام اسناد و سوابق خود را به همراه آن از گواهی تولد شما و همچنین گذرنامه یا سایر مدارک مورد نیاز شما باید همراه داشته باشید زیرا اداره مهاجرت فدرال آلمان اطلاعات شخصی و محل اقامت و اداره آموزش و پرورش و میزان مهارت ها و تسلط بر زبان آلمانی شما و اینکه چگونه و از چه طریقی وارد آلمان شده اید را خواهد پرسید.

همچنین شما باید به دولت آلمان اطلاع بدهید که اعضای خانواده شما در آلمان قبلا ساکن بوده اند و یا نه و اینکه آیا شما از طریق آنها برای پناهندگی آلمان اقدام کرده اید. اگر شما برای پناهندگی آلمان اقدام کرده اید باید تصمیم بگیرید که ایا می خواهید اجازه اقامت موقتی دریافت کنید که این موضوع طول مدت پناهندگی شما را معین می کند.

معاهده دوبلین و قوانین پناهندگی در آلمان

 

بر طبق قانون دوبلین قبل از اینکه به روند پرونده پناهندگی شما رسیدگی شود اداره مهاجرت فدرال آلمان بررسی می کند که آیا مسئول پذیرش شما برای کشور خود خواهد بود یا نه. در واقع  بر طبق  این قانون شما تعیین نمی کنید چه کشوری شما را پذیرش کند. بر همین اساس از شما می خواهند که زمان و مکان ورود به اتحادیه اروپا را برای آن‌ها مشخص کنید و همچنین بررسی می کنند که آیا شما قبلا برای کشوری در اتحادیه اروپا درخواست پناهندگی کرده اید یا نه و اگر درخواست برای پناهندگی داشته اید چرا آن کشور درخواست شما را رد کرده است.

اگر بر اساس شرایط شرح داده شده در بالا اداره مهاجرت فدرال آلمان تصمیم بگیرد که کشور دیگری مسئول پذیرش پناهندگی شما می باشد، شما را به آن کشور معرفی کرده و همچنین شما می توانید با اطلاع از زمان درج این مورد، پرونده ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داده و با درخواست وکیل، خواهان رسیدگی به درخواست پناهندگی خود باشید.

پیشنهاد می کنیم برای مطالعه ی بیشتر به مقاله ی قوانین پناهندگی در آلمان مراجعه کنید.

بهترین ایالت آلمان برای پناهندگی

زمانی که متقاضی بخواهد از طریق پناهندگی به آلمان مهاجرت کند در مرحله اول به ساختمانی برده خواهد شد که دارای دیوارهای بلند و حفاظ می‌باشد، بعد از گذشت چند روز بعد از بررسی و تایید پناهندگی شخص، افراد با توجه به قوانین کشور  آلمان گروهی به یکی از ایالت‌ها و شهرهای این کشور فرستاده می‌شود. در واقع نمی‌توان بهترین ایالت آلمان برای پناهندگی را مشخص نمود چرا که متقاضی حق انتخاب نخواهد داشت.

شایان ذکر می‌باشد که برای افرادی که زیر سن قانونی هستند و یا همسر آن‌ها در ایالتی اقامت دارد می‌توانند با درخواست دادن که به آن ایالت و یا شهر فرستاده شوند موافقت می‌شود اما دیگر افراد که مشمول این موارد نمی‌باشند. نمی‌توانند برای ورود در شهر و یا ایالتی که آشنایان و اقوامی که آنجا دارند . درخواستی دهند چرا که طبق قانون پناهندگان با درخواست آن‌ها موافقت نخواهد شد. و متقاضیان باید به ایالاتی بروند که دولت برای آن‌ها مشخص کرده است. تا در آنجا به کار مشغول شوند و مورد حمایت دولت قرار بگیرند.

نکته‌ای که باید به آن اشاره نماییم این است که در برخی از مواقع رسیدگی به پرونده پناه‌جویان به بیش از یک سال به طول می‌انجامد. و در طول یک سال فرد باید در اقامتگاه اولیه باقی بماند تا تکلیف وی توسط دولت آلمان مشخص گردد.

زمانی که پرونده پناه‌جو مورد بررسی قرار بگیرد جواب آن به‌صورت کتبی برای وی ارسال می‌گردد. و اگر با درخواست وی موافقت نکرده باشند علت رد شدن درخواست در آن نامه کتبی ذکر گردیده است. و شما می‌توانید برای تجدید نظر توسط وکیل پناهندگی در آلمان اقدام نمایید.

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

برای درخواست و مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی، فرد می‌تواند از طریق کمک‌های وکیل پناهندگی در آلمان به این مهم دست یابد، توجه داشته باشید که باید در مرحله اول درخواست خود را حال به‌وسیله وکیل پناهندگی در آلمان و یا به‌صورت شخصی به اداره پلیس این کشور و یا اداره کنترل مرزی ببرید.

بعد از بررسی درخواست شما، آن‌ها شما را به یکی از اقامتگاه‌های موقت برای پناه‌جویان می‌برند، در آنجا پرونده شما را بررسی می‌کنند و درصورتی‌که آن را تایید نمایند تصمیم خواهند گرفت که شما به کدام ایالت فرستاده شوید.

نکته‌ای که برای پناهندگی در آلمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد این است که متقاضی پناهندگی در آلمان به‌هیچ‌عنوان نباید قبلاً در کشوری دیگر درخواست پناهندگی داده باشد و اگر این موضوع اثبات شود متقاضی پناهندگی در آلمان به کشور خود دیپورت می‌گردد.

زمانی که فرد را به اقامتگاه‌های موقت می‌فرستند، در این اقامتگاه‌ها امکاناتی از قبیل ایستگاه‌های پلیس، سالن خواب و سالن غذاخوری و همچنین اتاق پزشک وجود دارد که افراد می‌توانند در مدتی که پرونده آن‌ها در دست بررسی می‌باشد در آنجا اقامت داشته باشد.

در زمانی که در آن اقامتگاه‌ها هستید از شما اطلاعاتی همچون عکس، اثر انگشت و … گرفته می‌شود و همچنین از شما سوالاتی از قبیل اینکه تابه‌حال درخواست پناهندگی در کشور دیگر را داده‌اید و یا خیر و اینکه علت خروج از کشور چه می‌باشد پرسیده خواهد شد و در پرونده شما ثبت می‌گردد.

بعد از بررسی و تایید پناهندگی شما، به ایالتی فرستاده خواهید شد و به مدت 8ماه شما می‌توانید کمک‌های مالی دولت را دریافت نمایید تا زمانی که بتوانید شغلی برای خود پیدا کنید که متأسفانه شانس پیدا کردن شغل کم و نرخ بیکاری بالا می‌باشد.

شرایط زندگی پناهندگان در آلمان

وکیل پناهندگی در آلمان

وکیل پناهندگی در آلمان

با وجود اینکه روش‌های زیادی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد. اما افرادی با بی‌توجهی به مشاوره‌های وکیل پناهندگی در  آلمان در صدد اخذ اقامت آلمان از طریق پناهندگی می‌باشند که این افراد بی‌شک باید بدانند. که چه مسیر دشواری را برای خود انتخاب کرده‌اند و باید بدانند که پناهندگی در کل امری دشوار و سخت می‌باشد. که هر فردی از پس آن درنخواهد آمد.

با وجود این اطلاعات برخی افراد علی‌رغم گفته‌های وکیل پناهندگی در آلمان پا در این مسیر می‌گذارند.  باید بگوییم که شرایط زندگی پناهندگان در  آلمان بسیار دشوار خواهد بود چرا که امکان دارد .چند سال طول بکشد تا به پرونده او رسیدگی شود.

و متقاضی باید چندین سال در حالت بلاتکلیفی و بی حقوقی در این کشور سپری کند. تا بعد از رسیدگی به پرونده وی و تایید کردن پناهندگی او وارد مرحله جدید و دشوار دیگر شود. به همین خاطر بهتر است قبل از هر اقدامی برای پناهندگی در آلمان ابتدا با یک وکیل پناهندگی در آلمان مشورت نمایید. تا با راهنمایی‌های او بخواهید نظر خود را تغییر داده و از روش‌های مهاجرت دیگر اقدام نمایید.

بیشتر مهاجرانی که از طریق پناهندگی در آلمان اقامت می‌گیرند. از نظر روحی بسیار آسیب‌دیده هستند و شرایط سختی را متحمل شده‌اند. و به همین خاطر در برخی از شهرها و ایالات این کشور مراکزی تحت عنوان دفاتر مشاوره حقوقی برای خارجیان تأسیس گردیده است تا به برخی از مشکلات آنان رسیدگی شود که بی‌شک این نمی‌تواند مرهمی بر این درد باشد.

مزایای زندگی در آلمان

افرادی که بنا به دلایلی کشور آلمان را به عنوان مقصد برای زندگی خود انتخاب می‌کنند. و می‌خواهند از یکی از روش‌های مهاجرت به آلمان اقامت این کشو را اخذ نمایند. باید قبل از هر اقدام ابتدا شرایط زندگی در این کشور را به‌خوبی سنجیده باشند .و اطلاعات کاملی در خصوص هزینه‌های زندگی، نوع زندگی مردم آلمان، شرایط اقتصادی آن بدست آورده باشند. تا بتوانند بر اساس اطلاعاتی که بدست آورده‌اند برنامه‌ریزی دقیقی برای مهاجرت خود انجام بدهند.

مزایای زندگی در آلمان یکی از علت‌هایی می‌باشد که افراد برای مهاجرت خود این کشور را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند.شما می‌توانید از مزایای زندگی در آلمان مانند؛ تحصیل رایگان در دانشگاه‌ها و مدارس و برخورداری، از امکانات رفاهی و خدمات درمانی رایگان، رفت‌وآمد آزادانه به کشورهای عضو اتحادیه اروپا، زندگی در یک کشور نسبتاً ارزان. چرا که هزینه‌های زندگی در این کشور بسیار پایین می‌باشد، اما در کنار پایین بودن هزینه‌های زندگی، کیفیت زندگی در سطح بالایی قرار دارد و… به عنوان بهانه‌هایی برای زندگی و مهاجرت به این کشور یاد کنید.

شما در کشوری زندگی خواهید کرد که به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای اتحادیه اروپا شناخته شده است و بازار کسب و کار مناسبی را دارد و همچنین دارای اقتصادی قوی می‌باشد که اگر تمام این نکات را در کنار هم قرار دهیم خواهید دید که کشور آلمان می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای مهاجرت و شروع یک زندگی جدید باشد.

شما برای آنکه بتوانید مزایای زندگی در آلمان را داشته باشید باید از طریق وکیل مهاجرت اقدام به این عمل نمایید چرا که مهاجرت دشوار و دارای پیچ‌وخم‌های فراوانی می‌باشد که با دانش و تخصص افراد با تجربه رسیدن به آن آسان و سریع خواهد بود.

بهترین بهانه برای پناهندگی

برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگر را از طریق پناهندگی دارند. باید عرض نمایی که باید دلیل قانع‌کننده و محکم برای پناهندگی باید ارائه دهید .که این امر به‌وسیله وکیل پناهندگی در آلمان امکان‌پذیر می‌باشد. در زمان‌های نه‌چندان دور دلایل اکثر مردم برای درخواست پناهندگی تغییر دین و مذهب بوده است،‌ اما امروزه به‌سختی با این دلیل می‌توان برای پناهندگی اقدام نمود.

افراد برای آنکه بتوانند پناهنده کشور آلمان و یا کشورهای دیگر شوند به اولین بهانه که به ذهنشان می‌رسد. می‌خواهند اقدام کنند و این بهانه، تغییر مذهب می‌باشد که به‌تازگی این دلیل به تنها دلیل قانع‌کننده‌ای نخواهد بود .چرا که به نظر اداره مهاجرت  آلمان تغییر دین و مذهب زمانی که با تبلیغ همراه نباشد نمی‌تواند برای فرد خطر جانی در پی داشته باشد ازاین‌رو با درخواست وی مخالفت می‌شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات لازم برای مهاجرت به روش‌های قانونی با شماره‌های موسسه تماس گرفته. و با کارشناسان ما در خصوص وظایف وکیل پناهندگی در آلمان مشاوره شوید، این مقاله تنها برای اطلاع شما از شرایط پناهندگی تهیه گردیده است که به‌هیچ‌عنوان به انجام آن توصیه نخواهیم کرد.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

 

سوالات متداول

1. به محض ورود غیر قانونی به کشور آلمان چه باید کرد؟

  • به محض ورود به این کشور به صورت غیر قانونی باید خود را معرفی کنید و با ارائه ی دلایل قانع کننده ,دولت حق بازداشت و مجازات شما را ندارد.

2. چه راه های قانونی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد؟

  • توصیه ی ما مهاجرت به آلمان از طریق قانونی و رسمی مثل؛ مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق ازدواج و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.

3. در صورتی که درخواست پناهندگی فرد رد شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

  • هیچ تضمینی برای پذیرش فرد پناهنده در کشور آلمان وجود ندارد. لذا در صورتی که پناهندگی او رد شد به کشور مبدا دیپورت می شود و قطعا در این کشور مشکلات خاص خودش را خواهد داشت.

4. چه دلایلی برای پناهندگی تعریف شده است؟

  • در قوانین بین المللی مشکلاتی از قبیل جنگ و مشکلات مذهبی و سیاسی و مسائل اجتماعی دلایلی است که یک پناهنده را از ترس امنیت جانش مجبور به ترک سرزمینش خواهد کرد.

5. چرا آلمان مقصد محبوب مهاجران و پناهندگان است؟

  • این کشور یک قطب صنعتی است لذا دارای موقعیت های کاری بسیاری است و سطح زندگی اجتماعی خوبی برای مهاجران دارد.

6. چگونه باید دلایل پناهندگی را به آلمان ارائه داد؟

  • برای ارائه ی دلایل و مدارک داشتن یک وکیل مجرب ضروری است.

7. زندگی در کمپ ها به چه صورت است؟

  • کمپ های پناهندگان از شرایط رفاهی و بهداشتی بسیار پایینی برخوردار است. زندگی در این شرایط سختی های بسیاری دارد که اصلا توصیه نمیشود.
4.6/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مرتبط

یک دیدگاه ثبت کنید برای “وکیل پناهندگی در آلمان

  1. علیرضا رضایی گفت:

    سلام من میخواهم با توجه ب شغلم ب المان سفرکنم واقامت دایم بگیرم چ باید بکنم ؟؟؟شغلم جوشکاری و لوله کشی

    1. مدیر وب سایت گفت:

      با درود
      در حال حاضر موسسه ما امکان اقدام ندارد.

  2. Subhanullah گفت:

    سلام
    من میخواهم به کشور آلمان مهاجرت کنم
    توسط ویزه به صورت قانونی مهاجرت کنم
    و در کشور آلمان میخواهم دایم باشم قانونی

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام مینونین با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *