آمریکا

بهترین وکیل مهاجرت به آمریکا

وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت به  آمریکا به شما در یاری رساندن برای مهاجرت به  آمریکا کمک می کند. با استفاده از وکیل مهاجرت به  آمریکا می توانید با خیال راحت مهاجرت خود را به وکیل مهاجرت بسپارید. در این صفحه در خصوص وظایف وکیل مهاجرت توضیح داده شده است. همچنین وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق ازدواج و لاتاری نیز بررسی شده است. جهت تسهیل شدن مهاجرت به  آمریکا می توانید با وکیل مهاجرت به  آمریکا در ایران ارتباط برقرار کنید.

بی‌شک یکی از قدرتمندترین کشورهای حال حاضر جهان در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، رفاهی و…کشور آمریکا است که شرایط کار، زندگی و تحصیل در این کشور توسعه یافته بسیار مطلوب است به همین خاطر افراد کثیری در دنیا متقاضی مهاجرت به  آمریکا می‌باشند و این عمل را با یاری گرفتن از وکیل مهاجرت به  آمریکا به انجام می‌رسانند به همین خاطر ما در این مقاله توضیحی در خصوص شرح وظایف وکیل مهاجرت به  آمریکا خواهیم داد تا علاقه‌مندان مهاجرت به این کشور بدانند که یک وکیل مهاجرت به  آمریکا باید چه اقداماتی را برای برنامه مهاجرت آنان انجام دهد.

آمریکا

کشور  آمریکا در دنیا به‌عنوان سرزمین فرصت‌ها و آرزوها شناخته‌شده است، اگر چه کیفیت زندگی در این کشور بالا است اما این موضوع برای افرادی است که می‌خواهند از روش‌های قانونی مهاجرت به  آمریکا را انجام دهند ولی افرادی که از راه‌های غیر قانونی اقدام به مهاجرت به  آمریکا می‌کنند باید بدانند که پیدا کردن کار در این کشور برایشان دشوار خواهد بود و در واقع دیگر  آمریکا به‌عنوان سرزمین آرزوها نخواهد بود بلکه برای این دسته از افراد سرزمین کابوس‌ها می‌گردد.

افراد باید بدانند که مهاجرت امری دشوار و پیچیده است و در این مسیر سختی‌هایی وجد دارد که نمی‌توانند به‌تنهایی از عهده آن برآیند و حتماً نیاز به یک وکیل مهاجرت به  آمریکا ضروری است.

وکیل مهاجرت به  آمریکا باید به تمام قوانین و حقوق  آمریکا آشنایی داشته باشد و باید اطلاعات بروزی در خصوص اقتصاد، شرایط زندگی، نرخ بیکاری، میزان حقوق و دستمزد، تولید ناخالص داخلی و…داشته باشد تا با توجه به اطلاعاتی که در تمام زمینه‌ها دارد بتواند موکل خود را به‌خوبی راهنمایی کرده و بهترین مسیر را برای مهاجرت برایش پیشنهاد نماید.

وکیل مهاجرت در ایران

وکیل مهاجرت به  آمریکا در ایران یا وکیل مهاجرت در  آمریکا؟ کدامیک؟ در این بخش پاسخ این سوال داده شده است.

امروزه مهاجرت از کشور عزیزمان بسیار زیاد گردیده است و مردم به دلایل مختلف و با توجه به شرایط خاص اقدام به مهاجرت به کشوری دیگر را می‌کنند اما از آنجایی که مسیر مهاجرت دشوار است باید در این مسیر از وکیل مهاجرت در ایران یاری طلبید اما وکیل مهاجرت در ایران و یا وکیل مهاجرت به  آمریکا که قابل اعتماد باشد چگونه یافت نماییم؟

برای یافتن وکیل مهاجرت در ایران و وکیل مهاجرت به  آمریکا بهتر است در این خصوص کمی تحقیق کرده و در میان مؤسسات مهاجرتی فراوانی که در کشور وجود دارد، مؤسسات مهاجرتی معتبر را کاندید کرده و در بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید و برای مهاجرت خود از وکیل مهاجرت این مؤسسات یاری طلب نمایید.

توجه داشته باشید که افراد سودجو و فرصت‌طلب در ایران فراوان می‌باشند و شما برای انتخاب مؤسسات مهاجرتی معتبر باید دقت لازم را به عمل آورده و با مشورت گرفتن از افرادی که در این زمینه تجربه دارند بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

افرادی که متقاضی مهاجرت به  آمریکا می‌باشند باید با یاری رفتن از وکیل مهاجرت به  آمریکا ی خوبی که در ایران وجود دارد اقدام به این عمل نمایند همان‌طور که میدانید شرایط مهاجرت از ایران به  آمریکا دشوار است و به‌سختی انجام می‌پذیرد و در اینجا نقش وکیل مهاجرت به  آمریکا بسیار مهم است که بتواند با توجه به دانش و تجربه‌ای که در این زمینه دارد جهت رسیدن به اهداف برای متقاضی اقدام نماید.

وکیل پناهندگی  آمریکا

وکیل پناهدگی  آمریکا می تواند برای افرادی که قصد پناهندگی آمریکا را دارند، مفید باشد. افرادی که تمایل به مهاجرت به  آمریکا دارند با دراختیار گرفتن وکیل مهاجرت به  آمریکا می‌توانند بهترین روش برای مهاجرت به  آمریکا را انتخاب نمایند، همان‌طور که می دانید روش‌های مهاجرت به  آمریکا متعدد است و برخی از این روش‌ها به‌صورت غیر قانونی است که ما این روش را به‌هیچ‌عنوان برای شما پیشنهاد نخواهیم کرد چرا ک در این مسیر دشواری‌ها و سختی‌ها و خطرات فراوانی وجود دارد که جان شما و عزیزانتان که همراه شما می‌باشند به خطر خواهد افتاد اما برای آنکه با این روش آشنا شوید توضیحی در مورد پناهندگی در آمریکا خواهیم داد.

سالانه افراد بسیاری به‌عنوان پناه‌جو در کشور آمریکا پناهنده می‌شوند و دولت  آمریکا دلایل آنان را بررسی کرده و در صورت اثبات آن‌ها را اسکان می‌دهد، افراد به دلایلی مانند امنیت نداشتند جامعه، آزار و شکنجه برای پناهندگی اقدام می‌نمایند، اما باید بدانید که برای این اقدام نیز شما نیاز به وکیل پناهندگی آمریکا خواهید داشت تا بتواند امور شما را پیگیری کند.

همان‌طور که گفتی پناهندگان در  آمریکا باید یک فرآیند پیچیده و دشواری را طی نمایند و از چند سازمان دولتی عبور نمایند تا بتوانند جواز پناهندگی در این کشور را دریافت نمایند، همان‌طور که گفتن این عمل باید تحت نظارت وکیل پناهندگی آمریکا صورت پذیرد تا میزان دشواری در این مسیر کمتر گردد، بعد از آن که بتوانید مجوز پناهندگی در آمریکا را کسب نمایید می‌توانید اقامت  آمریکا را اخذ نمایید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

طبق قوانین  آمریکا فردی که برای پناهندگی در آمریکا درخواست می‌دهد و به دلایل شکنجه، آزار و اذیت، مشکلات سیاسی و… دیگر نمی‌تواند به کشور خود باز گردد را مورد حمایت خود قرار می‌دهد و برای او در کشور آمریکا شرایطی را برای زندگی کردن فراهم می‌کند.

مزایای پناهندگی در  آمریکا

بی‌شک کشوری که به‌عنوان کشور اول در دنیا شناخته‌شده است، شما اگر پناهندگی این کشور را دریافت نمایید دارای مزایایی هستید که بسیار چشم‌گیر خواهد بود چرا که آمریکا یک کشور توسعه یافته وجهان اولی است به همین خاطر ما مزایای پناهندگی در  آمریکا را برایتان شرح خواهیم داد:

  • متقاضی پناهندگی در  آمریکا بعد از کسب مجوز می‌تواند در این ایالات متحده  آمریکا مشغول به کار گردد.
  • در برخی موارد فرد این اجازه را دارد تا بتواند خانواده خود را نیز به کشور آمریکا بیاورد.
  • می‌تواند کارت امنیت اجتماعی دریافت نماید.
  • پناهندگان می‌توانند از خدمات درمانی و رفاهی برخوردار باشند.
  • بعد از گذشت یک سال پناهنده می‌تواند درخواست اقامت دائم  آمریکا را نماید.
  • بعد از ۵ سال پناهنده این اجازه را دارد تا مجوز شهروندی آمریکا را دریافت کند.
  • این اجازه به او داده خواهد شد که به کشورهای دیگر سفر نماید.

انواع پناهندگی در  آمریکا

همان‌طور که گفتیم برای مهاجرت به  آمریکا باید از وکیل مهاجرت به  آمریکا یاری طلب نمایید حال چه از راه قانونی و یا چه از راه غیر قانونی، چرا که هر دو مسیر دشوار و پیچیده است، اما در خصوص پناهندگی در  آمریکا باید خدمت شما عرض نماییم که انواع پناهندگی در آمریکا به این شرح است:

  1. پناهندگی دفاعی
  2. پناهندگی معتبر

در خصوص پناهندگی دفاعی باید بدانید که این افراد در مرحله حذف قرار دارند و باید از طریق ثبت درخواست به وسیله قاضی مهاجرت، برای پناهندگی اقدام نمایند که به وسیله قاضی در اداره مهاجرت به ثبت می‌رسد.

در خصوص پناهندگی معتبر متقاضی در دادگاه حذف نخواهد شد، در این حالت فرد می‌تواند درخواست شهروندی  آمریکا را بدهد و یا اینکه در یکی از ایالات آمریکا پذیرفته شود و اگر در پرونده حذف گردد می‌تواند در پناهندگی دفاعی درخواست تجدیدنظر دهد.

وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق لاتاری

همان‌طور که می دانید روش‌های اخذ گرین کارت آمریکا بسیار است و هر کدام از آن‌ها قوانین خاص خود را دارند، حتماً میدانید که افرادی که گرین کارت آمریکا را داشته باشند به این معنا است که می‌توانند از حقوق شهروندی این کشور بهره‌مند شوند، شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات کامل‌تر در خصوص گرین کارت آمریکا با یک وکیل مهاجرت به  آمریکا مشورت نمایید و تمام اطلاعات لازم را در این خصوص از او درخواست نمایید.

یکی از روش‌های اخذ گرین کارت به وسیله برنده شدن در لاتاری است. شاید تا به حال چندین بار نام لاتاری به گوشتان خورده باشد ولی پیگیر آن نشده باشید. ما در اینجا قصد داریم تا توضیحی مختصری در این زمینه به دوستداران اخذ گرین کارت  آمریکا ارائه دهیم تا با این روش آشنا شوند.

لاتاری چیست؟

لاتاری همان برنده شدن در قرعه‌کشی است که بعد از برنده شدن به شما گرین کارت  آمریکا داده می‌شود، این برنامه بر اساس حکم کنگره  آمریکا تائید شده است که سالی یک‌بار طبق قوانین تصویب شده انجام می‌گردد، این نوع قرعه‌کشی مناسب کشورهایی است که میزان کمی مهاجر در کشور  آمریکا دارند. به همین خاطر هر سال به میزان ۵۰ هزار ویزا به‌عنوان ویزای  اقامت دائم برای این کشورها در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید که طبق قوانین این کشور برای کشورهایی که سالانه بیش از ۵۰ هزار نفر برای مهاجرت به  آمریکا مراجعه کرده باشند نمی‌توانند در لاتاری شرکت نمایند و جالب است بدانید در هر منطقه هیچ‌یک از کشورها بیشتر از هفت در صد از کل ویزاهای صادر شده را اخذ نمی‌کند.

برای درخواست در قرعه‌کشی باید شرایط خاصی را داشته باشید که یکی از آن‌ها داشتن حداقل مدرک دیپلم است. نکته‌ای‌که بسیار حائز اهمیت است این است که اگر فردی دارای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال باشد و در این قرعه‌کشی برنده شود می‌تواند برای آن‌ها نیز ویزا درخواست کرده و همگی  اقامت  آمریکا را کسب نمایند.

برای شرکت در لاتاری بهتر است از وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق لاتاری کمک بخواهید. در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی باید تمام امور را به دست وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق لاتاری بسپارید. چرا که با تجربه‌ای که در این زمینه دارد می‌تواند به راحتی مقدمات سفر شما را فراهم آورد و تمامی مدارکی که در این زمینه نیاز است را برای شما لیست نماید تا موفق به اخذ  اقامت دائم  آمریکا شوید. بعد از آن شما می‌توانید به راحتی در کشور  آمریکا به کار و زندگی مشغول شوید.

وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق ازدواج

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم روش‌های مهاجر به آمریکا و دریافت اقامت دائم بسیار زیاد است، اما یکی از روش‌های معمول از طریق ازدواج است. این موضوع فقط در زمانی اتفاق خواهد افتاد که شخصی که در  آمریکا است باید برای شما دعوت‌نامه ارسال نماید و ویزای نامزدی و یا ازدواج درخواست کند در این صورت برای شما ویزای ازدواج صادر می‌گردد که منجر به اخذ  اقامت دائم  آمریکا می‌شود.

نکات مهاجرت به  آمریکا از طریق ازدواج

نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که فردی که برای شما دعوت‌نامه ارسال می‌کند باید حتماً شهروند آمریکا باشد و باید توجه نمایید که این روش در گفتار ساده است ولی در عمل مشکلات و پیچیدگی‌های خود را دارد به همین خاطر باید قبل از هر اقدامی از وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق ازدواج اقدام نمایید و مشاوره‌هایی که در این روش برای شما بازگو می‌کند را فرا گیرید.

در این نوع ویزا به شما ویزای نود روزه داده خواهد شد که شما در این مدت فرصت دارید ازدواج نمایید و بعد از آن ویزای خود را به  اقامت دائم تبدیل نمایید. شایان ذکر است که تمامی این مراحل باید طبق نظر وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق ازدواج انجام پذیرد تا این مسیر به سرعت سپری و شما به  اقامت دائم این کشور دست یابید.

شایان ذکر است که باید دو طرف حداقل دو سال یکدیگر را شناخته باشند و در این مدت باید حداقل یک‌بار همدیگر را به‌صورت حضوری از نزدیک ملاقات نمایند، نکته مهم این است که از طریق ویزای نامزدی فرد می‌تواند فرزندان زیر ۲۱ سال خود را نیز به همراه ببرد و در این صورت باید درخواست ویزای k-2 بدهد.

برای گرفتن این ویزا باید از طرف وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق ازدواج ابتدا تشکیل پرونده بدهید تا مراحل را گام‌به‌گام انجام دهد تا مشکلی در این مسیر ایجاد نگردد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

3.7/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *