اتریش, وقت سفارت

وقت سفارت اتریش

در این مقاله می پردازیم به بحث وقت سفارت اتریش. این روزها اکثر افرادی که متقاضی ویزا می باشند اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا و معاهده شینگن را انتخاب میکنند و از مزایای دریافت ویزای این کشور ها بهره مند میشوند یکی از این کشورهایی که هم عضو اتحادیه اتحادیه اروپا میباشد و هم معاهده شینگن ،اتریش است که متقاضیان بسیاری برای اخذ ویزای این کشور را دارد اما برای اخذ ویزا باید ابتدا وقت سفارت اتریش را تنظیم نمایید تا بعد از تعیین وقت سفارت اتریش مدارک لازم جهت درخواست ویزا را به این سفارت تحویل دهید به همین خاطر ما در این مقاله چگونگی تعیین وقت سفارت اتریش را توضیح میدهیم تا با انجام آن به مراحل بعدی انجام درخواست ویزا راه پیدا نمایید چرا که مهمترین و اولین مرحله تعیین وقت سفارت اتریش میباشد .

اخد ویزا

توجه داشته باشید که اخذ ویزا فقط برای افرادی میباشد که تبعه اروپا و اتریش نمیباشند ، چرا که افرادی که در کشورهای اروپایی سکونت دارند میتوانند بدون اخذ ویزا به این کشور رفت و آمد نمایند ، برای دریافت ویزا در اولین مرحله ، همانطور که گفتیم باید تعیین وقت سفارت اتریش را انجام دهید ، این کار به راحتی قابل انجام میباشد ولی اگر شما وقت انجام این کار را ندارید میتوانید از طریق موسسات مهاجرتی و آژانس های مسافرتی به این مهم دست یابید .

وقت سفارت آنلاین اتریش

برای آنکه بخواهید وقت سفارت اتریش را تنظیم نمایید دیگر نیازی نمیباشد که به سفارت این کشور به صورت حضوری مراجعه  نمایید بلکه میتوانید از طریق اینترنتی وقت سفارت اتریش آنلاین را تعیین نمایید اما باید مراحلی را برای تعیین وقت سفارت اتریش آنلاین انجام دهید که ما در اینجا مختصر توضیحی خواهیم داد.

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت سفارت اتریش در ایران، جهت تعیین وقت سفارت اتریش اقدام نمایید به این صورت که ابتتدا وارد سایت می شوید، بعد از آن باید حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید و بعد از آن به صفحه بعدی بروید ، در آن صفحه از شما سوالاتی پرسیده می شود که شما باید آنها را پاسخ دهید، توجه داشته باشید که این اطلاعات باید دقیق و کامل تکمیل شود.

بعد از وارد کردن اطلاعات درخواستی و بعد از به ثبت رسیدن آن‌ها شما می توانید به صفحه تعیین وقت سفارت بروید، در آن صفحه تاریخ های آزاد سفارت مشخص است و در بین تاریخ ها شما باید، تاریخی که مناسب با شرایط شما می باشد انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب تاریخ مورد نظر تان باید آن را ه ثبت برسانید و منتظر تایید سفارت اتریش بمانید، توجه داشته باشید که این به ثبت رساندن به معنای تایید وقت سفارت اتریش نمی باشد و حتما باید از طرف سفارت اتریش برای شما تاییدیه ای ارسال گردد، بعد از ارسال تاییدیه توسط سفارت برای شما، باید مدارک لازم جهت درخواس ویزا را تهیه نمایید و در تاریخ مشخص شده مدارک لازم برای درخواست ویزا را به همراه داشته باشید تا با بررسی هایی که بر روی مدارک شما انجام میدهند ویزا را صادر نمایند.

نکته ای که در اینجا شایان ذکر میباشد این است که اگر بعد از به ثبت رساندن تارخدر سایت سفارت، تاییدیه ای برای شما ارسال نشد این به معنای موافقت نکردن سفارت با آن تاریخ می باشد و شما باید برای تعیین وقت سفارت اتریش آنلاین مجدد اقدام نمایید و تاریخ جدیدی را انتخاب نمایید تا سفارت آن را تایید کند.

فرم سفارت اتریش

برای درخواست ویزای هر کشور نیاز می باشد که فرم سفارت اتریش را تکمیل نمایید در این فرم اطلاعاتی را شما باید تکمیل نمایید این اطلاعات شامل؛ عکس متقاضی، مشخصات کامل متقاضی، وضعیت تاهل، جنسیت، کدملی، نوع گذرنامه، آدرس الکترونیک ، مقصد مسافرت، هدف از سفر و … می باشد که باید به صورت کامل و صحیح تکمیل شود شما می توانید برای دانلود این فرم به سایت سفارت اتریش مراجعه نمایید.

وقت سفارت اتریش برای ویزای تحصیلی

یکی از محبوب ترین نوع ویزاهای کشور اتریش، ویزای تحصیلی این کشور می باشد که شما می توانید در سفارت اتریش ویزای تحصیلی این کشور را دریافت نمایید، اما باید برای دریافت این ویزا ابتدا وقت سفارت اتریش را تنظیم نمایید و بعد از آن باید مراحل صدور ویزای تحصیلی اتریش را گام به گام انجام دهید شایان ذکر می باشد که باید قبل از هر اقدامی پذیرش را از دانشگاه های این کشور دریافت نمایید.

بعد از دریافت پذیر از دانشگاه باید وقت سفارت اتریش را انجام دهید و بعد از آن در تاریخ مشخص شده مدارک لازم را در تاریخ مشخص شده به سفارت اتریش برده و ویزای تحصیلی این کشور را اخذ نمایید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش

  • گذرنامه و کارت شناسایی
  • تاییدیه دانشگاه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • تمکن مالی
  • پیرینت حساب بانکی
  • رزرو خوابگاه
  • مدرک تحصیلی دیپلم
  • ریز نمرات آخرین سال تحصیلی
  • از تمام مدارک باید کپی تهیه شود
  • تمام مدارک و اسناد باید ترجمه شده و به تایید وزارت خارجه و دادگستری رسیده باشد.

مصاحبه سفارت اتریش

بعد از تعیین وقت سفارت اتریش حضور متقاضیان برای انجام مصاحبه در تاریخ مشخص شده الزامی می باشد شایان ذکر می باشد که در برخی از سفارت کشورهای دیگر حضور افراد زیر 12 سال الزامی نمی باشد و تنها حضور قیم آن‌ها کفایت میکند اما در زمان مصاحبه سفارت اتریش افراد زیر 12 سال هم باید حضور داشته باشند و یکی از الزامات می باشد.

توجه داشته باشید که برای مصاحبه سفارت اتریش هزینه هایی مبنی بر انجام بررسی بر روی پرونده متقاضی از شما دریافت میشود که این مبالغ برای افراد زیر 6 سال اخذ نمی گردد، شما برای انجام مصاحبه سفارت اتریش نیازی نمی باشد که ساعت ها قبل از زمان مشخص شده در سفارت حضور داشته باشید و تنها 30 دقیقه قبل از زمان مشخص شده در سفارت حضور به عمل آورید کفایت می کند.

نکته ای که در زمان مصاحبه سفارت اتریش باید به آن توجه کنید این است که تمام رفتار ها و اعمال شما زیر نظر می باشد و سعی نمایید در زمان مصاحبه به هیچ عنوان از تلفن همراه خود استفاده نکنید و با دقت به سوالات متصدی پاسخ دهید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی مهاجرتی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

  1. زکیه عباسی گفت:

    میخوام برای سفارت استرالیاوقت مصاحبه بگیرم چجوری میتونم؟؟لطفاراهنمایی کنید

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام. با مشاورین موسسه تماس بگیرید به صورت رایگان راهنمایی تون میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *