پرتغال

وقت سفارت پرتغال

وقت سفارت پرتغال

وقت سفارت پرتغال برای سفر به پرتغال و اخذ ویزای پرتغال امری ضروری می باشد، برای گرفتن وقت سفارت پرتغال بهتر است با متخصصین در این زمینه مشورت بنمایید. پرتغال یکی از قدیمی‌ترین کشورهای قاره اروپا و در جنوب غربی این قاره قرار دارد که اهالی آن به زبان پرتغالی صحبت می‌کنند.

وقت سفارت پرتغال

پایتخت این کشور بندر زیبای لیسبون است. کشور پرتغال سرزمینی کوچک با جمعیت نزدیک به ۱۲ میلیون نفر است. مردم این کشور مانند ۲۷ کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا و ناتو هستند و از پول واحد این اتحادیه یعنی یورو استفاده می‌کنند.

پرتغال با روش حکومتی جمهوری پارلمانی اداره شده و از کشورهای توسعه‌یافته اروپا محسوب می‌شود. دین اکثریت مردم این کشور مسیحیت و از شاخه کاتولیک رومی است و دین‌های دیگر نیز به‌ آسانی در این کشور حضور دارند.

در این مقاله شما را با چگونگی گرفتن وقت سفارت پرتغال آشنا خواهیم کرد.

پرتغال

کشور پرتغال مانند کشور اسپانیا که دارای زمینه‌ای جذاب مانند ورزش است و دارای دو قسمت کلان مادرید و بارسلون، این کشور نیز از دو منطقه کلان‌شهر لیسبون به‌عنوان پایتخت سیاسی و پورتو به‌عنوان پایتخت فرهنگی و ورزشی تشکیل‌شده است.

پرتغال نیز مانند کشورهای پیشرفته قاره سبز اروپا طرفداران بسیاری دارد و سفر به آن سرزمین نیز بسیار جذاب و مفرح است. موسسه حقوقی آوات با داشتن کادری مجرب و به‌روز می‌تواند زمینه هرگونه سفر و اقامت شمارا در این کشور زیبا و تاریخی فراهم نماید.

توریستی و گردشگری

هرکسی که تجربه‌ای از گردشگری در قاره سبز اروپا را دارد حتماً با زیبایی‌ها و جذابیت‌های کشور پرتغال آشنا بوده و می‌تواند به‌خوبی دیگران را نیز به این امر متقاعد کند. بسیاری از توریست‌های خارجی که به این کشور سفرکرده‌اند خاطرات خوبی از مسافرت و اقامت خود در پرتغال دارند و آن را به اشکال مختلف برای دیگرانی که قصد رفتن به آنجا رادارند بازگو می‌کنند.

دلایل زیادی برای سفر به کشور پرتغال وجود دارد که از آن جمله می‌توان به:

خورشید در دریا غروب می‌کند: پرتغال به دلیلی قراگرفتن در کنار اسپانیا و محاصره شدن در میان آب در غربی‌ترین بخش قاره اروپا در شبه‌جزیره ایبری قرار گرفته و به همین دلیل نیز دارای آب و هایی گرم و مطبوع برای مسافرت و استفاده از سواحل آن است.

ترامواها همه را خوشحال می‌کنند: زندگی در شهرهای بزرگ و تاریخی پرتغال و مسافرت درون‌شهری با ترامواهای که در قرن گذشته در سراسر مرکز شهر وجود داشته و دارند زیبایی خاصی به آن می‌دهد به‌ویژه در شهر لیسبون پایتخت این کشور که غیرممکن است اگر کسی آن ترامواهای زرد و زیبا را ببیند که به بالا و پائین‌شهر می‌روند و از آن استفاده نکند.

قهوه نوشیدنی پرتغال: این پیوند ممکن است فوراً به نظر نرسد، اما اگر به روزهای باشکوه تاریخ برگردیم کشورهای پرتغال، برزیل، آنگولا و تیمور شرقی – تولیدکننده برخی از بهترین قهوه‌ها بوده و هستند و این مسائل بیشتر قابل‌درک می‌شوند. شما هرگز چنین قهوه‌ای را در کل اروپا پیدا نخواهید کرد.

از پارک طبیعی “پری سینترا” دیدن کنید: فقط با یک قطار ۴۰ دقیقه ای از شهر لیسبون می‌توانید به این شهر کوچک تپه‌ای که نمایش چشمگیر قصرهای زیبا، قلعه‌ها و برج‌هاست را ببینید که همه در مناظر دیدنی پارک طبیعی”پری سینترا” گردهم آمده است.

جشن های سانتوس

جشن های سانتوس جهان را به خود جلب می کند: شما می‌توانید جشنواره‌های موسیقی، انواع رویدادهای هنری را داشته باشید، اما این چیز واقعی است. در ماه ژوئن، ساکنان هر دو شهر بزرگ پرتغال یعنی لیسبون و پورتو در سنتی ترین محله های خود جشن های مقدس محلی را برگزار می‌کنند که هیچ گردشگری نمی‌تواند از آن به‌آسانی عبور کند.

گرم‌ترین آب‌وهوای اروپا: زمستان‌های خفیف با درجه حرارت به‌ندرت زیر ۵ درجه سانتی‌گراد در امتداد ساحل پایین، تابستان‌های گرم با نسیم آتلانتیک و بیشترین تعداد ساعات آفتابی در اروپا از مشخصات آب و هوایی کشور پرتغال است که آن را در میان سایر اعضای اتحادیه اروپا متمایز می کند.

عاشق شهر پورتو خواهید شد: پورتو دومین شهر کشور پرتغال است که در سال‌های اخیر با تحولی عظیم در برنامه‌های مسافر پذیری خود، این شهر را با داشتن سواحلی بی‌همتا و مناظری بسیار زیبا به یکی از مقاصد اولیه مسافران تبدیل کرده است. مردمی نوع دوست، غذاهایی عالی برای تمامی ملیت‌ها و محیطی جذاب، شهری ساخته که همه را مجذوب خود می کند.

مقالات مرتبط با پرتغال:

کشور پرتغال به لحاظ گردشگری و زیبایی امتیازات فراوان دیگری نیز مانند؛ شیرینی بسیار خوش طعم (pastéis de nata)، بهترین سواحل برای یادگیری موج سواری حرفه ای، برقراری ارتباط آسان با دیگران به دلیلی ازدیاد مردم انگلیسی‌زبان نسبت به دیگر کشورهای جنوب اروپا، وجود فستیوال های موسیقی و خوانندگان پرآوازه، سواحل زیبا و دیدنی، طبیعت بکر جزایر آزور، وجود بهترین آکواریوم‌های دنیا در این کشور، شب زنده داری های منحصر به فرد، نانوایی های سنتی تقریباً در هر گوشه و کنار شهرها، موج های بسیار بلند و دیدنی، ساختمانهای تاریخی از هزاره های گذشته، غذای بسیار ارزان و خوشمزه و دهها و صدها مزیت دیگر که فقط در کشور پرتغال می توانید آنها را مشاهده کنید.

ما در موسسه حقوقی آوات کار شما را برای مسافرت و اقامتی به یاد ماندنی در کشور پرتغال تسهیل می کنیم و امیدواریم روزهای خوب و خوشی در این کشور تاریخی داشته باشید.

اقامت دائم و کسب و کار :

کشور پرتغال واقع در جنوب غربی اروپا، از یک اقتصاد پیشرفته بر اساس بخش کشاورزی، ماهیگیری، معدن و فناوری اطلاعات، استانداردهای زندگی بالا و فرهنگ صلح آمیز برخوردار است. با توجه به زمین زیبای آن، معماری معروف، هنر و موسیقی، شیوه زندگی جالب، پرتغال یک مقصد تعطیلات جذاب برای میلیون ها گردشگر در هر سال است. علاوه بر این، با توجه به رشد اقتصادی آن که توسط بخش های پر رونق چندگانه پشتیبانی می شود، پرتغال نیز برای اتباع خارجی که مایل به نقل مکان به یک کشور جذاب و هیجان انگیز اروپایی هستند بسیار جذاب است.

برنامه ویزای طلایی کشور پرتغال

در سال ۲۰۱۲، دولت پرتغال برنامه مهاجرتی خود را بر اساس سرمایه گذاری طلایی (Golden Visa) تغییر داد. بر اساس این برنامه، شهروندان کشورهای خارجی خارج از منطقه اقتصادی اروپا ممکن است ملک واقعی واقع در پرتغال را که ارزش آن حداقل ۵۰۰،۰۰۰ یورو باشد خریداری کنند و در عوض این اتباع خارجی می توانند برای اقامت موقت و در نهایت شهروندی درخواست دهند.

اکثر انواع املاک واجد شرایط برنامه ویزای طلایی هستند. در کشور پرتغال، چندین پروژه مسکونی وجود دارد که ویلا ها را به طور خاص برای اهالی خارج از کشور خریداری کرده اند. بسیاری از این ویلاها در نزدیکی روستای “اسپا” و “گلف” معتبر و یا خط ساحلی واقع شده اند و این امر به ویژه آنها را برای اتباع خارجی که می خواهند اموال سرمایه گذاری خود را خریداری کرده و درآمدی از اجاره آنها کسب کنند جذاب می کند.

برای واجدین شرایط برای ویزای طلایی، سرمایه گذار خارجی باید اموال فوق را با ارزش ۵۰۰۰۰۰ یورو یا بیشتر خریداری کند. به طور متناوب، سرمایه گذار باید حداقل یک میلیون یورو را به عنوان سرمایه گذاری در یک شرکت بازرگانی پرتغالی انتقال دهد و این سرمایه گذاری باید حداقل ده فرصت شغلی را برای شهروندان پرتغالی ایجاد نماید.

درخواست ویزای طلایی و گرفتن وقت سفارت پرتغال

درخواست برنامه ویزای طلایی باید حاوی مدارک سرمایه گذاری خارجی، یک نسخه از گذرنامه ملی، دو عکس گذرنامه، شماره مالی پرتغال، مدرکی مانند مدرک عدم سوء پیشینه سرمایه گذار در هر کشور اقامت از جمله پرتغال، استعلام از اداره مالیات بر ارزش افزوده پرتغال که تأییدیه سرمایه گذار را به مقامات مالیاتی کشور بدهکار نشان نمی دهد، استعلامی از “سوشیال سکیوریتی” یا ادارات امنیتی پرتغال که نشان می دهد سرمایه گذار هیچ گونه بدهی ای به مقامات تامین اجتماعی کشور ندارد، استعلامی از سرمایه گذار مبنی بر اینکه سرمایه گذار با قوانین برنامه ویزای طلایی موافق است و مدرکی مبنی بر اینکه سرمایه گذار بیمه بهداشتی معتبر پرتغال را دریافت کرده است باشد.

سرمایه گذار خارجی مجاز است همسر و فرزندان خود را به پرتغال بیاورد. ویزای طلایی در ابتدا برای یک سال معتبر است و تا زمانی که سرمایه گذار ثابت کند که او در پرتغال برای حداقل هفت روز در طول اولین سال اقامت و حداقل ۱۴ روز در طول دومین سال ساکن بوده است سال محل اقامت، و اینکه پول های سرمایه گذاری کرده خود را در این کشور انتقال نداده و ۱۰ فرصت شغلی لازم برای کارگران پرتغالی را نیز ایجاد کرده باشد ممکن است دو بار برای دو سال تمدید شود.

مزایای ویزای طلایی و گرفتن وقت سفارت پرتغال

در سالگرد افتتاح برنامه ویزای طلایی، پرتغال ۳۱۸ ویزا را صادر کرد که اکثر آنها به اتباع چینی اعطا شده و باقیمانده برای اتباع کشور روسیه، شهروندان آنگولا و اتباع برزیل صادر شد. دارندگان ویزای طلایی برای زندگی، کار و سفر به پرتغال بدون نیاز به استخدام اضافی و یا اسناد مسافرتی مجاز هستند.

پرتغال بخشی از منطقه اروپائی شنگن است که از ۲۶ کشور اروپایی تشکیل شده است، صاحبان ویزا طلایی مجاز به سفر در هر نقطه در منطقه شنگن تا حداکثر ۹۰ روز در هر سفر هستند. این مناطق عبارتند از اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس.

ما در موسسه حقوقی آوات برای تسهیل امور سرمایه گذاران عزیز به کشور پرتغال و یا هر یک از کشورهای اروپایی که شما مایل باشید آماده ایم. از مشاوره برای گردشگری و ادامه تحصیل در این کشور گرفته تا سرمایه گذاری و اقامت موقت و دائم می توانید روی ما حساب باز کنید و ما را جزوی از کار و آینده خود بدانید. گرفتن وقت سفارت و انجام امور مربوط به آن تخصص ما است.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت پرتغال

  •  پاسپورت
  •  دعوتنامه
  •  تاریخ سفر

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای پرتغال

  • پاسپورت
  • مدارک هویتی
  • سند ازدواج
  • عکس پاسپورتی
  • مدارک شغلی
  • تمکن مالی
  • سابقه بیمه
  • دعوتنامه معتبر از پرتغال

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *