نیوزلند, وقت سفارت

گرفتن وقت سفارت نیوزلند

وقت سفارت نیوزلند

کشور نیوزلند یکی از کشورهای مناسب برای مهاجرت است و افرادی که تمایل به مهاجرت دارند می‌توانند این کشور زیبا را نیز در مقصدهای خود قرار دهند، برای ورود به این کشور اجازه ورود نیاز می‌باشد و این اجازه با صدور ویزا محقق می‌گردد باید توجه داشته باشید که شما زمانی می‌توانید برای دریافت ویزا اقدام نمایید که وقت سفارت نیوزلند را داشته باشید چرا که بدون تعیین وقت سفارت نیوزلند قادر به درخواست ویزا نخواهید بود به همین خاطر برای کسب اطلاعاتی در خصوص تعیین وقت سفارت نیوزلند تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

وقت سفارت نیوزلند

همان‌طور که گفتیم برای ورود به کشور نیوزلند باید ویزا دریافت کنیم و در واقع برای درخواست ویزا باید ابتدا قصد و هدف خود را از سفر به نیوزلند مشخص نماییم که برای چه هدفی نیاز به ویزا داریم، برخی از افراد برای ادامه تحصیل در نیوزلند وقت سفارت نیوزلند را برای درخواست ویزای تحصیلی مشخص می‌کنند و عده‌ای دیگر برای درخواست ویزای توریستی اقدام به تعیین وقت سفارت نیوزلند می‌کنند و هر کدام از آن‌ها برای درخواست ویزای مورد نظر خود باید مدارکی را تکمیل و در وقت سفارت نیوزلند آن را به افسر ویزا جهت بررسی ارائه دهد.

برای تعیین وقت سفارت نیوزلند می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید ولی اگر وقت لازم برای انجام این مهم را ندارید می‌توانید از طریق موسسات مهاجرتی معتبر در سطح کشور و همچنین آژانس‌های مسافرتی اقدام به وقت سفارت نیوزلند نمایید.

وب سایت سفارت نیوزلند

برای تعیین وقت سفارت نیوزلند شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت سفارت نیوزلند به این امر دسترسی پیدا نمایید، شما با رفتن به سایت http://www.nzembassy.com/iran می‌توانید جهت تعیین وقت سفارت نیوزلند به راحتی اقدام نمایید.

در مرحله اول باید نام کاربری برای خود ایجاد کنید و بعد از آن اطلاعاتی را تکمیل کرده و سپس برای مشاهده وقت‌های آزاد سفارت به صفحه تاریخ‌ها بروید و در آنجا نزدیک‌ترین وقت آزاد را برای خود رزرو نمایید.

توجه داشته باشید که این به معنای وقت سفارت نیوزلند نیست و باید منتظر تأییدیه سفارت بمانید و بعد از ارسال تأییدیه از سمت سفارت نیوزلند می‌توانید مدارک خود را برای ارائه در تاریخ و زمان مشخص شده به سفارت این کشور ببرید.

در صورتی که برای شما از سفارت نیوزلند تأییدیه‌ای ارسال نگردید به این معنا می‌باشد که سفارت نیوزلند با تاریخ شما موافقت نکرده است و شما باید یک تاریخ دیر را برای تعیین وقت سفارت نیوزلند مشخص نمایید تا زمانی که سفارت آن را تائید کند.

شما می‌توانید بعد از دریافت تأییدیه تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت افسر ویزا انجام دهید تا با ویزای درخواستی شما موافقت نماید.

اداره مهاجرت نیوزلند

شما برای دریافت ویزای مورد نظر خود باید از سیستم امتیازبندی نیوزلند حدنصاب نمره را اخذ نموده باشید تا بتوانید با آن در اداره مهاجرت نیوزلند اقدام به اخذ اقامت نمایید، توجه داشته باشید که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امتیازبندی کشور نیوزلند به سایت اداره مهاجرت نیوزلند رفته و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

کشور نیوزلند جزء آن دسته از کشورهایی می‌باشد که برای مهاجرت دردسرهای بزرگی که مهاجرت به استرالیا و کانادا دارد را ندارد به همین خاطر کشور مهاجر خیزی می‌باشد چرا که می‌شود به راحتی به این کشور زیبا مهاجرت نمود و سختی در راه نیست البته شایان ذکر می‌باشد که بهتر است برای گام برداشتن در این مسیر از دانش افراد متخصص و باتجربه بی‌بهره نمانید چرا که امر مهاجرت پیچیدگی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد.

سیسم امتیازبندی نیوزلند در دو مرحله انجام می‌شود در مرحله اول شما باید حدنصاب نمره (صد) را کسب نمایید تا بتوانید به مرحله بعد صعود کنید، شایان ذکر می‌باشد که زمانی که امتیاز شما بیشتر از ۱۴۰ باشد می‌توانید در کمترین زمان به این کشور مهاجرت نمایید و این موارد تمام زیر نظر اداره مهاجرت نیوزلند اداره می‌گردد.

آدرس سفارت نیوزلند در تهران به این شرح می‌باشد: تهران، اقدسیه، خیابان موحدی دانش، خیابان گلستان شمالی (شهید قاسمی)، کوچه سوسن، کوچه پارک دوم، پلاک ۱

شماره سفارت نیوزلند در تهران

شماره سفارت نیوزلند در تهران به این شرح می‌باشد:

۲۶۱۲۲۱۷۵-۰۲۱

ساعات کاری سفارت نیوزلند در تهران از یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲٫۳۰ ظهر می‌باشد توجه داشته باشید که برای حضور در سفارت در وقت سفارت نیوزلند که به تائید رسیده است حضور به عمل آورید و حداکثر نیم ساعت زودتر از زمان مشخص شده در سفارت حضور داشته باشید.

ویزای توریستی نیوزلند

یکی از ویزاهایی که برای کشور نیوزلند دارای محبوبیت می‌باشد، ویزای توریستی نیوزلند می‌باشد چرا که این کشور با داشتن جاذبه‌های گردشگری و آب و هوایی بسیار مطلوب شرایط مناسبی را برای گردشگران و توریست‌ها فراهم آورده است تا از این کشور زیبا دیدن فرمایند.

البته افراد به دلایل مختلفی همچون دیدار از اقوام و آشنایان و یا برای انجام امور کار خود اقدام به درخواست ویزای توریستی نیوزلند می‌کنند که برای درخواست ویزای توریستی نیوزلند باید متقاضی حتما مدارک لازمی که سفارت آن‌ها را الزامی می‌داند تهیه و در زمان وقت سفارت نیوزلند به افسر ویزا ارائه دهد.

همان‌طور که میدانید برای اخذ ویزا و درخواست آن باید ابتدا وقت سفارت نیوزلند را تعیین نمایید و بعد از مشخص شدن تاریخ و ساعت ورود به سفارت شما باید مدارک لازم را تکمیل و ارائه دهید.

مدارک لازم جهت درخواست ویزای توریستی نیوزلند

  • اصل گذرنامه و کارت شناسایی متقاضی به همراه کپی و ترجمه آها
  • گواهی سلامت پزشکی متقاضی
  • ضمانت بانکی
  • سند مالکیت
  • پرینت حساب بانکی
  • دعوت‌نامه در صورت داشتن
  • رزرو هتل در صورت نداشتن دعوت‌نامه
  • بلیط هواپیما
  • گواهی اشتغال به کار
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • سابقه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی
  • تامی مدارک باید ترجمه شده و به تائید وزارت خارجه و دادگستری رسیده باشد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

4.2/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *