فنلاند, وقت سفارت

سیستم نوبت دهی وقت سفارت فنلاند

وقت سفارت فنلاند

در این مقاله می پردازیم به وقت سفارت فنلاند با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید.این روزها کشورهای اروپایی دارای طرفداران زیادی در جهان برای مهاجرت و همچنین سفر می باشند. کشور زیبای فنلاند هم که در منطقه اسکاندیناوی شمال اروپا واقع شده است

وقت سفارت فنلاند

مستثنا از این موضوع نبوده و هرهمه ساله افراد بسیاری درصدد اخذ ویزا کشور فنلاند

زیبا می باشند، اما اتباع خارجی برای ورود به این کشور باید اجازه ورود کسب نمایند و این اجازه ورود با تعیین وقت سفارت فنلاند و بعد از آن درخواست برای ویزا محقق می گردد، به همین خاطر ما در این مقاله نحوه تعیین وقت سفارت فنلاند و چگونگی انجام مراحل ثبت را برای علاقمندان این کشور گرد آوری کرده ایم تا با مراحل به صورت کامل آشنا شوند.

تعیین وقت سفارت فنلاند

موسسه ما با سالها سابقه در تمام زمینه های مهاجرتی و بین المللی، خدمات گرفتن وقت سفارت کشور فنلاندرا خدمت شما عزیزان ارائه می دهد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با موسسه تماس گرفته و با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید اما ما برای آن دسته از عزیزانی که می توانند خودشان برای گرفتن ویزای فنلاند اقدام نمایند راهنمایی هایی انجام خواهیم داد تا بتوانند این مسیر را با موفقیت به سرانجام برسانند.

شایان ذکر می باشد که تنها اتباع خارج از اتحادیه اروپا موظف به تعیین وقت سفارت فنلاند و درخواست ویزا می باشند در صورتی که اتباع کشورهای اروپایی برای رفت و آمد به این کشور نیازی به تعیین وقت سفارت و درخواست و اخذ ویزا نخواهند داشت، پس این موضوع تنها شامل حال افرادی می باشد که در خارج از اروپا سکونت دارند.

آدرس سفارت فنلاند

همانطور که می دانید باید به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین و یا به وسیله شرکت ها و موسسات مهاجرتی اقدام نمود، شایان ذکر می باشد که چند نکته را برای اطلاع شما عزیزان خاطر نشان کنیم، یکی از این موضوعات آدرس سفارت فنلاند و یا سفارت های دیگر نیز می باشد چرا که برخی از این سفارت ها در داخل ایران عزیزمان نمی باشد و شما برای ارائه مدارک، انگشت نگاری ودر برخی مواقع تعیین وقت سفارت باید به کشورهایی که دارای سفارت آن کشور می باشند و در نزدیکی ایران هستند سفر نمایید که این خود مشکلات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

اما آدرس سفارت فنلاند برای آن دسته از عزیزانی که تمایل به مهاجرت به فنلاند دارند و می خواهند مدارک خود را در وقت سفارت کشور فنلاند که مشخص نمودند به مامورین سفارت تحویل دهند به راحتی امکان پذیر می باشد چرا که آدرس سفارت فنلاند در تهران می باشد و خدمات صدور ویزا را برای اتباع خارج از فنلاند ارائه می دهد.

آدرس سفارت به این شرح می باشد : ایران، تهران، خیابان شریعتی، خیابان میرزاپور، کوچه حدادیان، شماره ۲ می باشد. شماره های تماس سفارت فنلاند : ۲۳۵۱۲۲۵۰
همچنین باید خاطر نشان کنیم که در تاریخ وساعتی که برای شما تعیین شده است در سفارت حضور داشته باشید و از زودتر رفتن و دیر تر رفتن جدا خودداری نمایید چرا که در خارج از زمان تعیین شده امور شما رسیدگی نخواهد شد، ساعات کاری سفارت فنلاند از یکشنبه تا چهارشنبه و در ساعات ۹الی ۱۲ می باشد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *