دانمارک, وقت سفارت

وقت سفارت دانمارک

دانمارک که در شمال اروپا قرار دارد و عضو اتحادیه اروپا است، دارای قدیمی‌ترین خاندان پادشاهی بعد از کشور ژاپن در رتبه دوم جهان قرار گرفته است و بی‌شک این کشور به عنوان اولین کشور در دنیا از جهت کم بودن اختلافات طبقه‌ای و رفاه اجتماعی شناخته شده است. به همین منظور افراد بسیاری سالانه در صدد اخذ یکی از ویزاهای این کشور برای مهاجرت و سفر به دانمارک می‌باشند. برای اخذ ویزای این کشور باید تعیین وقت سفارت دانمارک را انجام دهید و برای این کار باید مراحل انجام وقت سفارت دانمارک را بدانید تا با تعیین وقت سفارت دانمارک اقدام به درخواست ویزای این کشور نمایید، به همین خاطر ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با چگونگی انجام وقت سفارت دانمارک آشنا سازیم.

وقت سفارت دانمارک

برای ورود به هر کشوری شما نیازمند اجازه و اخذ ویزا هستید و با توجه به نوع اقدامتان باید ویزای درخواستی خود را مشخص نمایید. به طور مثال افرادی که می‌خواهند برای ادامه تحصیل به دانمارک مهاجرت نمایند باید با تعیین وقت سفارت دانمارک فرم درخواست ویزای دانشجویی این کشور را تکمیل نمایند و در تاریخی که سفارت آن را تائید می‌کند برای ارائه مدارک و مصاحبه به صورت حضوری، در تاریخ وقت سفارت دانمارک، به این سفارت مراجعه نمایند.

نکته‌ای که در این جا باید به آن اشاره کنیم این می‌باشد که سیستم نوبت‌دهی هر کشور و هر سفارتی متفاوت می‌باشد و این تفاوت به خاطر تعداد درخواست‌کنندگان و مراجعه‌کنندگان می‌باشد به همین خاطر زمان مشخصی برای وقت سفارت دانمارک نمی‌توان مشخص نمود چرا که اگر تعداد درخواست‌کنندگان زیاد باشد وقت سفارت دیرتر می‌باشد.

سایت سفارت دانمارک در تهران

سایت سفارت دانمارک در تهران برای افرادی که می‌خواهند اطلاعات جامعی در خصوص ویزاها و نحوه اخذ آن‌ها و دیگر سؤالات مربوط به سفارت را کسب نمایند مناسب می‌باشد و می‌توانند با مراجعه به سایت سفارت دانمارک در تهران مطالب و نکات مهم را در تمام زمینه‌های مهاجرت این کشور اخذ نمایند.

توجه داشته باشید که شما از طریق سایت سفارت دانمارک در تهران نمی‌توانید برای تعیین وقت سفارت اقدام کنید، اگرچه برای تعیین وقت سفارت اکثر کشورها شما می‌توانید به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت سفارت‌ها اقدام به تعیین وقت سفارت نمایید اما باید بدانید که این موضوع در خصوص تعیین وقت سفارت دانمارک صدق نمی‌کند و برای تعیین وقت سفارت دانمارک باید با شرکت کارگزاری سفارت دانمارک تماس حاصل فرمایید.

سایت سفارت دانمارک در تهران

مدارک لازم برای سفارت دانمارک

شما برای آن که بتوانید ویزای دانمارک را اخذ نمایید باید بعد از تعیین وقت سفارت جهت تکمیل مدارک خود اقدام نمایید و مدارک لازم برای سفارت دانمارک به این شرح می‌باشد:

  • گذرنامه معتبر متقاضی که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد و اگر گذرنامه منقضی شده است باید جهت دریافت گذرنامه جدید اقدام کرده و در سفارت گذرنامه جدید را به همراه گذرنامه منقضی شده به همراه داشته باشید.
  • اصل شناسنامه متقاضی که تمام صفحات آن کپی شده باشد و تمام صفحات به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.
  • در صورتی ک دعوت‌نامه‌ای دارید باید اصل شناسنامه والدین را به همراه داشته باشید تا نسبت خانوادگی با فردی که دعوت‌نامه برای شما ارسال کرده است به اثبات برسد.
  • برای درخواست ویزا باید فرم مربوط به ویزا را تکمیل نمایید و توجه داشته باشید که این فرم باید به صورت دقیق و کامل تکمیل گردد.
  • برای درخواست ویزا شما باید سه قطعه عکس رنگی به همراه داشته باشید که زمینه آن سفید باشد و از تاریخ گرفته شدن عکس تا درخواست ویزا شش ماه بیشتر نگذشته باشد.
  • دعوت‌نامه
  • کپی گذرنامه فردی که دعوت‌نامه ارسال کرده است
  • اگر مشغول به کار هستید باید گواهی اشتغال به کار را که به زبان انگلیسی ترجمه شده است ارائه دهید.
  • اگر مشغول به تحصیل هستید باید گواهی اشتغال به تحصیل که به زبان انگلیسی ترجمه شده است را ارائه دهید.
  • پرینت سه ماهه حساب که به تائید بانک رسیده باشد.
  • بیمه مسافرتی
  • ارائه کلیه اطلاعات در خصوص محل سکونت و مشخصات کامل متقاضی.

نکته

شایان ذکر می‌باشد که هر فردی که خواهان دریافت ویزای کشور دانمارک می‌باشد با توجه به شرایطی که دارد باید یکی از انواع ویزای این کشور مانند ویزای توریستی دانمارک، ویزای کاری دانمارک، ویزای تحصیلی دانمارک و… را انتخاب نماید و در واقع هدف خود را مشخص کرده و سپس بعد از تعیین وقت سفارت دانمارک مدارک مربوط به ویزای مورد نظر خود را تکمیل نماید و بعد در تاریخ مشخص شده به شرکت کارگزاری سفارت دانمارک ارائه دهد و بعد از بررسی‌های انجام شده و تائید آن‌ها، ویزای مورد نظر کشور دانمارک برای متقاضی صادر می‌گردد.

شرکت کارگزاری سفارت دانمارک

شرکت کارگزاری سفارت دانمارک که واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، بعد از تقاطع سهروردی، شماره ۱۴۵، ساختمان نگین پرواز، طبقه دوم می‌باشد. برای انجام مصاحبه و تمام امور مربوط به درخواست و دریافت ویزا می‌توانید به این شرکت کارگزاری سفارت دانمارک مراجعه نمایید.

تعیین وقت سفارت دانمارک

شما برای تعیین وقت سفارت دانمارک نیز باید با شماره‌های شرکت کارگزاری سفارت دانمارک تماس حاصل فرمایید و وقت سفارت دانمارک را مشخص نمایید و در تاریخ مشخص شده جهت ارائه مدارک و مصاحبه به آدرس شرکت کارگزاری سفارت دانمارک که در بالا به آن اشاره نمودیم حضور به عمل آورید.

توجه داشته باشید که در صورت هرگونه سوال و ابهامی شما می‌توانید در ساعات 9 صبح الی 12 ظهر از یکشنبه تا پنجشنبه با شماره‌های سفارت دانمارک در تهران تماس حاصل فرمایید و سؤالات خود را از کارکنان سفارت جویا شوید توجه داشته باشید که تنها در ساعاتی که متذکر شدیم باید برای پرسش سؤالات خود تماس حاصل فرمایید:

شماره سفارت دانمارک: ۲۸۱۵۵۰۰۰-۰۲۱

شماره شرکت کارگزاری سفارت دانمارک: ۸۸۱۷۸۸۲۹-۰۲۱

آدرس سفارت دانمارک در تهران به این شرح می‌باشد: ایران، تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه هدایت، کوچه دشتی، شماره 10

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *