اسلواکی, وقت سفارت

نحوه گرفتن وقت سفارت اسلواکی

وقت سفارت اسلواکی

دراین مقاله می پردازیم به بحث وقت سفارت اسلواکی، با ما همراه باشید. کشور اسلواکی یکی از کشورهای اروپای مرکزی می باشد که متقاضیان زیادی را برای اخذ ویزا دارد، چرا که این کشور زیبا و پر جاذبه عضو اتحادیه اروپا و همچنین عضو کشورهای  پیمان شینگن نیز می باشد، به همین خاطر سالانه افراد بسیاری در صدد اخذ یکی از ویزاهای این کشور می باشند، برای اخذ ویزای کشور اسلواکی ابتدا باید وقت سفارت اسلواکی را تنظیم نمایید و بعد از تعیین وقت سفارت اسلواکی باید جهت تکمیل مدارک برای درخواست ویزای مورد نظر خود اقدام نمایید. در واقع در مرحله اول شما باید وقت سفارت اسلواکی را اخذ نمایید و سپس برای مراحل بعدی دست به کار شوید.

وقت سفارت اسلواکی

برخی از سفارت های کشورهای اروپایی در زمان تعیین شده سفارت برای متقاضی، حضور شخص را الزامی نمی دانند و بدون حضور متقاضی برای وی به صورت تلفنی مصاحبه ای ترتیب داده می شود و بعد از ارسال مدارک از سمت متقاضی، بررسی های لازمه بر روی مدارک انجام گرفته و سپس با تایید آنها ویزا برای فرد صادر می گردد.

بعد از تعیین وقت سفارت اسلواکی فرد باید در تاریخ مشخص شده، به همراه مدارک لازم جهت درخواست ویزا به صورت حضوری در سفارت اسلواکی حضور به عمل آورد، این حضور بخاطر انجام مصاحبه و انگشت نگاری می باشد و همچنین باید متقاضی فرم ویزای درخواستی را در حضور متصدی امضا نماید.

آدرس جدید سفارت اسلواکی در تهران

برخی از سفارت ها در کشور عزیزمان وجود ندارند و برای انجام مصاحبه باید به کشورهای همجواری که آن سفارت را در کشور خود دارند سفر کنیم و مراحل اخذ ویزا را انجام دهیم. در واقع می توانیم بگوییم که راه سختی در پیش رو قرار دارد، اما باید بدانید که اگر تمایل به اخذ ویزای کشور اسلواکی دارید می توانید بدون هیچ سختی در کشور عزیزمان اقدام به تعیین وقت سفارت اسلواکی و مراحل انجام اخذ ویزای اسلواکی کنید.

آدرس جدید سفارت اسلواکی در تهران به این شهر می باشد: ایران، تهران، خیابان ولیعصر، خیابان مقدسی اردبیلی، پلاک ۹۴ شما می توانید بعد از انجام تعیین وقت سفارت اسلواکی در تاریخ مشخص شده با در دست داشتن مدارک لازم، به آدرس جدید سفارت اسلواکی در تهران حضور به عمل آورید تا در آن جا از شما انگشت نگاری کرده و مصاحبه انجام دهید و بعد از تایید مدارک برایتان ویزای اسلواکی صادر گردد.

ساعات کار سفارت اسلواکی در تهران

طبق قوانین حاکم بر سفارت اسلواکی، تمام متقاضیان اخذ ویزا باید در ساعت کار سفارت اسلواکی در تهران و همچنین طبق تاریخی که در وقت سفارت اسلواکی دریافت کرده اند به سفارت جهت ارائه مدارک حضور پیدا کنند، چرا که اگر دیرتر و یا زود تر از زمان مقرر در سفارت اسلواکی حضور داشته باشند، متاسفانه امور آنها پیگیری نخواهد شد و بهترین زمان برای حضور در سفارت اسلواکی ده دقیقه قبل از زمان مشخص شده است.

ساعت کار سفارت اسلواکی در تهران از ۹ صبح الی ۱۴می باشد و از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه سفارت اسلواکی در تهران دایر می باشد.

وب سایت سفارت اسلواکی

افرادی که متقاضی تعیین وقت سفارت اسلواکی می باشند می توانند با مراجعه به وب سایت سفارت اسلواکی اقدام به تعیین وقت سفارت اسلواکی نمایند و اگر زمان کافی برای این کار را ندارید می توانید از طریق موسسه ی ما جهت تعیین وقت سفارت اسلواکی اقدام نمایید.

آدرس وب سایت سفارت اسلواکی: https://www.mzv.sk/web/teheran

ویزای اسلواکی

برای دریافت ویزای اسلواکی باید در وقت سفارت اسلواکی که برایتان مشخص شده است با تمامی مدارکی که برای ویزای درخواستی شما مورد نیاز می باشد حضور داشته باشید، ویزای اسلواکی با توجه به شرایط انتخابی شما برایتان صادر  می گردد، و به طور کلی رایج ترین نوع ویزای اسلواکی شامل ویزای توریستی اسلواکی، ویزای شینگن و ویزای تحصیلی اسلواکی می باشد.

هر یک از ویزای اسلواکی شرایط و مدارک خاص خود را دارد و شما قبل از هر اقدامی بهتر است که در خصوص ویزای اسلواکی تحقیق کرده و طبق جمع آوری اطلاعات برای خود برنامه ریزی انجام دهید،در واقع باید شما مشخص کنید که کدام ویزای اسلواکی برای شما مناسب تر می باشد.

به طور مثال اگر شما قصد تحصیل در این کشور را دارید باید ویزای تحصیلی اسلواکی را انتخاب کنید و اگر قصد سفر و گشت در این کشور را دارید مناسب ترین نوع ویزای اسلواکی برای شما توریستی می باشد، اگر هم می خواهید هم در کشور اسلواکی و هم در کشورهای عضو پیمان شینگن سفری داشته باشید، مناسب ترین ویزای اسلواکی برای شما، ویزای شینگن می باشد. برای دریافت تمامی این ویزاها شما باید ابتدا تعیین وقت سفارت اسلواکی را انجام دهید.

مدارک لازم جهت درخواست ویزای اسلواکی

  • گذرنامه معتبر متقاضی که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد
  • کارت شناسایی
  • تکمیل نمودن فرم درخواست ویزای اسلواکی  توسط متقاضی که باید کاملا خوانا و دقیق تکمیل شود.
  • ۲قطعه عکس رنگی پرسنلی ۴*۶
  • تمکن مالی متقاضی
  • گواهی اشتغال به کار
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • سند مالکیت
  • پیرینت شش ماهه حساب بانکی
  • تمامی مدارک باید ترجمه شود و به تایید وزارت خارجه و دادگستری رسیده باشد.
  • بیمه مسافرتی
  • تمامی مدارک باید یک برگ کپی داشته باشند

شایان ذکر است که تمامی مدارک بالا به صورت عمومی برای ویزای اسلواکی می باشد و شما برای دریافت ویزای مورد نظر خود باید مدارک لازم به آن ویزا را تهیه و در وقت سفارت اسلواکی جهت بررسی به مامورین سفارت ارائه دهید.

فرم ویزای سفارت اسلواکی

برای درخواست ویزای اسلواکی شما باید ابتدا هدف خود را از اخذ ویزا مشخص کرده باشید و اینکه نوع ویزای شما مشخص شده باشد. بعد از آن باید فرم ویزای سفارت اسلواکی را با توجه به نوع ویزای درخواستی باید تکمیل نمایید، در زمان تکمیل فرم سفارت اسلواکی باید تمام حواستان را جمع نمایید تا با دقت آن فرم را تکمیل نمایید. این فرم باید به صورت خوانا و کامل و صحیح تکمیل شود تا بر اساس آن، نوع ویزای شما مشخص شود.

فرم ویزای سفارت اسلواکی می تواند به صورت توریستی، تحصیلی و کاری ارائه شده و توسط متقاضی تکمیل شود، تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این فرم را در وقت سفارت اسلواکی در حضور متصدی باید امضا نمایید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

  1. کریم گفت:

    باسلام و احترام
    بنده میخواستم ازتون بپرسم زمان لازم برای ثبت شرکت در اسلواکی و تعیین وقت سفارت و گرفتن ویزا برای فعالیت و اقامت موقت چقدر طول میکشه و هزینه اینکار به چه صورت می باشد.ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام دوست عزیز
      کلیه مراحل ثبت شرکت اسلواکی حدودا 6 ماه طول میکشد
      و مشمول هزینه ای حدود 25000 یورو است.
      اقامت موقت سالانه س و هر سال تمدید میشود تا بعد از 5 سال که درخواست اقامت دائم دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *