استرالیا

وقت سفارت استرالیا

وقت سفارت استرالیا

همان‌طور که می دانید اولین قدم برای اخذ ویزای استرالیا تعیین وقت سفارت استرالیا می باشد استرالیا یکی از کشوری هایی است که ایرانیان زیادی به دلایل مختلف تجاری، گردشگری و یا اقامت به آن سفر می کنند. از لحظه ای که شما تصمیم به سفر می گیرید باید مراحلی را قبل از پرواز خود انجام دهید.

گرفتن وقت از سفارت یکی از این کار هاست. گرفتن وقت از سفارت کار آسانی نیست، مخصوصا زمانی که شما تصمیم می گیرید به صورت فوری از سفارت استرالیا وقت بگیرید به چند دلیل کار برایتان دشوار می شود.

وقت سفارت استرالیا فوری

وقت سفارت استرالیا

وقت سفارت استرالیا

بسیاری از افراد و مخصوصا تاجران و دانشگاهیان به خاطر مشغله های کاری و تحصیلی از انجام امور مربوط به اخذ وقت سفارت عاجزند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که چنین مشکلی گریبان گیر شماست دیگر نگران نباشید.

موسسه حقوقی آوات برترین خدمات را در زمینه اقامت، وقت سفارت، گرفتن ویزا و… به هموطنان ایرانی ارائه می کند. فقط کافیست با مشاوران و کارشناسان آوات تماس بگیرید. کارشناسان آوات از لحظه ای که تماس گرفتید تا لحظه برگشت از سفر با شما خواهند بود.

آیا حوصله مکاتبه ندارید و از بروکراسی اداری بیزارید؟

گرفتن وقت سفارت استرالیا مثل هر کار اداری، زمان بر است و مراحل پردردسر و پیچیده ای دارد. عده ی زیادی بخاطر این مشکلات به سفر کردن بی علاقه شده اند و از سختی مسائل مربوط به اخذ وقت سفارت  استرالیا شکایت می کنند. شما چطور!؟ توصیه ما به شما متقاضی عزیز حفظ خونسردی و فراموش کردن این مشکلات است. از آوات کمک بگیرید و بازه زمانی مانده به پرواز را به کار های شخصی خود در ایران صرف کنید تا از نگرانی ها و استرس های قبل از سفر دور باشید. اگر با برنامه ریزی پیش بروید طبیعتا یک سفر پرخاطره و بیاد ماندی را تجربه  خواهید کرد.

آیا شما در جایی غیر از تهران زندگی می کنید؟

این سوال شاید تنها سوالی باشد که به چرایی وجود موسسه آوات پاسخ درستی گفته باشد. با تامل در این سوال به اهمیت وجود سرویس اخذ وقت سفارت باخبر می شوید. آوات تنها مجموعه حقوقی است که علاوه بر تهرانی ها به تمامی مراکز استان ها و حتی شهرستان ها خدمات اخذ وقت سفارت را ارائه می کند.  از این حرکت هوشمندانه بسیار خرسند است. شهرستانی های عزیز اگر شما نیز تصمیم گرفته اید به  استرالیا سفرکنید. لطفا تماس بگیرد؛ کارشناسان ما شما را از خدمات ویژه آوات بهره مند خواهند ساخت.

آیا می خواهید مشاوره بگیرید؟

بسیاری از مسافران باپروسه سفر به خارج آشنایی ندارند و دوست دارند با افرادی که در این زمینه کارشناس هستند مشورت کنند و ویزایی را درخواست کنند که با اهداف سفر آن ها هم سو باشد، این گروه از افراد بسیار خوش شانس هستند. آوات از وقتی این خدمات را ارائه می دهد نگرانی بسیاری از افراد را برطرف کرده است و با مشاوره درست هم وطنان ایرانی را راهنمایی می کند. مراجعه کننده ها از تمام سرویس های موسسه مطلع می شوند. سرویس هایی مثل اخذ وقت سفارت عادی کشور و اخذ وقت فوری سفارت با توجه به نیاز مشتری عزیز پیشنهاد می شود. شما نیز می توانید از بخش خدمات، پیشنهادهای ما را مطالعه کنید و از خدمات حرفه ای لذت ببرید.

10دلیل برای مسافرت به  استرالیا

استرالیا یکی از کشور های دوردست جهان است و به طرز عجیبی یکی از جاهایی است که بین توریست ها معروف معروف شده است مخصوصا بین افرادی که به مراقب بودجه و هزینه های خود هستند و به خاطر لذت از سفر این مقصد را انتخاب کرده اند. بخاطر فاصله ی دور این کشور از ایالات متحده آمریکا، بیشتر آمریکایی ها مقصد سفر های گردشگریشان استرالیا نیست. پرواز ها طولانی و گران هستند. زمانی که شما یک هفته بیشتر برای سفر خودتان برنامه ریزی کرده اید پرواز بلند مدت برای گردشگران منطقی بنظر نمی رسد. اگر از مشکلات طولانی مدت سفر بگذریم، دلایل زیر شما را برای سفر به کشور  استرالیا شجاع تر می کند.

بزرگترین صخره مرجانی

یکی از بزرگترین شبکه صخره مرجانی در جهان که توام با زندگی دریایی است، فرصت های شنای زیرآبی را برای گردشگران و عاشقان دریا مهیا کرده، در استرالیا قرار گرفته است. وقتی در آنجا بودم، لاکپشت ها، کوسه ها، مرجان های درخشان و حتی بسیاری از ماهی های زیبا و شگفت انگیزی را دیدم که مرا بهت زده کرده بودند این یکی از بهترین خاطره هایی بود که داشتم.

بندر سیدنی (جنوب شرقی  استرالیا)

وقت سفارت استرالیا

وقت سفارت استرالیا

این شهر به خاطر ساختمان اپرای خود و محل لنگرگاه کشتی هایش شهرت جهانی دارد. سیدنی به پل شگفت انگیز، پارک های بزرگ، غذا های لذیذ، تفریحگاه ها و همچنین به موج سواری های خارق العاده اش معروف است. چه در ساحل مانلی و چه در جاهای دیگری مثل باندی باشید. استرالیا جایی است که از استراحت زیر آفتاب به آرامش می رسید  و از آب لذت می برید. در این کشور هاربور نازنین (محل لنگر انداختن کشتی ها در  استرالیا و یک جای تفریحی) رستوران ها و جایگاه های سرگرمی و تفریحی بی نظیری دارد و “باغ چینی” جایی هست که آدم را به آرامش واقعی دعوت می کند.

یولورو  (Uluru)

آیا شما از وجود یک سنگ بزرگ و گرد که 8 کیلومتر از زمین را اشغال کرده بهت زده نمی شوید!؟ خراش های باد زده روی این صخره، همانند موجی از شن در صحرا است، آهن موجود در این سنگ؛ زمان طلوع و غروب آفتاب سایه ی قرمزو نارنجی رنگی روی زمین می اندازد. با آنکه می توانید بالای آن صخره بروید ولی برای ساکنان این منطقه یک سنگ مقدس است. خیلی عجیب است با اینکه دوست ندارند کسی به سنگ صعود کند ولی به بازدید کننده ها این اجازه را می دهند. شما برای یک تور می توانید از Alice Springs راهنمایی بگیرید.

 استرالیای غربی

این قسمت از  استرالیا مورد علاقه ی من است. دشت عظیمی با ساحل های سفید رنگ شنی است خوشحالم از اینکه مردم زیادی از  استرالیای غربی دیدن نمی کنند وگرنه مثل آمریکای شرقی و کرانه اقیانوس اطلس، شلوغ و پر از ساخت و ساز می شود. پارک ملی کاریجینی، کاکادو و لیچ فیلد از جا های دیدنی استرالیاست.

پرت

سیدنی و ملبورن توجه زیادی را به خود جلب می کند اما پرت در مقابل این دو جای زیبا ایستاده است و یکی از ممتازترین موقعیت های استرالیاست. ساحل های زیبا و بزرگترین پارک های شهری در پرت وجود دارد.

موج سواری

استرالیا مخترع موج سواری نیست ولی به گونه ای با فرهنگ این کشور عجین شده است. بهترین موج سواری ها در کرانه های شرقی قرار گرفته است و میلیون ها موقعیت ویژه برای قرار گرفتن در یک موج ویژه وجود دارد. می توانید در سیدنی با ساحل باندی این کار را انجام دهید ولی پیشنهاد من کوین ایسلند (Queensland) است. شخصا فکر می کنم نوسا (Noosa ) بهترین جا برای موج سواری است، هم برای حرفه ای ها هم برای تازه کار ها موج مناسب در جریان است.

ساحل های زیبای استرالیا

با بیش از 50.000 کیلومتر خط ساحلی، نبودن ساحل های زیبا مضحک به نظر می رسد. ساحل های کرانه ی شرقی بسیار شلوغ تر از ساحل های پوشیده با صحرای بخش جنوبی استرالیاست. انتخاب هر یک از این سواحل بستگی به علاقه ی شما دارد؛ ساحل های مورد علاقه ی بنده کارول بای، ساحل کابل، نوسا، مانلی و هر ساحلی در بخش پرت استرالیاست.

جنگل های لوش  استرالیا

یک روزی من در استرالیا ساکن می شوم اما جایی که انتخاب می کنم بخشی استوایی از لوش خواهد بود شاید کوئیینز لند (Queensland) آن جای بخصوص باشد. در این قسمت شما با یکی از قدیمی ترین جنگل های استوایی آشنا می شوید. در اینجا می توانید “هایکینگ” پیاده روی های طولانی مدت داشته باشید. حیات وحش و هزاران گونه از پرندگان در این جنگل های بسیار زیبا زندگی می کنند. حتی تمساح ها را هم می بینید. رودخانه ها و استخر های طبیعی برای شنا کردن و خنک شدن از شگفتی های اینجاست.

استرالیا مسلما بسیار بیشتر از این 10 دلیل را برای سفر دارد و من به فکر نوشتن مقاله ای با عنوان 365 دلیل سفر به  استرالیا هستم. متاسفانه در اینجا امکان گفتن از زیبایی های  استرالیا را نداریم. به خاطر این عوامل ذکر شده و بسیاری از دلایل دیگر مردم کشورمان به  استرالیا سفر می کنند. اما بحثی که مد نظر ماست مراحل مختلف یک سفر از ایران به  استرالیاست.  استرالیا هم مثل سایر کشور ها از گردشگران ایرانی ویزا می خواهد. صدور این ویزا راسفارت  استرالیا واقع در ایران بر عهده گرفته است.

اخذ ویزای استرالیا

اخذ ویزای  استرالیا شرایط خاصی می طلبد و برای این کار مراحل مختلفی باید پشت سر بگذرانید. یکی از این مراحل مهم وقت مصاحبه با سفارت  استرالیا ست، اما برای چنین مصاحبه ای باید از قبل قرار ملاقات و وقت مصاحبه بگیرید. “گرفتن وقت سفارت  استرالیا” کاری است که باید قبل از مصاحبه صورت پذیرد. با توجه به عوامل ذکر شده در اول مقاله بسیاری از افراد به دلایل گوناگونی این کار را به شرکت فعال در زمینه اخذ وقت سفارت می سپارند. آوات نیز یکی از این شرکت های حقوقی و بین المللی است. برای انجام مکاتبات و کار های مربوط به اخذ وقت سفارت استرالیا از آوات کمک بگیرید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت استرالیا

  • پاسپورت
  • دعوتنامه
  • تاریخ سفر

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای استرالیا

1

پاسپورت

2

فرم پر شده جهت اخذ ویزای  استرالیا

3

مدارک هویتی

4

سند ازدواج

5

  عکس پاسپورتی

6

مدارک شغلی

7

تمکن مالی

8

سابقه بیمه

9

دعوتنامه معتبر از  استرالیا

انواع ویزای استرالیا

انواع ویزای استرالیا به شرح زیر است:

ویزای اسکیل ورکر کشور استرالیا

این نوع ویزا در بحث مهاجرت به کشور استرالیا برای افراد بسیار حائز اهمیت است.

این نوع ویزا برای افرادی که معیارهای مهارتی و سطح تحصیلات عالی داشته باشند صادر می شود.

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره کردیم استرالیایی کشوری است که برروی مباحث بازرگانی (صادرات واردات) مانور خاصی می دهد پس با این وجود نسبت به مشاغل زیادی که در این کشور وجود دارد تقاضای جذب نیرو در کشور استرالیا بالاست.

دولت و مسئولین در برنامه ریزی های اخیر خود در کشور درصدد برآمدند که نیروی متخصص سرتاسر دنیا را نسبت به اخذ ویزای اسکیل ورکر جذب نمایند تاخلئ های مشاغل مورد نیاز کشور را پر کنند.

ویزای کلاس 189 کشور استرالیا

ویزایی که می توان آنرا بهترین ویزا در بین انواع ویزای استرالیا نام برد.

چون فرد در بدو ورودش به خاک استرالیا دارای اقامت دائم بوده و زیر نظر و نظارت هیچ ارگانی، شخصی یا استانی نیست.

برای مطالعه ی بیشتر به مقاله ی انواع ویزای استرالیا مراجعه کنید.

وقت سفارت استرالیا

وقت سفارت استرالیا

انواع ویزای استرالیا

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

 

سوالات متداول

1.با خرید سهام در بورس استرالیا می توان اقامت این کشور را به دست آورد؟

  • خیر. بر خلاف برخی دیگر از کشورها که متقاضی با خرید سهام می تواند اقامت بگیرد. در کشور استرالیا امکان این کار وجود ندارد.

2.چند نوع ویزای توریستی استرالیا وجود دارد؟

  • ویزای توریستی استرالیا را می توان به دسته تقسیم کرد، ویزای توریستی عادی، ویزای توریستی با حمایت خانواده که مقیم این کشور هستند. ویزای توریستی برای بیزینس.

3.بهترین روش تجارت  و سرمایه گذاری در استرالیا چیست؟

  • سرمایه گذاری و تجارت از طریق کار آفرینی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. این روش نیاز به سرمایه‌ی اولیه‌ی زیادی هم نخواهد داشت.

4.با ویزای تحصیلی در استرالیا می توان اقامت دائم دریافت کرد؟

  • ویزای تحصیلی به تنهایی نمی تواند منجر به اخذ اقامت دائم شود. در صورتی که این ویزا به ویزای کاری تبدیل شود امکان این کار وجود دارد.

5.آیا هزینه ی زندگی در استرالیا بالاست؟

  • هزینه­ ی زندگی در این کشور بالاست ولی به نسبت آن نیز سطح درآمد بیشتر است. بالا بودن هزینه ­های زندگی تأثیر چندانی بر زندگی مردم ندارد.

6.پس از چه مدت از طریق سرمایه گذاری می توان اقامت دائم دریافت کرد؟

  • در روش های مختلف سرمایه گذاری در استرالیا دریافت اقامت دائم متفاوت است، ولی به طور معمول پس از 4 سال می توان برای اقامت دائم اقدام کرد.

7.چگونه می توان در استرالیا به دنبال کار گشت؟

  • برای پیدا کردن کار مناسب می توانید از سایت های کاریابی و فضای مجازی کمک بگیرید و رزومه ی خود را برای آن‌ها ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

8.کم هزینه ترین روش مهاجرت به استرالیا چیست؟

  • مهاجرت کاری ارزان ترین روش مهاجرت به استرالیاست که متناسب با ویزای مورد پذیرش هزینه ها متفاوت است.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *