فنلاند, کاری

شرایط یافتن شغل توسط موسسات کاریابی فنلاند

موسسات کاریابی فنلاند

در ابتدای این مقاله موسسه حقوقی و بین المللی آوات قبل از اینکه به موسسات کاریابی فنلاند و اخذ ویزای کار از طریق موسسات کاریابی فنلاند بپردازد مطالبی در رابطه با کشور فنلاند را بیان می کند تا علاوه بر پاسخ به بعضی از سوالات شما خوانندگان گرامی شما را با کشور فنلاند بیشتر آشنا سازد  و راه را برای پیدا کردن موسسات کاریابی فنلاند برای شما متقاضیان عزیز هموار تر سازد.

✅ کشور فنلاند

جمهوری فنلاند کشوری در منطقه اسکاندیناوی می باشد که در شمال اروپا واقع شده است . پایتخت کشور فنلاند شهر هلسینگی می باشد که حدود یک میلیون نفر از جمعیت این کشور در کلان شهر هلسینگی زندگی می کنند . در کشور فنلاند مردم به دو زبان رسمی فنلاندی و سوئدی صحبت می کنند ولی در باره زبان می توان این نکته را حائز اهمیت دانست که میزان ۹۰ درصد از مردمان کشور فنلاند به زبان فنلاندی صحبت می کنند .

حدودا ۷۸ درصد از مردم کشور فنلاند پیرو آیین لوتری از دین مسیحیت هستند و ۲۲ درصد دیگر هیچ دین مذهبی ندارند. از لحاظ میزان مساحت کشور فنلاند هشتمین کشور در قاره اروپا محسوب می شود که پس از جمهوری کنگو شصت و پنجمین کشور در جهان از لحاظ وسعت است. کشور فنلاند از نظر جمعیت کم ‌تراکُم‌ترین کشور در اتحادیه اروپا به‌ شمار می‌آید .

اگر شما متقاضی کار در کشور فنلاند می باشید می توانید از طریق موسسات کاریابی فنلاند و اخذ ویزای کار فنلاند این امکان را برای خود محیا کنید . صدور ویزای کاری فنلاند نیاز به پیدا کردن کار در کشور فنلاند می باشد. متقاضیان کار در کشور فنلاند نیاز به اجازه کار در کشور فنلاند دارند و همچنین اگر متقاضیان قصد استخدام در کشور فنلاند را دارند می بایست اجازه اقامت فردی را از دولت کشور فنلاند اخذ نمایند . اگر شما یکی از شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و  منطقه اقتصادی اروپا ایسلند لیختن اشتاین نرو‌ژ و سوئد باشید برای کار در این کشور به اجازه اقامت برای کشور فنلاند ندارید.

کار در کشور فنلاند

کشور فنلاند محل خوبی برای تجارت شرکت های خارجی و غیره می باشد بیش از ۶۵۰۰ کار آفرینی در کشور فنلاند توسط افراد خارجی که به این کشور مهاجرت نموده اند واقع شده است.دلیل پیشرفت این کشور در زمینه ی تجارت این می باشد که افراد معمولا با یکدیگر تعارف کاری نداشته و اگر اشکالی در کارشان پیش بیاید بدون تعارف به یکدیگر می گویند و این امر بین همکاران با یکدیگر یا یک همکار و مدیر نیز می تواند پیش بیاید. موقعیت های موجود به عنوان مثال مراکز مراقبت روزانه و بیمارستان که فرد باید در این مشاغل کاملا به زبان فنلاندی مسلط باشد.

‎همانطور که می دانید کشور فنلاند از وضعیت اقتصادی مناسبی در منطقه ی یورو برخوردار است افراد مهاجر در کشور فنلاند بیشتر سعی در کار افرینی دارند تا استخدام.

‎باید به این مورد توجه خاصی داشته باشیم که افرادی که با ویزای شنگن وارد شده اند و عضو اتحادیه ی اروپا می باشند می توانند تا ۹۰ روز بدون اجازه ی اقامت در کشور فنلاند به  کار پرداخته و زندگی نمایند .

در کشور فنلاند به دلیل شرایط مناسب کار مانند رفتار درست اداری افراد زیادی متمایل به کار هستند زیرا در این شرکت ها افراد کارمند با هم برابر می شوند و برای بالا بردن سطح کاری شرکت از افراد کارمن نظر سنجی می شود.

در نهایت می توان نتیجه گرفت که در کشور فنلاند موقعیت های شغلی فراوانی وجود دارد و به همین دلیل موسسات کاریابی  فنلاند فعالیت بسیار زیادی دارند .

✅شرایط یافتن شغل توسط موسسات کاریابی فنلاند

متقاضیانی که قصد کار در فنلاند را دارند همانطور که اشاره شد می‌توانند از طریق مراجعه به موسسات کاریابی فنلاند شغل مورد نظر خود را بیابند. متقاضیان لازم است تا به این موضوع آگاه باشند این موسسات در صورتی که موفق به یافتن شغلی برای شخص متقاضی شوند، آن شخص موظف است درصدی از حقوقی را که کسب می‌کند به مدت یک سال و یا کمتر به آن موسسه کاریابی فنلاند بپردازد. البته درصد و بازه زمانی پرداختی به آن موسسه کاریابی کاملا به شغل و موسسه کاریابی بستگی دارد و متغییر است.

در این مقاله شما را با بعضی از موسسات کاریابی فنلاند آشنا می کنیم؛

  1. ‏TE EMPLOYMENT SISTE
  2. ‏ADECO
  3. EURES
  4. Valtti
  5. Solut
  6. Polarpro
  7. Enrole
  8. Afrik
  9. Staffcom

به عنوان مثال TE EMPLOYMENT SISTEM

‎ موسسه ی کاریابی در فنلاند می باشد که در سراسر کشور فنلاند دارای ۱۲۰ شعبه می باشد. که به جستجوی کار در کشور فنلاند برای افراد می پردازد .

و یا سازمان ADECO

‎که دارای آژانس های استعدادیابی می باشد و کارهای فراوانی را برای افراد پیدا می کند. این سازمان به شما کمک می نماید تا در زمینه های مد نظر خود شغل مربوطه را پیدا کنند. لازم به ذکر است افراد می توانند از طریق سایت اینترنتی سازمان آدکو رزومه ی مربوطه را پر کنند و این سازمان مکلف می باشد که به جستجوی کار برای افراد با توجه به رزومه ی مربوطه بپردازد.

ایمیل : firstname.lastname@adecco.fi

مهارت و شغل هایی که در حال حاضر مورد نیاز موسسات کاریابی فنلاند هستند:

  • Medical practitioners and health professionals
  • Nursing professionals
  • Doctors
  • Social workers
  • Counselling professionals
  • Teaching professionals
  • Business occupations professionals
  • Administration professionals
  • Sales representatives
  • Practical nurses
  • Chefs and Cooks
  • Cleaning labourers

‎ ✅ بعضی از سایت های موسسات کاریابی فنلاند ؛

‏‪WWW.MONSTER.FI.COM

‏‪WWW.SEURE.COM

‏‪WWW.STPOINT.COM

‏‪WWW.GOBSTEP.COM

همچنین UNIVERSITY OF HELSINKI  این  دانشگاه به راهنمایی دانشجویان بین المللی در امر اشتغال می پردازند و این سایت VMPGROUP به جذب و استخدام برای افرادی که در سراسر اروپا به دنبال کار می باشند می تواند کمک بسیار زیادی کند .

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

یک دیدگاه ثبت کنید برای “شرایط یافتن شغل توسط موسسات کاریابی فنلاند

  1. آرین گلشن آرا گفت:

    درود بی پیرایه گرانقدر
    این کمترین آرین گلشن آرا دارای یه خانواده ۴نفره هستم. برای اقامت دائم برای فنلاند از طریق کار یا تحصیل باید چیکار کنم؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و درود
      شرایط شما برای تحصیل و کار در فنلاند باید مورد بررسی قرار گیرد چون شرایط سنی، تحصیلی و شغلی شما در روند کار تاثیر گذار است

      پیشنهاد میکنم فرم ارزیابی ویزای تحصیلی رو تکمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *