کاری, مالتا

مهاجرت کاری به مالتا

سازمان مهاجرتی آوات در این مقاله قصد دارد، شرایط مهاجرت کاری به کشور مالتا را در سال 2022 بررسی نماید و تمامی اطلاعات جامع و مفید را در اختیار تمامی متقاضیان عزیز در باب مهاجرت کاری، قرار دهد و امیدوار است که مسیری هموار در جهت مهاجرت و مهاجرت کاری به این کشور و داشتن زندگی ایده آل و با کیفیت عالی در پیش روی متقاضیان عزیز باشد.

مهاجرت کاری به مالتا

مالتا کشوری است در بخش مرکزی مدیترانه و یکی از بهترین منطقه های اروپایی می باشد که با داشتن اقامت این کشور، می توان به تمامی کشور های عضو شنگن سفر نمود. مالتا بزرگ ترین مرکز تجاری و اقتصادی مجمع الجزایر می باشد.

متقاضیان می توانند برای تمامی اعضای خانواده خود (مادر، پدر، مادر بزرگ، پدر بزرگ و همسر و فرزندان زیر هجده سال خود) با پرداخت هزینه اقامت و هزینه مالیات به صورت سالانه به مبلغ 4192 یورو، به مدت 4 ماه و بدون نیاز به مدرک زبان، برای اخذ اقامت مالتا اقدام نمایند.

مالتا به علت استاندارد بودن کیفیت زندگی و هزینه های زندگی به نسبت پایین و ارزش پولی بالا و ثبات اقتصادی موجود، مورد توجه متقاضیان بسیاری برای مهاجرت به این کشور قرار گرفته است.

شرایط کار در مالتا

از امتیازات مهاجرت کاری به مالتا، سفری آزادانه به تمامی کشور های عضو شنگن و امکان زندگی در این کشور و انجام فعالیت تجاری و کسب کار در دیگر کشور های اروپایی می باشد.

اخذ اقامت مالتا، حداقل زمان ممکن را در بین کشور های اروپایی دارا می باشد و سرمایه گذاران می توانند با اخذ اقامت مالتا، به خرید ملک با مالکیت واقعی و صد در صد دست پیدا نمایند.

متقاضیان باید بدانند با مهاجرت کاری و با اخذ کار در مالتا و یا راه اندازی کسب و کار، به صورت مستقیم به اخذ اقامت این کشور دست پیدا نخواهند کرد. البته متقاضیان برای راه اندازی کسب و کار باید به طور مستقیم، از مراجع ذیصلاح خواستار اجازه کاری به مالتا و یا راه اندازی کسب و کار باشد.

شرایط کار

یکی از روش هایی که متقاضیان برای مهاجرت کاری به مالتا اتخاذ می نمایند، پیدا کردن کارفرما در مالتا برای مهاجرت کاری به مالتا و ارسال دعوت نامه کاری رسمی به متقاضی جهت انجام شغل در مالتا می باشد.

البته لازم به ذکر می باشد که حداقل مدرک تحصیل مورد نیاز برای اخذ مهاجرت کاری به مالتا، مدرک تحصیل فوق لیسانس و مدرک زبان انگلیسی حداقل آیلتس 5.5 می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت کاری به مالتا

  • ارائه اصل و کپی برابر اصل پاسپورت
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل مدارک شناسایی
  • ارائه فرم تکمیل شده جهت درخواست مهاجرت کاری به مالتا
  • ارائه دعوت نامه رسمی کاری کارفرمای مالتا
  • ارائه عکس
  • ارائه رزومه کاری و ذکر سوابق کاری در آن
  • ارائه رزومه تحصیلی و ارائه مدرک تحصیلی فوق لیسانس
  • ارائه گواهی تاییدیه مالی از بانک های معتبر کشور مبدا
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه گواهی سلامت جسمانی و روانی با انجام آزمایشات پزشکی

اخذ مهاجرت کاری به مالتا

البته لازم به ذکر می باشد که داشتن رزومه کاری و سوابق شغلی و گواهی اشتغال متقاضیان، از اساسی ترین الزامات اخذ مهاجرت کاری به مالتا می باشد.

متقاضیان باید بدانند تمامی این مدارک ارائه شده برای اخذ مهاجرت کاری به مالتا باید به دست کنسولگری این کشور در کشور مبدا برسد و البته در صورت نبود سفارت خانه مالتا در کشور مبدا، اجازه ارائه مدارک الزامی جهت اخذ مهاجرت کاری به مالتا را به جانشین و یا نماینده این کشور در کشور مبدا را، دارد.

ارائه مدارک به کنسولگری مالتا

بعد ارائه مدارک به کنسولگری مالتا، مدارک توسط اداره مالیات این کشور، بررسی می گردد و طی مورد قبول واقع شدن مدارک، طی یک نامه رسمی، اجازه مهاجرت کاری به این کشور را به متقاضی مهاجرت اعلام می دارد.

تمدید اقامت

متقاضیان مهاجرت کاری بعد از دریافت نامه رسمی جهت اجازه کار، باید مبلغ 5000 یورو را به عنوان مالیات سال اول خود به اداره مالیات این کشور ظرف مدت یک ماه اداری پرداخت نماید و ظرف مدت یک سال به محض صدور ویزای مهاجرت کاری، تصمیم به مهاجرت کاری را اخذ نماید و از طریق ویزای کاری به مالتا، وارد این کشور گردد. متقاضی موظف است به محض ورود این کشور، محل اقامت خود را اعلام نماید، متقاضی برای تمدید مجدد ویزا به مدت یک سال، باید مدارک خود را دال بر تمکن مالی وی ( به مبلغ مشخص شده ) برای تمدید اقامت خود و هر کدام از اعضای خانواده خود را به صورت سپرده در حساب بانکی داشته باشد.

درخواست مجدد

البته متقاضی بعد از سپری نمودن تمامی مراحل ذکر شده و ارائه گواهی تمکن مالی برای تمدید اقامت کاری، می تواند برای تمدید اقامت کاری به مالتا برای یک سال دیگر مجددا درخواست نماید.

البته لازم به ذکر می باشد بنا به هر دلیلی اگر متقاضی نتوانست مهاجرت کاری خود را طی مدت زمان مشخص شده یک ساله انجام دهد، سه هزار یورو از مبلغ 5000 یورو به او استرداد خواهد شد.

البته لازم به ذکر می باشد که متقاضی مهاجرت کاری، می تواند به محض ورود به مالتا، در صورت تمکن مالی، برای خرید ملک مسکونی اقدام به عمل آورد و برای اخذ اقامت این کشور از طریق خرید ملک اقدام نماید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند. 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *