اسپانیا, کاری

مهاجرت کاری به اسپانیا

مهاجرت کاری به اسپانیا

شرایط مهاجرت کاری به اسپانیا جدید و قوانین کاری کشور اسپانیا به چه صورت است؟ آیا در سال جدید اخذ ویزای کاری اسپانیا دارای قوانین خاصی شده است؟ اطلاعات در خصوص مهاجرت کاری به اسپانیا برای متقاضیان اقامت اسپانیا و مهاجرت به این کشور بسیار حائز اهمیت است. سازمان مهاجرتی آوات با بهره مندی از برترین کارشناسان در خصوص مهاجرت کاری به اسپانیا خدمات مشاوره ای می دهد. بدلیل سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص کار در اسپانیا برآن شدیم تا مطالبی را در خصوص مهاجرت کاری به اسپانیا برایتان به اشتراک بگذاریم.

مهاجرت کاری به اسپانیا

پیش از هرچیزی در خصوص کشور اسپانیا با هم اطلاعاتی را مرور می نماییم با ما همراه باشید:

در قسمت جنوب غرب اروپا کشور اسپانیا واقع شده است و عضو اتحادیه اروپا یا همان پیمان شنگن می باشد. کشور همسایه و رقیب اسپانیا کشوریست بنام پرتغال، اما دوری از دیگر کشورهای اروپایی باعث شده است که اسپانیا از رویدادهای مهم اروپا دور مانده باشد.

تمامی کشورهای قاره آمریکا به جز ( آمریکا، کانادا و برزیل ) به زبان اسپانیایی صحبت می نمایند و زبان رسمی و مادری آن‌ها اسپانیایی می باشد، معنی نام اسپانیا یعنی سرزمین دور افتاده می باشد، زیرا در جزیره در قسمت جنوب غربی اروپا واقع شده است.

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا، مهاجرت کاری به اسپانیا و یا مهاجرت از طریق کار به اسپانیا می باشد، بطور کلی اگر بدنبال کار در اسپانیا هستید باید بدانید که این کشور بصورت انگشت شمار میتواند برای کار شما مفید باشد.

اگر متخصص هستید شاید بتوانید کاری مناسب در کشور اسپانیا بیابید، پیدا نمودن کار در این کشور بسیار مشکل و امری دشوار است. اگر در رشته هایی همانند it و حسابداری جستجو کنید می توانید کار برای خود پیدا نمایید و نسبت به کارهای حقوقی این نوع کارها فراوان تر میباشد.

نرخ بیکاری در اسپانیا

این را بدانید کشور اسپانیا بالاترین نرخ بیکاری را در کشورهای اروپایی دارد، 45% از جوانان فارغ التحصیل اسپانیایی در این کشور بیکار هستند و این یک معضل می باشد.

کار در اسپانیا

افراد متقاضی اقامت اسپانیا و دانشجویان در این کشور اغلب به مشکل کار در این کشور برخورد می کنند، چرا که اکثر کارفرمایان اسپانیایی ترجیح می دهند از نیروی کار بومی استفاده کنند.

برای یافتن کار در اسپانیا بهتر است در این کشور و یا در حوزه اتحادیه اروپا تحصیل کرده باشید تا بتوانید در اسپانیا کار کنید.

پس از اخذ ویزای کار در اسپانیا

پس از اخذ نمودن ویزای کار در اسپانیا می بایست در سازمان امنیت اجتماعی اسپانیا ثبت نام کنید و ادامه راه را برای دریافت اقامت و ویزای کاری اسپانیا را طی نمایید.

همانطور که اشاره نمودیم اگر بدنیال کار در این کشور هستید باید بدانید این کشور نرخ بیکاری بسیار بالایی دارد، اما توصیه می کنیم از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی در اسپانیا اقدام نمایید. هم می توانید شغلی داشته باشید هم کسب و کاری را برای دیگران راه اندازی میکنید ودولت اسپانیا شما را حمایت خواهد نمود، اما در صورت داشتن پلن مناسب برای کارآفرینی وارد این کشور شوید در غیر اینصورت به مشکل برمی خورید.

کار در بازار اسپانیا

در بازار فعلی و در سال جدید میلادی پیشنهاد می کنیم بدنبال کارهای پاره وقت نباشید و از همین ابتدا بدنیال کارهای دائم و مشاغل پردرآمد دائمی باشید.

ساعات کاری

ساعت کاری در روز در این کشور از 9 صبح تا 20 عصر می باشد، اما در برخی شرکت ها ساعت 14 تا 17 را برای استراحت و نهار درنظر می گیرند. این نوع ساعات کاری در اکثر شهرهای بزرگ همانند مادرید و بارسلونا تعریف شده است و افراد و کارمندان طبق آن عمل میکنند و در ساعات نهاری می توانند به خانه برگردند.

میزان درآمد

میزان درآمد در بخش های دولتی بسیار با بحران مالی گره خورده است و در بخش های خصوصی می توان بهتر کار پیدا کرد و راضی بود. در سال 2016 میلادی این وزارت امنیت اجتماعی و استخدام کشور اسپانیا بود که میزان درآمد هر فرد را برای کاکرد یکماهه 656.20 یورو درنظر گرفته بود و تا به امروز ادامه داشته است.

تنها شهروندانی که بدون داشتن اجازه و اقامت کاری می توانند به اسپانیا بیاییند و کار کنند شهروندان نروژ و سوئیس و لیختن اشتاین می باشند، بقیه افراد می بایست مجوز و ویزای کاری اسپانیا را داشته باشند.

پس از ورود به کشور با ویزای کاری می بایست شماره N. I .E را دریافت نمایید، این شماره را از اداره پلیس می توانید دریافت نمایید.

نداشتن مهارت زبان اسپانیایی

اگر زبان اسپانیایی را بلد نیستید و زبان انگلیسی خوبی دارید نگران نباشید شما عزیزان، می توانید در بخش های کاری نظیر گردشگری و تدریس زبان انگلیسی فعالیت نمایید همینطور برای شرکت های چند ملیتی می توانید مفید باشید.

مهارت های خود را ارزیابی کنید

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که تمامی مهارت های خود را ارزیابی نمایید و به در وزارت آموزش فرهنگ این کشور به رسمیت بشناسید که این مهارت ها برای شما بسیار مهم و مفید واقع خواهدشد.

جستجوی کار

برای جستجوی کار در اسپانیا می توانید با مراجعه به آژانس های کاریابی مشخصات و مهارت های خود را ثبت نمایید و منتتظر شغل مناسب باشید.

روزنامه های محلی و استانی یکی دیگر از راه های مناسب برای یافتن شغل مناسب می باشد. تبلیغات شغلی در روزهای یکشنبه به چاپ می رسد و با انتشار این آگهی ها می توانید کار مورد نظر خود را بیابید.

روزنامه های محلی ABC ،EL PAIS ،EL MUNDO می باشند، اما وبسایت مناسب در خصوص کاریابی  LA VANGAURDIA می باشد که می توانید برای یافتن شغل به این‌ها سر بزنید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *