برزیل, مهاجرت

مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل

آیا قصد مهاجرت به برزیل را دارید؟ آیا از شرایط مهاجرت به برزیل و اخذ اقامت کشور برزیل آگاهی دارید؟ آیا از چگونگی کاریابی در برزیل باخبر هستید؟ موسسه مهاجرتی آوات سعی دارد در این مقاله راه ها ی مهاجرت به برزیل را بررسی کند شما با مطالعه این مقاله، می توانید پاسخی برای تمامی پرسش های خود پیدا نمایید، پس با ما همراه باشید …

مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل از راه های گوناگونی امکان پذیر است و هر شخص می تواند براساس شرایط موجود راه مهاجرت به برزیل را انتخاب نماید. کشور برزیل، یکی دیگر از کشور های پیشرفته ی صنعتی در جهان و با در آمد بالا و دارای اقتصادی فعال و با کیفیت در سطح بالایی می باشد که همین امر باعث شده است که افراد بسیاری به دلیل این پیشرفت صنعتی و اقتصاد فعال این کشور، به برزیل مهاجرت نمایند. همانطور که گفته شد مهاجرت به برزیل از راه های بسیاری امکان پذیر است که می توان به این موارد اشاره کرد:

برزیل

کشور برزیل، در شرقی ترین قسمت قاره ی آمریکای جنوبی قرار دارد. یکی از پر جمعیت ترین شهر این کشور که به عنوان پایتخت این کشور شناخته شده است، برازیلیا می باشد. کشور برزیل دو شهر بزرگ و پرجمعیت نیز در خود جای داده است که می توان به سائوپا ئولو، ریودوژانیرو اشاره کرد. جمعیت کشور برزیل به ۲۰۳ میلیون نفر می رسد. زبان اصلی مردم کشور برزیل، پرتغالی می باشد و واحد پول این کشور، رئال برزیلی است.

اخذ ویزای دائم برزیل راهی چندان آسانی نمی باشد ومتقاضی عزیز برای اخذ اقامت و ویزای کشور برزیل باید دارای شرایط قابل قبولی باشد که این شرایط برای افراد خارجی و برزیلی متفاوت می باشد.

متقاضی با به دنیا آوردن فرزند خود در برزیل، فرزند او تابعیت برزیل را خواهد گرفت. متقاضی زمانی که با یک شهروند برزیلی و یا یک تبعه برزیلی ازدواج نماید. متقاضی که دارای شرکتی رسمی و تجاری باشد و بخواهد یکی از شعب شرکت خود را در کشور برزیل تاسیس کند. فردی که مدرک تحصیلی بالایی داشته باشد و قصد ادامه ی تحصیل در کشور برزیل را داشته باشد. همه اینها از روش ها مهاجرت به برزیل می باشد و در نهایت منجر به اخذ اقامت کشور برزیل و تابعیت کشور برزیل می شود.

روش های مهاجرت به برزیل

اخذ ویزای کار در برزیل

فردی که از طریق کار می خواهد به کشور برزیل مهاجرت نماید، باید دارای شرایطی مهاجرتی متفاوتی باشد که این شرایط متفاوت می توان به داشتن مدرک تحصیلی معتبر در رشته های خاصی، داشتن مهارت و حرفه ی تخصصی خاصی اشاره کرد و شخص متقاضی قبل از هر گونه اقدامی برای مهاجرت کاری برزیل و اخذ ویزای کار در برزیل باید کار مورد نظر و وابسته به مهارتی که دارا می باشد را پیدا نماید،

اما لازم به ذکر می باشد که ابتدا رزومه ی شخصی و کاری فرد متقاضی به کشور برزیل فرستاده می شود و بعد از طی مدتی بررسی، این کشور مشخص می نماید که براساس شرایط فرد، مدارک مورد قبول واقع می شود یا خیر. و اگر مورد قبول واقع شد فرد می تواند برای مهاجرت به کشور برزیل اقدامات لازم را انجام دهد. در این روش به متقاضی پیشنهاد می شود که سعی در ارائه ی رزومه ی کاری معتبر و کاملی از خود داشته باشد.

اخذ ویزای ازدواج برزیل

یکی دیگر از روش های مهاجرت به برزیل و اخذ اقامت کشور برزیل، ازدواج با فرد برزیلی که دارای تبعه برزیلی الاصل می باشد و فرد می تواند با این روش در خواست اخذ اقامت دائم برزیل را بدهد و در خواست خود را از طریق پلیس مهاجرت این کشور و کنسولگری برزیل ثبت نماید و الزامیست که اصل سند و گواهی ازدواج خود را به اداره مهاجرت کشور برزیل ارائه دهد.

لازم به ذکر می باشد که ازدواج متقاضی با فرد برزیلی باید به صورت رسمی صورت بگیرد، طوری که باهم یک مکانی برای زندگی داشته باشند و مدارک قانونی که نشاندهنده ی ازدواج واقعی و رسمی این دو باشد در غیر این صورت تمامی مدارک وی باطل و در خواست اقامت او بدون معتبر اعلام می گردد.

اخذ ویزای تولد برزیل

یکی دیگر از روش های پر طرفدار برای مهاجرت به برزیل، تولد فرزند در برزیل، می باشد.

شما متقاضیان عزیز می توانید با به دنیا آوردن فرزندتان در کشور برزیل، برای اقامت و تابعیت خود و فرزندتان را در خواست دهید.

البته مدت زمان اخذ اقامت برزیل از طریق تولد، برای فرزند متولد شده، چند ماه و برای والدین وی تقریبا تا یکسال به طول می انجامد. شما می توانید بعد از یکسال درخواست اقامت خود را در برزیل اعلام نمایید.

اخذ ویزای سرمایه گذاری در برزیل

یکی دیگر از روش های مهاجرت که متقاضیان می توانند از آن برای مهاجرت به برزیل استفاده نمایند سرمایه گذاری در برزیل می باشد.

شما برای مهاجرت به برزیل از طریق سرمایه گذاری، باید پولی حداقل 55000 تا 70000 دلار را به عنوان سرمایه اولیه دارا باشید تا بتوانید در این کشور صنعتی و پیشرفته سرمایه گذاری نمایید.

با روش سرمایه گذاری در برزیل شما می توانید اقامت یکساله ی خود را کسب نمایید و بعد از اتمام اعتبار اقامت برزیل خود مجددا آن را تمدید نمایید. بعد از گذشت ۵ سال، شما می توانید اقامت موقت خود را به اقامت دائم کشور برزیل تغییر دهید.

مدارک لازم جهت سرمایه گذاری در کشور برزیل

  • ارائه پاسپورت
  • ارائه کارت شناسایی
  • گواهی تمکن مالی و تاییدیه آن از بانک معتبر
  • ارائه عکس
  • پر کردن فرم سرمایه گذاری در یکی از شرکت های معتبر در برزیل.
  • پر کردن در خواست اخذ ویزای سرمایه گذاری در برزیل.

اخذ ویزای تحصیلی برزیل

آخرین روش برای مهاجرت به برزیل، تحصیل در برزیل و اخذ ویزای تحصیلی برزیل می باشد.

به دلیل ایمن بودن و کم هزینه بودن این روش، افراد زیادی در سراسر جهان خواهان تحصیل در برزیل و اخذ ویزای تحصیلی برزیل می باشند.

شما می توانید برای تحصیل در برزیل از طریق اخذ بورسیه تحصیلی برزیل نیز اقدام فرمایید.

البته لازم به ذکر می باشد که اخذ بورسیه تحصیلی برزیل برای افراد واجد شرایط امکان پذیر می باشد و برای همه ی افراد امکان پذیر نیست و شرایط خاص خود را دارد.

اخذ بورسیه ی تحصیلی در برزیل در مقطع کارشناسی ارشد و در بیشتر موارد در مقطع دکترا صورت می گیرد.

زبان تدریس در دانشگاه های برزیل در مقطع کارشناسی، پرتغالی می باشد و البته این مقطع طی ۴ سال به طول می انجامد و زبان تدریس در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز بنا به دانشگاه انتخابی متقاضی، می تواند انگلیسی یا پرتغالی باشد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *