اقامت, مشاوره, مهاجرت

معرفی موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات یک موسسه حقوقی معتبر است که آمادگی پاسخگویی هرگونه سوال حقوقی چه در زمینه داخلی و چه در زمینه بین المللی به هموطنان عزیز را دارد. همان گونه که ملاحظه می فرمایید در وبسایت رسمی موسسه حقوقی آوات توضیحاتی در رابطه با مسائل مختلف بیان شده که این خود میزان اعتبار و تخصص موسسه و سطح علمی وکلا و مشاوران موسسه حقوقی آوات را بیان می دارد.

معرفی موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

به عنوان مثال اگر شما در زمینه حقوقی داخلی مانند دعاوی خانواده، ملکی، کیفری و امثال ان نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید، می توانید با اطمینان خاطر دعاوی خود را به موسسه حقوقی آوات بسپارید و از طرفی افرادی که در زمینه های مختلف بین الملل خصوصی همچون مهاجرت، اقامت، تابعیت و نحوه اخذ انواع ویزای کشورهای مختلف نیاز به مشاوره حرفه ای و تخصصی دارند، موسسه حقوقی مهاجرتی آوات با کمال میل آمادگی ارائه هرگونه مشاوره را به شما عزیزان دارد.

راه های ارتباطی و مشاوره

شما می توانید جهت ارتباط با ما از طریق راه های ارتباطی که در وبسایت مشاهده می فرمایید اقدام فرمایید.

اولین مرحله می تواند تماس شما با دفاتر ما در شعب مختلف باشد که مشاوران تلفنی آوات اطلاعات اولیه را در اختیار شما قرار خواهند داد و سپس برای مشاوره حضوری می توانید درخواست نمایید تا در اسرع وقت به مدت یک ساعت با مشاوران ارشد موسسه مشاوره حضوری داشته باشید.

  1. مشاوره تخصصی از راه دور 
  2. تلفنی    
  3. آنلاین (اسکایپ)   

مشاوره های تخصصی از راه دور ما هم، شامل رزرو وقت می باشد و برای رفاه حال آن دسته از عزیزانی که کمبود وقت و رفت و آمد دارند، می باشد. شما عزیزان از دو طریق تلفنی و نرم افزار اسکایپ می توانید با موسسه ارتباط برقرار نمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه ثبت کنید برای “معرفی موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

  1. جلیل گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *