تحصیلی, مالتا

معرفی دانشگاه های مالتا

شرایط ورود به دانشگاه های مالتا و اطلاعات و همین طور معرفی دانشگاه های مالتا در سال 2023 میلادی یکی از مهم ترین بخش های اقامت تحصیلی مالتا می باشد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات و فاکتورهایی را در باب معرفی دانشگاه های مالتا بریتان به اشتراک بگذاریم. امیدواریم اطلاعات در رابطه با معرفی دانشگاه های مالتا مورد استفاده و مثمر ثمر واقع شود.

تا انتهای مقاله معرفی دانشگاه های مالتا همراه ما باشید.

معرفی دانشگاه های مالتا

با درخواست و گرفتن اقامت دائم کشور مالتا که ویزای شینگن اروپا است، محدودیتی برای ادامه تحصیل در اتحادیه اروپا نخواهد بود.

علاوه بر این، هزینه های تحصیل با داشتن اقامت اروپا کاهش می یابد. پس می توان در هرکشور و هر شهری از اتحادیه اروپا برای تحصیل اقدام کرد. با این وجود در این بخش توضیح کوتاهی در خصوص یکی از دانشگاه های مالتا خواهیم داد، که به عنوان دانشگاه مالتا معروف است.

دانشگاه مالتا

دانشگاه مالتا یک دانشگاه بین المللی است که پذیرای دانشجو از ۸۰ است، که در مقاطع مختلف تحصیلی و به صورت تمام وقت و پاره وقت دانشجو می پذیرد. کمپ اصلی این دانشگاه در امسیدا (Msida)قرار دارد و دو واحد دیگر در والتا و گزو قرار دارد.

واحد والتا قدیمی ترین ساختمان این دانشگاه می باشد، که در سال ۱۵۹۲ احداث گردیده است. که در حال حاضر از این واحد برای کنفرانس های بین المللی و سمینارها و مدرسه تابستانی و برگذاری دوره های کوتاه مدت استفاده می گردد.

همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند در این دانشگاه در دوره های مشترک با سایر دانشگاه ها شرکت کنند. دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه ها ۱ ساله و در سه ترم می باشد. از رشته های قابل تحصیل در این دانشگاه می توان دکترای داروسازی و پرستاری و رشته های مرتبط با دریا و محیط زیستی اشاره کرد.

بهترین دانشگاه مالتا

به جرات میتوان اذعان داشت یکی از بهترین دانشگاه های موجود در کشور مالتا خود دانشگاه مالتا می باشد که از نظر کیفیت و سطح آموزشی بالاترین سطح را در این کشور دارا می باشد.

این دانشگاه به دانشجویان دیدگاه بین المللی و فرهنگی می دهد و به عبارتی دید جهانی برای آنها به وجود می آورد. بودجه این دانشگاه توسط دولت همان کشور تامین می گردد و تمامی افرادی که صلاحیت لازم را برای ورود به این دانشگاه داشته باشند این امکان را دارند که برای این دانشگاه اپلای نموده و جهت اخذ پذیرش از این دانشگاه اقدام و درخواست نمایند.

دانشگاه با توجه به نقش اجتماعی که ایفا می کند بررسی می کند و رشته هایی که کشور، آن رشته ها را احتیاج دارد را با بررسی کامل ارائه می کند.

در طول چند سال گذشته دانشگاه ساختارهای خود را مطابق با فرآیند بولونیا و آموزش وپروزش عالی اروپا تنظیم و هدایت کرده است.

این دانشگاه بالغ بر ۱۱ هزار نفر دانشجو دارد که بالغ بر ۶۰۰ دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و این دانشجویان بین المللی از ۸۰ کشور مختلف در جهان به این دانشگاه مهاجرت می کنند و در این دانشگاه به صورت موقت یا پارت تایم و تمام وقت یا full time در حال تحصیل هستند.

معرفی دانشگاه های مالتا و تحصیل در دانشگاه انگلیا راسکین مالتا

دانشگاه Anglia Ruskin در سال ۱۹۹۲ یعنی تقریبا ۲۶ سال پیش جایزه برترین دانشگاه کشور مالتا را به خود اختصاص داده است.

امروزه، با یک جمعیت دانشجویی ۳۱،۰۰۰ نفره، این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه های کشورهای شرق کشور انگلستان است.

تحصیل در مالتا در دانشگاه این کشور دوره های آموزشی را برای دانشجویانی که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بریتانیا به رسمیت شناخته شده اند، برگزار می کند. ARU همیشه محدوده در حال توسعه از دوره های معاصر طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای فرد و الزامات یک اقتصاد مبتنی بر دانش را ارائه می دهد.همچنین دانشگاه پردیس پیتربورو ARU در نزدیکی لندن، دارای کمپینگ در کمبریج و چلمزفورد است که دانشجویان را نه تنها از انگلستان جذب می کند بلکه تعداد زیادی را از اروپا و کشور های بین المللی جذب می کند. علاوه بر این، دانشگاه دارای شبکه گسترده ای از قراردادهای با موسسات در سراسر جهان است.

دانشجویان بین المللی در دانشگاه انگلیا راسکین مالتا

هدف و نوع چشم انداز آینده شغلی شما مهم است و ما اینجا هستیم تا به شما برای آماده سازی دنیای کاریتان کمک کنیم. خدمات مشاغل ما شامل،مشاوره های شغلی و برگزاری رویدادها از جمله کارگاه های کاری و بازدید از شرکت ها می باشد.

در همین حال، دفتر استخدام ما می تواند به شما کمک کند تا کار نیمه وقت را که حول مطالعاتتان قرار دارد پیدا کنید.ما معتقدیم که دانشجویان بین المللی به تجربه فرهنگی و علمی یک دانشگاه کمک می کنند. دانشگاه مالت برنامه های کاربردی را از جمله برای دانش آموزانی که دارای مدارک مناسب هستند ایجاد می کند. در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ دانشجوی بین المللی برای دوره های کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی در مالت مشغول هستند، این مطلب را هم مد نظر داشته باشید که برای کار شما به ویزا کار مالتا احتیاج دارید.

دوره های زبان انگلیسی در دانشگاه (London school of commerce) LSC در کشور مالتا

متقاضیانی که مایل به ورود به حوزه شینگن به صورت تضمینی و تحصیل در دانشگاههای معتبر انگلیسی و اروپایی هستند می توانند با گذراندن دوره های زبان با اساتید مجرب انگلیسی (Native) خود را برای ورود به مقاطع بالاتر اماده کنند.

هزینه دوره ها جهت اطلاعات بیشتر:

  • دوره هشت ماهه 3000 یورو
  • دوره یکساله 4000 یورو

نکته: دانشجویان پس از گذراندن دوره های زبان می توانند در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یا دکترا در این دانشگاه در مالتا یا انگلستان ادامه تحصیل دهند و یا خود اقدام به اخذ پذیرش از سایر دانشگاههای اروپایی نمایند.

پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه اقدام در خصوص تحصیل در مالتا حتما با مشورت با کارشناسان آوات اطلاعات لازم را کسب نمایید تا با چشمی باز بتوانید راهی درست و منطقی را برای خودتان انتخاب نمایید.

**هموطنانی که قصد ادامه تحصیل در مالتا را داشته باشند به علت عدم وجود سفارت مالتا در تهران، باید از طریق سفارت ایتالیا در تهران اقدام به اخد روادید نمایند **

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *