بلژیک, کاری

مدارک ویزای کار در بلژیک

مدارک ویزای کار در بلژیک

مقاله مدارک لازم جهت ویزای کار در بلژیک، در جهت رفع ابهامات ذهنی متقاضیان عزیز نگاشته شده است. موسسه حقوقی و بین المللی آوات، در این مقاله قصد دارد تا تمامی اطلاعات لازم در خصوص مهاجرت به بلژیک و کار در بلژیک و مدارک مورد نیاز جهت ویزای کار در بلژیک، را در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار دهد.

اخذ ویزای کار و مدارک لازم جهت ویزای کار در بلژیک

متقاضیان برای کار در بلژیک، باید برای اخذ ویزای کار در بلژیک اقدام نمایند و درخواست کار در بلژیک را باید به کنسولگری بلژیک اعلام نمایند. به طور کلی می توان گفت اخذ ویزای کار در بلژیک، یکی از بهترین شیوه ها برای مهاجرت به بلژیک، می باشد.

به طور کلی اخذ ویزای کار در بلژیک، با پیشنهاد کاری کارفرما در بلژیک و ارسال دعوت نامه کاری رسمی از طرف وی به متقاضی کار صورت می پذیرد و متقاضی کار با دریافت دعوت نامه رسمی کاری، می توانند برای درخواست کار در بلژیک اقدام نماید.

دعوت نامه رسمی کار و مدارک لازم جهت ویزای کار در بلژیک

به این صورت کارفرما در بلژیک، قبل از ارسال دعوت نامه رسمی کار به متقاضی، باید آگهی به مدت سه ماه در کشور بلژیک در جهت یافتن نیروی کار متناسب با شغل مورد نظر ، نشر دهد و در صورت پیدا نکردن نیروی کار متناسب، کارفرما باید این نشر آگهی را به مدت سه ماه دیگر در بین کشور های اروپایی مجددا انتشار نماید، البته در صورت پیدا نکردن نیروی کار متناسب با شغل مورد نظر، کارفرما می تواند با کسب اجازه کار نیروی کار خارجی بین المللی در بلژیک از اداره مهاجرت، دعوت نامه کاری رسمی را برای متقاضی کار خارجی، ارسال نماید.

و در این صورت است که متقاضی کار بین المللی و خارجی می تواند با ارائه این دعوت نامه کاری رسمی به کنسولگری بلژیک، برای اخذ ویزای کار بلژیک اقدام نماید. البته لازم به ذکر می باشد که متقاضی بعد از کسب اقامت کاری خود در بلژیک، می تواند برای اخذ اقامت همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود نیز اقدام به عمل آورد.

در حال حاضر کشور آلمان بهترین شرایط را برای جذب نیروی کار دارد. پیشنهاد ما این است که مقاله ویزای کار آلمان یا شرایط کار در آلمان را هم مطالعه کنید.

اخذ اقامت کاری و مدارک لازم جهت ویزای کار در بلژیک

البته لازم به ذکر می باشد که متقاضیان با اخذ اقامت کاری در بلژیک و یا دیگر کشور های اروپایی، یک زندگی ایده آل را برای خود رقم خواهند زد و امکاناتی نظیر زندگی با سطح کیفی بالا و رفاه اجتماعی، خدمات درمانی مناسب و نظام تحصیلی رایگان و… در پیش رو خواهند داشت. کشور بلژیک، یکی از کشورهای در حال رشد و توسعه اروپا و دارای اقتصادی متوسط می باشد.

شهر بروکسل یکی از شهرهای مهم صنعتی کشور بلژیک و در عین حال گران قیمت جهان محسوب می شود.

مدارک لازم جهت ویزای کار در بلژیک 

ارائه سوابق تحصیلی به صورت ترجمه شده، ارائه اصل و کپی برابر پاسپورت به صورت ترجمه شده، ارائه اصل و کپی برابر اصل مدارک شناسایی به صورت ترجمه شده ، ارائه سوابق کاری مرتبط با شغل مورد نظر به صورت ترجمه شده، ارائه مدرک زبان

البته لازم به ذکر می باشد که حداقل مدارک لازم جهت ویزای کار در بلژیک و اخذ اقامت بلژیک، داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن مدرک زبان در حد آیلتس ۵٫۵، می باشد.

لازم است متقاضیان برای پیشرفت کاری خود، با گذراندن دوره های زبان بلژیکی و سوئدی، تسلط خود را بالا برده، تا بتوانند با کارفرما مورد نظر در استخدام کاری، وارد مذاکره شوند.

کاریابی و مدارک لازم جهت ویزای کار در بلژیک

مسئله ی دیگر در ارتباط با اخذ ویزای کار بلژیک، مسئله ی سن می باشد که بهتر است متقاضیان برای کاریابی در بلژیک ، در سن بیست و پنج تا سی سال اقدام نمایند ( البته سن زیر ۲۵ سال خیلی برای صدور ویزای کار مناسب نیست ) و البته حداقل سابقه ی کاری که می توانند داشته باشند، سه سال کار در رشته مورد نظر می باشد و اگر این سابقه ی کار همراه با بیمه باشد که خیلی هم معتبر تر خواهد بود.

البته توصیه موسسه حقوقی و بین المللی آوات، به تمامی عزیزان متقاضی کار، این می باشد که اگر قصد و هدفتان اخذ ویزای کار در کشور های اروپایی می باشد، حتما کاریابی در کشور هایی همچون آلمان را فراموش نفرمایید و صد البته که کشور آلمان همه ساله خواستار نیروهای صنعتی و ماهر و حرفه ای در زمینه IT، مهندسی، الکترونیک و برق، مدیریت ، مخابرات و برخی کارهای حرفه ای و تخصصی در این زمینه ها می باشد، چرا که آلمان کشوری قدرتمند و صنعتی می باشد. البته امتیاز مثبت و بزرگ، ویزای کار آلمان این است که نیازمند به اخذ مدرک زبان برای این نوع ویزا نیست و این نکته ی بسیار مهمی برای کاریابی در کشور های اروپایی همچون آلمان، می باشد.

البته لازم به ذکر می باشد که اگر متقاضیان به دنبال اقامت پس از تحصیل در بلژیک از طریق کار، می باشند باید شایان ذکر شد که در صورت اقدام نمودن در کشور آلمان و فرانسه، برای اخذ کار در جهت اقامت پس از تحصیل در بلژیک، دیگر متقاضیان نمی توانند اقدامی به عمل آورند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *