اسپانیا, کاری

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا

اگر شما متقاضیان عزیز، می خواهید در ارتباط با کار اسپانیا و شرایط اخذ ویزای کار اسپانیا آشنا شوید، توصیه موسسه حقوقی و بین اللملی آوات، این می باشد که ما را در این مقاله، در باب موضوع مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا و شرایط کار اسپانیا در سال جدید و اقامت در اسپانیا تنها نگذاشته و امیدواریم بتوانیم شما عزیزان را در جهت کسب اطلاعات هر چه بیشتر برای اخذ ویزای کار اسپانیا یاری نماییم

نیم نگاهی به موقعیت جغرافیایی  اقتصادی و سیاسی کشور اسپانیا در جهان

کشور اسپانیا واقع شده در جنوب غربی قاره اروپا، که به پادشاهی اسپانیا معروف است، این کشور از جنوب و شرق توسط دریای مدیترانه احاطه شده است، کشور اسپانیا دارای آب و هوای گرم و مرطوب می باشد.

کشور اسپانیا دارای هشتمین رتبه جهانی در اقتصاد را دارا می باشد  و این کشور پهناور دارای وسعتی ست که بیش از ۴۰ میلیون اسپانیایی را در خود جای داده است.

می توان گفت که سرگرمی و تفریح اکثریت مردم کشور اسپانیا رقص فلامنکو و موسیقی می باشد که این رقص با موسیقی خاص خود، بخشی از فرهنگ غنی شده کشور اسپانیا را بازگو می نماید.

اسپانیایی، زبان رسمی مردم اسپانیا ست، اما زبان های دیگر و غیر رسمی نیز در بین مردم اسپانیا به دلیل فراز و نشیب هایی که در فرهنگ کشور اسپانیا طی سالیان دور، اتفاق افتاده است، نیز به چشم می خورد.

متقاضیان عزیز لازم است بدانند که اجازه کار اسپانیا و اقامت کارگران در کشور اسپانیا، توسط مقامات حزب کارگری انجام می گیرد. کارفرمایان اسپانیایی در صورتی می توانند نیروهای خارجی و بین المللی ( خارج از اتحادیه اروپا ) را جهت انجام شغل مورد نظر استخدام نمایند که اجازه کار نیروی خارجی را از اداره مهاجرت اسپانیا کسب نموده باشند، اما شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس در زمره ی کسانی قرار می گیرند که جهنت انجام کار در اسپانیا، نیاز به اخذ ویزای کار اسپانیا و ارائه مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا به کنسولگری اسپانیا را ندارند.

ابتدا کارفرما جهت اخذ اجازه کار نیروی خارجی در شغل مد نظر ، باید به اداره مهاجرت اسپانیا مراجعه و برای کسب اجازه کار در خواست دهد. این بدان معناست که خود متقاضی برای کسب اجازه کار نمی تواند مستقیم از طریق اداره مهاجرت اقدام نماید.

به محض صدور اجازه کار و اجازه اقامت در اسپانیا و ارسال دعوت نامه رسمی کاری از کارفرما که به صورت فکس نیز امکان پذیر است، البته برای صدور دعوت نامه رسمی کاری نیز کارفرما باید به اداره  مهاجرت اسپانیا مراجعه نماید، متقاضی از زمان دریافت دعوت نامه رسمی کاری ، کارفرمای اسپانیایی اجازه دارد به مدت یک ماه برای اخذ ویزای کار اسپانیا و ارائه مدارک لازم حهت اخذ ویزای کار اسپانیا، به کنسولگری اسپانیا در کشور خود اقدام نماید در غیر این صورت اجازه کار اسپانیا برای متقاضی لغو خواهد شد.

متقاضیان برای اخذ ویزای کار اسپانیا باید فرم کامل شده به صورت واضح و صریح درخواست ویزای کار اسپانیا را با دیگر مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا، به کنسولگری اسپانیا ارائه و از افیسر کنسولگری بخواهد تا برای او وقتی برای مصاحبه در نظر گرفته شود.

البته متقاضیان باید تمامی مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا را به صورت ترجمه شده به زبان اسپانیایی و یا انگلیسی به کنسولگری اسپانیا ارائه دهند. متقاضیان ویزای کار اسپانیا باید بدانند در زمان وقت مصاحبه همه شرایط و توانایی های خود را با توضیح کامل و رسا ارائه دهند و موکول به زمان دیگری نکند، چون طبق قوانین و مقررات جدید وضع شده در اسپانیا، قرار ملاقات برای متقاضیان فقط یک بار صادر می شود.

متقاضیان عزیز علاوه بر ارائه دعوت نامه رسمی کاری، کارفرمای اسپانیایی که توسط وزارت کار و امور اجتماعی صادر شده است، دیگر مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا را باید به کنسولگری اسپانیا رائه دهند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا

  • ارائه اصل و کپی برابر اصل پاسپورت معتبر با بیش از ۴ ماه اعتبار
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت شناسایی
  • گواهی تمکن مالی و تاییدیه مالی از بانک معتبر
  • تکمیل فرم درخواست ویزا بدون خط خوردگی و صریح و کامل
  • ارائه عکس
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی مشمول ۰۰۰/۳۰ یورو برای کشور های عضو اتحادیه اروپا
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل قرار داد تنظیم شده فی مابین کارفرما و نیروی کار بین المللی و خارجی

اعتبار ویزای کار اسپانیا به مدت یک ساله می باشد و به هنگام رضایت دوطرف کارفرما و نیروی کار از شرای کاری موجود، ویزای کار اسپانیا تمدید خواهد شد و در نهایت متقاضی بعد از سپری کردن مدت زمان اقامت موقت خود می تواند برای اقامت دائم اسپانیا اقدام نماید.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانیدفرم ارزیابی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *