پرتغال, سرمایه گذاری در

سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال

ویزای سرمایه گذاری در پرتغال به مدت یک سال اعتبار دارد و بعد از آن سرمایه گذار می تواند طبق قوانین و مقررات وضع شده کشور پرتغال، اقامت خود را برای مدت ۲ سال دیگر تمدید نماید.

سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذارانی که جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری در پرتغال یا گلدن ویزا اقدام می نمایند باید حداقل به مدت ۷ روز در پرتغال ساکن و سرمایه اولیه خود را به مدت ۵ سال در پرتغال حفظ نمایند.

از مزایایی که ویزا سرمایه گذاری در کشور پرتغال یا گلدن ویزا دارد و متقاضیان را بهره مند می کند، کار و زندگی در پرتغال و اقامت در دیگر کشور های اروپایی می باشد. پرداخت مالیات های پایین، سرمایه گذاران بیشتری را راغب به اخذ ویزای سرمایه گذاری در پرتغال و سرمایه گذاری در پرتغال می نماید.

سرمایه گذاران با اخذ گلدن ویزا می توانند برای اقامت خانواده خود( همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال )نیز اقدام به عمل آورند و با اخذ ویزای پیوند خانوادگی پرتغال برای خانواده خود و با گذشت ۵ سال از زندگی و کار در کشور پرتغال، می تواند برای اخذ اقامت دائم خانواده خود اقدام نمایند و بعد از سپری شدن یک سال، حق شهروندی این کشور را دریافت نمایند.

گلدن ویزا یا ویزای سرمایه گذاری در پرتغال

یکی از برنامه هایی که توسط جمهوری کشور پرتغال در اختیار سرمایه گذاران بین المللی و یا خارجی(سرمایه گذاران خارج از اتحادیه اروپا)به منظور اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری، گذاشته می شود، برنامه گلدن ویزا می باشد.

اقامتی که متقاضیان از طریق گلدن ویزا به دست می آورند این امکان را در اختیار متقاضیان و اعضای خانواده وی قرار میدهد که به صورت آزادانه به کشور های عضو اتحادیه اروپا و عضو شنگن در رفت و آمد باشند.

برنامه گلدن ویزا طبق قوانین و شرایط جمهوری کشور پرتغال وضع شده است و برنامه ی بسیار مفیدی است برای جذب هرچه بهتر سرمایه گذاران به کشور های اروپایی و همچنین کشور پرتغال.

مقالات مرتبط با پرتغال:

مدارک سرمایه گذاری در پرتغال

بهتر است سرمایه گذار مدارکی دال بر تاییدیه مالی و تمکن مالی وی برای اقامت خانواده خود ( همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال ) را به اداره مهاجرت جمهوری پرتغال ارائه نماید و این باعث تسریع در روند اخذ اقامت دائم خود و خانوده خود می گردد. دانستن زبان پرتغالی نیز به شما کمک خواهد کرد که ارتباط بیشتر و بهتری با شهروندان پرتغالی داشته باشید.

سرمایه گذاری در این کشور، می تواند راهی باشد برای اخذ اقامت کشور های اروپایی و همچنین پرتغال، که سرمایه گذاران برای اخذ ویزای سرمایه گذاری، الزامی است 250000 تا 1000000 یورو در حساب شخصی خود که مدرکی دال بر تمکن مالی سرمایه گذار اصلی به اداره مهاجرت باشد و این مبالغ متغیر می باشند و برای انجام پروژه های مختلف مبلغ هزینه شده برای سرمایه گذار متفاوت است،

سرمایه گذار اگر مبلغی را بخواهد برای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی صرف نماید باید 350000 یورو سرمایه گذاری نماید، اگر در پروژه های فرهنگی و هنری قصد بر سرمایه گذاری دارد باید مبلغ 250000 یورو صرف سرمایه گذاری در این پروژه نماید و اگر پروژه های سنگینی باشد که دولت و اتحادیه اروپا در اقتصاد آن تاثیر گذار باشند، باید 1000000 یورو صرف سرمایه گذاری در این پروژه را نماید

به همین دلیل است که میزان سرمایه ی سرمایه گذار برای ارائه به اداره مهاجرت به عنوان مدرک دال بر تمکن مالی وی متغیر می باشد و این یکی از روش ها می باشد که متقاضی می تواند با صرف سرمایه در پروژه های کلان کشور پرتغال شرکت نماید.

خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال یکی از روش های سرمایه گذاری محسوب می شود. طبق قوانین وضع شده کشور های اتحادیه اروپا هر فرد می تواند حداقل ۳۰ متر فضا را برای خود به عنوان ملک خریداری و یا اجاره نماید که در بحث سرمایه گذاری، متقاضی باید برای خرید ملک حداقل مبلغی که در نظر بگیرد، 500000 یورو می باشد.

اما به طور کلی سرمایه گذاری از طریق خرید ملک به دو صورت رایج می باشد:

  • متقاضیان می توانند با خرید ملک به ارزش 500000 یورو، سریعا اقدام به اخذ اقامت در کشور پرتغال نمایند.
  • متقاضیان می توانند با خرید ملک به ارزش 350000 یورو در مناطق قدیمی ساز با قدمت بالای 30 سال، اقدام به بازسازی آن نمایند و بعد از اتمام باز سازی اقدام به اخذ اقامت در کشور پرتغال را نمایند.

پس در هر دو حالت متقاضی می تواند برای اخذ اقامت کشور پرتغال اقدام نماید.

اخذ ویزای سرمایه گذاری

البته لازم به ذکر است که متقاضیان نیازی به مدرک تحصیلی و یا مدرک زبان ندارند و با داشتن سن حداقل ۲۵ سال و سرمایه  قابل توجه و مشخص بودن منبع تامین سرمایه، اقدام به اخذ ویزای سرمایه گذاری نمایند و خود را آماده نمایند.

به طور کلی شرایط مناسب در کشور پرتغال و در اختیار گذاشتن امکانات و مزایای بسیار از طرف دولت پرتغال برای سرمایه گذاران، باعث شده است که روز به روز سرمایه گذاران بسیاری برای اخذ ویزای سرمایه گذاری و اخذ اقامت دائم پرتغال، این کشور را به عنوان راهی برای رسیدن به اهدافشان انتخاب نمایند.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *