سرمایه گذاری در, لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

دانستن شرایط سرمایه گذاری در کشور لوکزامبورگ مستلزم این است که شما سرمایه گذاران عزیز ما را در این مقاله در ارتباط با، شرایط سرمایه گذاری در لوکزامبورگ و راه های مهاجرت و شرایط سرمایه گذاری همراهی نمایید و با مطالعه این مقاله اطلاعاتی را در جهت کشور لوکزامبورگ و شرایط سرمایه گذاری، کسب نمایید.

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ با کشور های مهم و سطح بالایی مانند: فرانسه، آلمان و بلژیک هم مرز می باشد.

روابط بین المللی قوی کشور لوکزامبورگ با کشور های هم مرز خود باعث شده است، لوکزامبورگ را به بازار اقتصادی و سیاسی قوی تبدیل نماید و از طرفی ثبات در شرایط سیاسی و اقتصادی کشور لوکزامبورگ، طرفداران بسیاری را در امر مهاجرت و سرمایه گذاری به سمت خود می کشاند و لوکزامبورگ، کشوری است که همیشه در امر سرمایه گذاری پیشتاز بوده و در عرصه فعالیت های اقتصادی فعال است. می توان گفت که اولین سرمایه گذاری جهان در لوکزامبورگ انجام گردید.

سبک زندگی شهروندان کشور لوکزامبورگ و وضعیت اقتصادی عالی لوکزامبورگ به طور کامل نمایانگر کیفیت بالای زندگی این کشور می باشد و همین امر اشتیاق سرمایه گذاران بسیاری را در امر سرمایه گذاری در لوکزامبورگ بالا می برد و هرچه میزان سرمایه گذاری و کار آفرینی در کشور افزایش یابد میزان درآمد بالاتر و وضعیت اقتصادی بهتری را به دنبال خواهد داشت.

آزادی و امنیت زیادی که در لوکزامبورگ حاکم است و سیستم اداری دوستانه از مزیت هایی است که باعث شده است سرمایه گذاران بسیاری راهی این کشور شوند.

راه های سرمایه گذاری در کشور لوکزامبورگ

یکی از راه ها کار آفرینی و خرید ملک تجاری برای راه اندازی کسب و کار در لوکزامبورگ می باشد و متقاضیان از این طریق می توانند با ارائه سرمایه خود و راه اندازی کسب و کار و فعالیت تجاری در لوکزامبورگ به در آمد و سود دهی لازم دست یابند و بتوانند به اقامت موقت در لوکزامبورگ ادامه و برای اقامت دائم لوکزامبورگ اقدام نمایند.

در برخی از کشور ها سرمایه گذاران حتما با خرید ملک تجاری باید شرکتی را به ثبت برسانند و کشور لوکزامبورگ را در جریان تمام گردش های مالی شرکت قرار دهند و با ثبت شرکت است که متقاضی می تواند برایاخذ اقامت لوکزامبورگ اقدام نماید. هتل ها و کارخانه ها و رستوران ها جزء این دسته مشاغل می باشند که فعالیت تجاری آن ها باید با ثبت شرکت صورت بگیرد و زیر نظر شرکت انجام گیرد.

اما در برخی از کشور های عضو اتحادیه اروپا جز ملزومات نیست که برای راه اندازی کسب و کار ، شرکتی ثبت گردد و ثبت شرکت مستقل از فعالیت های کسب و کار می باشد.

البته لازم به ذکر است، متقاضیانی عزیز برای اخذ اقامت لوکزامبورگ از هر طریقی باید به مدت شش ماه به طور پیوسته در کشور لوکزامبورگ، حضور داشته باشند و بعد از گذشت ۵ سال می توانند برای اقامت دائم کشورهای اروپایی منجمله لوکزامبورگ اقدام نمایند.

اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

و البته توصیه موسسه حقوقی و بین المللی آوات به تمامی متقاضیان سرمایه گذاری در لوکزامبورگ این است که بر فرض مثال، شما برای اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری اقدام می نمایید و بعد از ۵ سال با رعایت تمامی قوانین و مقررات وضع شده آن کشور، موفق به اخذ اقامت دائم لوکزامبورگ می شوید.

لذا اگر تصمیم به اخذ اقامت کشور های اروپایی را دارید بیشتر تمرکز خود را روی کشور هایی همچون اتریش، قبرس و مالتا بگذارید و با پرداخت هزینه ای به مبلغ 300000 یورو می توانید تابعیت این کشور ها را به دست آورید، بدون گذراندن همچون پروسه زمانی طولانی و زمانبر.

سرمایه گذاری با خرید ملک

یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در کشور های عضو اتحادیه اروپا، منالجمله کشور لوکزامبورگ، خرید ملک مسکونی طبق قانون و ظوابط وضع شده آن کشور انجام می گیرد، به این صورت که در لوکزامبورگ اگر سرمایه گذاران اقدام به خرید ملک جهت اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری نمایند، اقامتی به آن ها تعلق نمی گیرد و اخذ اقامت برای آن ها ممنوع می باشد و این سرمایه گذاری باید قبل از اخذ جواز اقامت لوکزامبورگ صورت گیرد. خرید ملک مسکونی و اخذ اقامت در برخی از کشور های عضو اتحادیه اروپا مانند: پرتغال، قبرس، اسپانیا و یونان صورت می گیرد و کشور لوکزامبورگ جز آن دسته از کشور هایی است که با خرید ملک مسکونی به متقاضی اقامتی تعلق نمی گیرد.

البته این بدان معنا نمی باشد که متقاضیان خارجی حق خرید ملک مسکونی در لوکزامبورگ را ندارند، خیر ، هر کسی با هر توان مالی می تواند در همه کشور اتحادیه اروپا ملک مسکونی طبق قانون و مقررات کشور خود خریداری نماید و اخذ اقامت از طریق خرید ملک مسکونی بسته به قانون وضع شده توسط اداره مهاجرت آن کشور انجام می گیرد.

هزینه مالیات پرداختی در کشور لوکزامبورگ بین ۲۰ الی ۲۵ درصد می باشد که این مبلغ در بین شرکت های مختلف با مسئولیت متفاوت، فرق می نماید.

در کشور لوکزامبورگ خرید اوراق قرضه برای سرمایه گذاری مرسوم می باشد و این هم یکی از راه های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ است.

سرمایه گذاران با خرید اوراق قرضه از بانک و با پرداخت مبلغی در ازای خرید اوراق قرضه به دولت و نگهداری اوراق قرضه ها به مدت ۵ سال به در بانک، می توانند برای اخذ اقامت لوکزامبورگ اقدام نمایند.

خرید اوراق قرضه دولتی

البته لازم به ذکر است که متقاضی از همان ابتدا با خرید اوراق قرضه دولتی، اقامت دائم و مادام العمر لوکزامبورگ را به دست می آورد اما بعد از گذشت ۵ سال، اصل پول خود را دریافت می نماید و نباید انتظاری از سود این پول در گذشت ۵ سال را داشته باشد. این روش سرمایه گذاری سریع ترین راه برای اخذ اقامت دائم کشور لوکزامبورگ می باشد و مانند روش های قبلی نیازی به سپری کردن ۵ سال اقامت موقت ندارد.

در کشور لوکزامبورگ متقاضی باید با پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار یورو می تواند اوراق قرضه ۵ ساله را از بانک خریداری نماید، این اوراق قرضه ها به صورت ۵ ساله از طرف بانک در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرند و از این طریق می تواند اقامت دائم لوکزامبورگ را دریافت نمایند و بعد از گذشت ۵ سال مبلغ پول استرداد شده از بانک به سرمایه گذراران بر گردانده می شود.

البته باید گفت که میزان ۵۰ درصد از مبلغ اوراق قرضه خریداری شده از بانک، توسط موسسات بانکی به شخص متقاضیان وام داده می شود. اما هزینه هایی همچون: هزینه های دولتی، هزینه اقامت و رسیدگی به درخواست متقاضیان که هزینه های جانبی متقاضیان به هنگام درخواست اقامت هستند، مبلغ ۵۰ هزار یورو در بر خواهد داشت.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *