سرمایه گذاری در, فنلاند

بهترین راه برای سرمایه گذاری در فنلاند

سرمایه گذاری در فنلاند

یکی از راه های مهاجرت به فنلاند، سرمایه گذاری در فنلاند می باشد که متقاضیان زیادی از این طریق به کشور فنلاند مهاجرت می نمایند. این مقاله در باب روش های سرمایه گذاری در فنلاند، سعی دارد موضوعاتی را در ارتباط با اخذ اقامت فنلاند، شرایط سرمایه گذاری فنلاند و راه های قانونی مهاجرت به فنلاند را برای متقاضیان عزیز باز نماید.

سرمایه گذاری در فنلاند

یکی از روش های سرمایه گذاری در فنلاند، ثبت شرکت در فنلاند می باشد که امروزه بسیاری از افراد را برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، مسر به مهاجرت به فنلاند می نماید. البته همان طور که می دانید راه های قانونی متفاوتی برای مهاجرت به فنلاند وجود دارد، از جمله: اخذ ویزای کاری فنلاند، اخذ ویزای تحصیلی فنلاند، اخذ ویزای نامزدی و ازدواج فنلاند و راه های قانونی دیگر می باشد.
همان طور که می دانید هدف موسسه حقوقی و بین المللی آوات از اخذ ویزای سرمایه گذاری فنلاند برای متقاضیان، درآمدزایی و کارآفرینی در فنلاند است.

ثبت شرکت و یا خرید ملک

کشور فنلاند کشوری با سطح کیفیت بالا در میان کشور های جهان و با سطح در آمد بالاست.
ثبات اقتصادی و سیاسی موجود در فنلاند باعث یک امنیت خاطر برای سرمایه گذاران در فنلاند گردیده است و البته لازم به ذکر است که در این مقاله قید شود که میزان سرمایه ای که سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در فنلاند اقدام به ثبت شرکت و یا خرید ملک می نمایند، حداقل ۰۰۰/۱۰۰ یورو به عنوان سرمایه اولیه خود، می باشد.
کشور فنلاند از جمله کشور های عضو شنگن می باشد با اخذ اقامت دائم فنلاند می توان بدون دردسر به تمای کشور های عضو شنگن و انحادیه اروپا سفر نمایید و در رفت و آمد باشید.
البته برای ورود به کشور عضو اتحادیه اروپا فقط نیاز به اخذ ویزای سرمایه گذاری نیست بلکه با اخذ ویزای کاری، اخذ ویزای تحصیلی و … متقاضیان می توانند به کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین مهاجرت به فنلاند نمایند.

راه اندازی یک کسب و کار یا سرمایه گذاری در فنلاند

در ابتدا باید برای کسب و کار یا شرکت ثبت شده یک نام تجاری منحصر به فرد انتخاب و در اداره، ثبت نام تجاری، در فنلاند ثبت گردد.
در مرحله بعد باید یک حساب بانکی که مخصوص شرکت ثبت شده و به نام تجاری شرکت می باشد در یکی از بانک ها انتخابی کشور فنلاند، باز گردد.
و در مرحله آخر، شما باید سرمایه اولیه خود را با استفاده از فرم ۷ به صورت رسمی در اداره ثبت نام تجاری، آگهی کنید تا در ادارات مالیاتی فنلاند به ثبت برسد.

استفاده از ابزار های آنلاین سرمایه گذاری

هدف از ابزار های آنلاین سرمایه گذاری، ایجاد یک سرمایه گذاری کوچک و در عین حال درآمد زاست. این ابزار ها به متقاضیان اجازه می دهد تا از مزایای سرمایه گذاری به صورت جزئی و کلی بهره مند شوند. این ابزار های آنلاین، دسترسی آنلاین به کارت اعتباری متقاضیان را دارند. سرمایه گذاری در فنلاند، می تواند با تاسیس یک شرکت خارجی یا شرکت های سهامی عام و خصوصی و یا یک دفتر نمایندگی شعب برای کسب و کار انجام بگیرد.
یک سرمایه گذار خرد و کلان، توسط چند شخص حقوقی انجام می پذیرد لذا یکی از سرمایه گذاران باید به طور متوالی در فنلاند زندگی و ساکن آن جا باشد. سرمایه گذاران برای اخذ مجوز یک سرمایه گذاری خرد و کلان، باید به هیئت اختراعات و ثبت اختراع و ملی مراجعه نمایند. البته لازم به ذکر است که سهامدار شرکت خصوصی در شرکت، باید حداقل ۵۰۰/۲ یورو و سهامداران شرکت سهامی عام باید ۰۰۰/۸۰ یورو سهام داشته باشند.

ایجاد کسب و کار

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری، ایجاد شعبه در کشور فنلاند و ایجاد کسب و کار است، شعبه به بخشی از یک سازمان خارجی و یا بنگاه خارجی می پردازد. سرمایه گذاران برای اخذ مجوز شعبه باید به هیئت اختراعات و ثبت اختراع و ملی مراجعه نمایند و با پرداخت ۴۰۰ یورو جواز را اخذ نمایند.
البته اگر سرمایه گذاران خارجی، متقاضیانی خارج از کشور های اتحادیه اروپا باشند، آن ها نیز برای اخذ جواز علاوه بر این که به هیئت اختراعات و ثبت اختراع و ملی مراجعه می نمایند موظف اند ۱۲۰ یورو نیز به این ادارات پرداخت نمایند.

البته در کشور فنلاند، شرکت هایی وجود دارند که نیاز به اخذ مجوز ندارند اما یک سری از شرکت ها همچون : آژانس های مسافرتی، آژانس های مسکن و … برای ثبت تعهداتشان نیاز به ثبت در اداره ثبت را دارند. البته لازم به ذکر است که سرمایه گذاران خارجی، می توانند با اخذ وام با بهره های کوتاه مدت از برخی هزینه های شرکت کاسته و با هدف رقابت بلند مدت بین شرکت ها ی موجود در اقتصاد فنلاند، به سمت پیشرفت در حرکت باشند.

یکی دیگر از راه های مهاجرتی سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت می باشد، کشور فنلاند به علت ثبات اقتصادی و سیاسی خوبی که در وضعیت کنونی آن حاکم شده است و قرار گرفتن در یک منطقه ای استراتژیکی می تواند نقاط قوتی برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری مستقیم در فنلاند باشد.

سرمایه گذاری در فنلاند بر اساس ثبت شرکت

سرمایه گذاری در فنلاند بر اساس ثبت شرکت به این صورت است که متقاضی با پرداخت مبلغی می تواند یک کسب و کار تجاری را خریداری نماید و با ارائه یک طرح اقتصادی، به توسعه و صنعت بپردازد. البته لازم به ذکر است که این طرح اقتصادی باید مورد تایید کشور فنلاند قرار بگیرد.
برای سرمایه گذاران خارجی به منظور برقراری کسب و کار تجارتی در فنلاند این امکان وجود دارد که ملکی را برای راه اندازی فعالیت تجاری، اجاره و یا خرید نمایند.

البته حقوق مالک تجاری خارجی در فنلاند، به طور صحیح رعایت می گردد و هیچ گونه سلب مکانی از طرف دولت فنلاند، در صورت رعایت کردن قوانین اقتصادی وضع شده فنلاند توسط سرمایه گذاران خارجی، انجام نمی گیرد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *