رومانی, سرمایه گذاری در

سرمایه گذاری در رومانی

سرمایه گذاری در رومانی

کشور رومانی در نقطه جنوب شرق اروپا، واقع در شمال شبه جزیره بالکان و در نزدیکی رودخانه دانوب قرار دارد. این کشور با کشور های مختلفی همچون: ملداوی، اوکراین، بلغارستان، مجارستان هم مرز می باشد.

پر جمعیت ترین شهر این کشور که به عنوان پایتخت کشور رومانی شناخته شده است، شهر بخارست می باشد. در این مقاله در خصوص

سرمایه گذاری در رومانی توضیحاتی خواهیم داد.

سرمایه گذاری در رومانی

آیا با شرایط سرمایه گذاری در رومانی آشنایی دارید؟ ویزای کاری رومانی چگونه اخذ می شود؟آیا با حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در رومانی و سرمایه گذاری در رومانی اطلاعات کامل و مفیدی را در اختیار دارید؟

بررسی موقعیت جغرافیایی، اقتصادی و سیاسی کشور رومانی 

که از نظر امکانات رفاهی نسبت به شهرهای دیگر کشور رومانی، در سطح کیفی بالاتری قرار دارد. آب و هوای جغرافیایی کشور رومانی معتدل و مناسب می باشد. شهرهای مهم کشور رومانی براشو، تمیشوار، پلویشت، با یامارهه، کلوژ، تیر گومورش، کستا نزا می باشد. جمعیت کشور رومانی به بیست و سه میلیون نفر می رسد که در منطقه ی اطراف خود جزء پر جمعیت ترین کشورها می باشد. زبان رسمی کشور رومانی، رومانیایی می باشد. مذهب اکثریت مردم کشور رومانی، مسیحی می باشند.

سرمایه گذاری در رومانی

کشور رومانی یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد که تمامی قوانین وضع شده اتحادیه ی اروپا شامل این کشور نیز می شود. روش های بسیاری جهت مهاجرت به کشور رومانی وجود دارد که یکی از این روش ها، اخذ اقامت کشور رومانی از طریق سرمایه گذاری تجاری و خرید ملک در رومانی، می باشد. کشور رومانی دروازه ای است که شما را در مقابل درهای گشوده شده به سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، قرار داده است.

کشور رومانی جزو کشورهای جدید عضو اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد که در سال ۲۰۰۷ به اتحادیه اروپا پیوست و تمامی قوانین و شرایط وضع شده کشورهای دیگر اتحادیه اروپا را کسب کرد.

کشور رومانی کشوری با اقتصاد و درآمدی بالا ست، که همین امر سبب شده که تعداد کثیری از سرمایه گذاران را مشتاق به سرمایه گذاری در رومانی نماید. کشور رومانی با اینکه در سال های نه چندان دور به اتحادیه اروپا پیوسته است اما در طول این سال ها توانسته است اقتصاد و سیاست با کیفیتی را برای خود کسب نماید.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در رومانی به سه روش امکان پذیر می باشد، خرید ملک، پروژه ی تجاری در رومانی، خرید اوراق ارضه دولتی از بانک، بیان نمود.

خرید ملک

یکی از راه های پر طرفدار مهاجرتی در کشور رومانی می باشد که فرد سرمایه خود را در خرید ملک صرف می کند و بلافاصله با خرید ملک، می تواند در کشور رومانی، تقاضای اخذ اقامت دهد.

مراکز تجاری

متقاضی سرمایه ی خود را در مکانهای تجاری جهت سرمایه گذاری صرف می نماید مانند:

  • تاسیس و ساخت شرکت های معتبر،
  • ساخت و تاسیس مراکز تجاری برای خرید،
  • ساخت و تاسیس هتل های بزرگ
  • ساخت و تاسیس فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و…

از طریق خرید اوراق ارضه دولتی

که سومین روش اخذ اقامت رومانی می باشد، متقاضی می تواند سرمایه ی خود را با خرید اوراق قرضه، در کشور رومانی سرمایه گذاری نماید و از سود آن بهره مند شود.

حداقل مقدار سرمایه یکصد هزار دلار می باشد و شما می توانید با این مقدار سرمایه گذاری، بعد از سپری کردن پروسه ی پنج ساله، اقامت خود را کسب نمایید و این امر سبب می شود شما به راحتی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید و در هر کدام از کشورها ی عضو اتحادیه اروپا که خود تمایل دارید سرمایه گذاری نمایید.

اگر شما قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید، می توان به شما گفت، بدون شک می توانید خانواده ی خود را نیز وارد کشور رومانی نمایید و بعد از گذشت پنج سال، می توانید کارت شهروندی رومانی خود و خانواده خود را کسب نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت رومانی از طریق سرمایه گذاری

  • مدارک شناسایی فرد اصلی و خانواده ایشان که البته، فرزندان بالای ۱۸ سال، شامل این نوع اقامت از طرف خانواده نمی باشند.
  • گواهی و اسنادی که نشان دهنده ی تمکن مالی شما در امر سرمایه گذاری در رومانی باشد.
  • سوابق کاری و رزومه های کاری خود و ارائه مدارکی دال بر انجام سرمایه گذاری در دیگر کشورها.
  • ارائه جواز کار در رومانی.
  • عکس.

شرایط تمدید مجدد اقامت از طریق سرمایه گذاری

  • پرداخت تمامی مالیات.
  • توان پرداخت حقوق و بیمه در سال اول کاری.
  • سود آوری و ایجاد اشتغال از زمان سرمایه گذاری تا اخرین روز.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند. 

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *