آمریکا, اهدای نقدی

قوانین جدید سرمایه‌ گذاری در آمریکا

سرمایه گذاری در آمریکا

سرمایه‌ گذاری در آمریکا یکی از راه های اخذ اقامت آمریکا می باشد. راه های مهاجرتی دیگر به آمریکا شامل تحصیل در آمریکا،کار در آمریکا و تولد در آمریکا می باشد. با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید.

افراد از سراسر دنیا به دلایل گوناگونی درصدد مهاجرت به کشوری دیگر می‌باشند و این موضوع برای هر فرد با توجه به شرایطی که دارد متفاوت می‌باشد، کشور آمریکا یکی از مناسب‌ترین مقصدها برای مهاجرت به حساب می‌آید و افراد با توجه به شرایطی که دارند یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور را انتخاب کرده و خود را به خاک این کشور می‌رسانند، روش‌های مهاجرت به آمریکا متعدد می‌باشد که یکی از آن‌ها سرمایه‌گذاری در آمریکا می‌باشد، سرمایه‌ گذاری در آمریکا امری دشوار و پیچیده می‌باشد که ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا روش‌های سرمایه‌ گذاری در آمریکا را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم.

سرمایه‌ گذاری در آمریکا خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود و مناسب برای افرادی است که دارای توانایی مالی مناسبی هستند، پس اگر فردی توانایی مالی مناسبی ندارد بهتر است که از دیگر روش‌های مهاجرت به آمریکا اقدام نماید چرا که سرمایه‌گذاری در آمریکا مناسب برای شرایط او نخواهد بود.

بی‌شک در خصوص کشور آمریکا و قوانین سخت‌گیرانه این دولت برای ایرانیان مطلع هستید به همین خاطر اگر قصد سرمایه‌گذاری در آمریکا را دارید بهتر است که قبل از هر اقدامی برای سرمایه‌ گذاری در آمریکا ابتدا با وکلای باتجربه در این زمینه و با مؤسسات مهاجرتی معتبر در سطح کشور مشورت نمایید تا آن‌ها با توجه به شرایط شما راهنمایی‌های لازم را برای امر سرمایه‌ گذاری در آمریکا برای شما ارائه دهند.

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری e2

شاید شما خواهان سرمایه‌ گذاری در آمریکا باشید، بهتر است قبل از هر سخنی بگوییم که این راه سختی‌ها و دشواری‌های خود را دارد و باید در این مسیری که قدم گذاشته‌اید کمی صبور باشید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید. یکی از راه‌های مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری ویزای e2 می‌باشد.

قبل از هر چیز باید در خصوص ویزای e2 اطلاعاتی به شما بدهیم، ویزای e2 مناسب برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند سرمایه‌ گذاری در آمریکا را انجام دهند و از طریق آن در این کشور زندگی کنند.

این نوع ویزا به افرادی داده می‌شود که در کشوری زندگی می‌کنند که با ایالات‌متحده آمریکا مراودات دوستی، تجاری و… داشته باشند.

دوستداران سرمایه‌گذاری در آمریکا با توجه به میزان سرمایه‌ای که دارند می‌توانند برای این ویزا اقدام نمایند، مدت این ویزا ۵ ساله می‌باشد و در این ۵ سال سرمایه‌گذار می‌تواند همسر و فرزندان خود را نیز به همراه خود به آمریکا ببرد و خانواده متقاضی اصلی از این طریق می‌توانند به زندگی، تحصیل و کار در این کشور بپردازند. یکی دیگر از مزایای این نوع ویزای سرمایه‌ گذاری در آمریکا این می‌باشد که می‌توانید بعد از اتمام دوره ویزا مجدد آن را با توجه به رعایت شرایطی تمدید نمایید.

نکته‌ای که در اینجا شایان ذکر می‌باشد و باید به آن اشاره نماییم این است که اگر شما دارای همسر و فرزند هستید تنها فرزندانی که زیر ۲۱ سال سن دارند را می‌توانید از طریق ویزای سرمایه‌گذاری در آمریکا e2 به عنوان همراه در کنار خود داشته باشید.

ویزای سرمایه‌گذاری آمریکا eb5

همان‌طور که گفتیم روش‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در آمریکا متعدد می‌باشد و افراد می‌توانند با توجه به شرایطی که دارند یکی از ویزاهای سرمایه‌گذاری در آمریکا را انتخاب نمایند، یکی از بهترین و مناسب‌ترین نوع سرمایه‌گذاری در آمریکا از طریق اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در آمریکا eb5 می‌باشد که به عنوان یکی از سریع‌ترین روش‌های اخذ گرین کارت آمریکا شناخته شده است.

جالب است بدانید که افرادی که از طریق سرمایه‌ گذاری در آمریکا از طریق eb5 اقدام می‌کنند می‌توانند به‌راحتی و به سرعت گرین کارت آمریکا و یا همان اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند، این سرمایه‌ گذاری در آمریکا به این صورت می‌باشد که سرمایه‌گذار باید یا در یکی از مناطق محروم کشور آمریکا سرمایه‌گذاری با مبلغ پانصد هزار دلار انجام دهد و یا اینکه می‌تواند یک کسب‌وکاری تجاری با سرمایه‌گذاری یک میلیون دلاری برای ده شغل و برای ده نفر در این کشور ایجاد نماید.

فرد متقاضی سرمایه‌گذاری در آمریکا زمانی که بتواند یکی از روش‌های بالا را انجام دهد می‌تواند اقامت دائم آمریکا را ظرف مدت ۱۸ ماه از طریق ویزای سرمایه‌گذاری آمریکا eb5 دریافت نماید، فرد متقاضی می‌تواند در زمان دریافت اقامت دائم برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود نیز درخواست اقامت دائم دهد.

نکته‌ای که در این سرمایه‌ گذاری در آمریکا شایان ذکر می‌باشد که فرد باید حتماً  رابطه با یک فرد را در آمریکا ایجاد نماید و حتماً مبلغ سرمایه‌گذاری باید توسط خود متقاضی تأمین گردیده باشد چرا که در غیر این صورت فرد نمی‌تواند سرمایه‌گذاری در آمریکا را از طریق ویزای eb5 انجام دهد و نمی‌تواند برای دریافت گرین کارت آمریکا نیز اقدام نماید.

خرید بیزنس در آمریکا

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در آمریکا از طریق خرید بیزنس در آمریکا امکان‌پذیر می‌باشد و بیشتر مناسب افرادی است که توانایی سرمایه‌گذاری در آمریکا به صورت eb5 را ندارند و با توجه به شرایطی که دارند یک بیزنس فعال را در کشور آمریکا خریداری می‌کنند.

شایان ذکر می‌باشد که باید حداقل ۵۰ درصد سهام متعلق به متقاضی گردد تا بتواند از این طریق در آمریکا سرمایه‌گذاری کند، این نوع ویزا به‌گونه‌ای می‌باشد که شما تنها می‌توانید از طریق خرید بیزنس در آمریکا در بیزنس خود به اشتغال بپردازید، این ویزا در واقع برای افرادی مناسب می‌باشد که در ابتدا می‌خواهند که با میزان سرمایه کمتری در آمریکا اقدام به سرمایه‌گذاری نمایند.

در خرید بیزنس در آمریکا خانواده متقاضی شامل همسر و فرزندان وی می‌توانند که درخواست اجازه کار را از دولت آمریکا بدهند و در صورت تائید و اجازه می‌توانند به کار در این کشور مشغول شوند، این موضوع به این صورت است که در صورتی که اجازه کار به فرد داده شد او می‌تواند با کسب رضایت یک کارفرما برای وی مشغول به کار شود و کار کردن برای کارفرمایی خاص مد نظر نیست و فرد می‌تواند برای هر کارفرما و یا در هر شغلی که توانایی دارد مشغول به کار شود.

ویزای سرمایه‌ گذاری در آمریکا با خرید بیزنس به مدت دو سال برای متقاضی صادر می‌گردد و زمانی که فرد مطابق قوانین کار در آمریکا ادامه فعالیت دهد می‌تواند با توجه به شرایط و قوانین مد ویزای سرمایه‌گذاری را تمدید نماید، شایان ذکر می‌باشد که این نوع ویزا به صورت مستقیم منجر به دریافت اقامت دائم متقاضی نمی‌گردد ولی زمانی که متقاضی و سرمایه‌ گذار بیزنس خود را گسترش دهد می‌تواند برای دریافت گرین کارت و یا اقامت دائم آمریکا دست به عمل شده و برای آن اقدام کند.

 اقامت آمریکا از طریق خرید ملک

خرید ملک در برخی از کشورها سبب اخذ اقامت دائم آن کشور می‌شود حال می‌خواهیم بدانیم که این موضوع برای کشوری مانند آمریکا نیز امکان‌پذیر می‌باشد و یا خیر، برای رسیدن به پاسخ این سوال باید عرض نماییم که تنها خرید ملک در آمریکا برای افرادی که مقیم این کشور نمی‌باشند نیز به عنوان اخذ اقامت دائم به حساب نخواهد آمد و فرد نمی‌تواند اقامت آمریکا از طریق خرید ملک را دریافت نماید.

برای آنکه بتوانید اقامت آمریکا از طریق خرید ملک را دریافت کنید باید این موضوع را به عنوان یک سرمایه‌گذاری در آمریکا یاد کنید و بر این نکته متذکر شوید که هدف شما از خرید ملک در آمریکا تنها سرمایه‌گذاری در آمریکا می‌باشد و باید اثبات کنید که به وطن خود وابستگی خواهید داشت.

شایان ذکر می‌باشد که دریافت اقامت آمریکا از طریق خرید ملک تنها در صورتی امکان‌پذیر است که شما ثابت کنید هدفتان سرمایه‌گذاری بوده است چرا که در قانون آمریکا املاک و مستغلات نیز می‌تواند یک بیزنس و یا یک هدف تجاری باشد به همین خاطر باید شما هدف از خرید ملک را سرمایه‌گذاری در آمریکا یاد نمایید تا بتوانید از این طریق اقامت دائم آمریکا را اخذ نمایید.

توصیه ما به شما عزیزانی که قصد اخذ اقامت آمریکا از طریق خرید ملک را دارید این می‌باشد که به جای سرمایه‌گذاری در خرید ملک که باید مبلغ زیادی را برای آن پرداخت نمایید و دارای ریسک بالایی هم نیز می‌باشد بهتر آن است که یکی دیگر از روش‌های سرمایه‌گذاری در آمریکا (e2 و eb5) را انتخاب کرده تا با خیالی آسوده‌تر و راحت‌تر برای دریافت گرین کارت آمریکا اقدام نمایید چرا که این سرمایه‌گذاری در آمریکا دارای رسیک کمتر و شانس موفقیت بیشتری می‌باشد.

شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق خویشاوندی

یکی از راحت‌ترین نوع دریافت اقامت دائم آمریکا از طریق مهاجرت به آمریکا از طریق شهروندی می‌باشد، این روش به نسبت از سرمایه‌گذاری در آمریکا راحت‌تر می‌باشد چرا که شما تنها نیاز به اقوام درجه یک را در آمریکا دارید که اقامت دائم این کشور ا با یکی از روش‌های اخذ اقامت دائم آمریکا کسب نموده باشد.

شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق خویشاوندی برای فردی که در آمریکا می‌باشد دشوارتر از فردی می‌باشد که قرار است دعوت‌نامه را دریافت نماید به این صورت که فردی که شهروند آمریکا محسوب می‌شود و اقامت دائم آمریکا را کسب نموده است تنها می‌تواند برای افرادی دعوت‌نامه ارسال نماید که فامیل درجه یک او محسوب شوند.

افرادی که یکی از نسبت‌های فامیلی زن و یا شوهر، خواهر و یا برادر، پسر و یا دختر که متأهل می‌باشد در هر سنی که هستند، پدر و یا مادری که فرزند او مقیم آمریکا باشد و سن او زیر ۲۱ سال نباشد، فرزند زیر ۲۱ سال و اگر فرزند مجرد دارند باید سن آن‌ها بالای ۲۱ سال نیز باشد می‌توانند از طریق دعوت‌نامه به آمریکا رفته و اقامت دائم این کشور را به دست آورند.

تنها موضوعی که در این روش وجود دارد این است که فردی که قصد ارسال دعوت‌نامه را دارد و اقامت آمریکا را دارد باید توانایی مالی و حمایت مالی از فرد دعوت‌کننده را داشته باشد و باید این موضوع را به اثبات برساند و باید درآمد حد نصاب را داشته باشد.

این امر کمی دشوار است و باید از افرادی که در این زمینه تجربه درخشان دارند یاری طلب نمایید چرا که کوچک‌ترین نقصی امکان دارد که شما نتوانید اقامت آمریکا از طریق خویشاوندی را دریافت نمایید و بهتر است قبل از هر اقدام با افراد مجرب مشورت نمایید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا

همان‌طور که گفتیم سرمایه‌گذاری در آمریکا به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت در دنیا شناخته شده می‌باشد اما در این میان کشوری می‌باشد که در رقابت با کشور آمریکا می‌باشد و تعداد مهاجران بسیاری را از طریق سرمایه‌گذاری به خود جذب نموده است.

ویزای سرمایه‌گذاری کانادا به عنوان یکی از محبوب‌ترین ویزاها در دنیا در کنار آمریکا قرار گرفته است چرا که سرمایه‌گذاری در کانادا به هیچ عنوان محدودیت سنی و محدودیت مدرک زبان ندارد و این موضوع سبب شده است که افراد بسیاری از جای جای دنیا در صدد اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا برآیند.

نکته‌ای که در این موضع شایان ذکر می‌باشد این است که بر خلاف سرمایه‌گذاری در آمریکا، سرمایه‌گذاری در کانادا به صورت محدود می‌باشد و تنها ۵۷۰ درخواست ویزای سرمایه‌گذاری کانادا در سال پذیرفته می‌شود و اگر شما خواهان دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا هستید بهتر است که هر چه سریع‌تر برای درخواست آن اقدام نمایید و اطلاعات لازم در خصوص سرمایه‌گذاری در کانادا را از طریق وکلای مهاجرتی معتبر و باتجربه در سراسر کشور جویا شده و برای دریافت این ویزا اقدام به عمل آورید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *