ایتالیا, مهاجرت

راه های مهاجرت به ایتالیا

راه های مهاجرت به ایتالیا

در این مقاله قصد داریم به راه های مهاجرت به ایتالیا مهاجرت به کشور ایتالیا و اخذ اقامت کشور ایتالیااقامت ایتالیا از طریق ویزای کاری-اقامت از طریق خرید ملک اقامت ایتالیا از طریق ویزای کاری بپردازیم.

ما درصدد آنیم که اطلاعات کامل و مفیدی در زمینه کشور ایتالیا و اقامت کشور ایتالیا که از طرق متفاوتی امکان پذیر است، در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار دهیم.

کشور ایتالیا

در ابتدا یک نیم نگاه کوتاهی به کشور ایتالیا، زبان و پول رایج کشور ایتالیا و … می اندازیم.

کشور ایتالیا واقع در جنوب قاره اروپا، پایتخت کشور ایتالیا، شهر رم و از بزرگترین و زیبا ترین و دیدنی ترین شهرهای کشور ایتالیا ست.

واحد پول کشور ایتالیا، یورو و زبان رسمی کشور ایتالیا، ایتالیایی، است.

کشور ایتالیا با آب و هوای چهار فصل خود، سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود سوق می دهد و درآمد زیادی از طریق گردشگران و توریست هایی که همه ساله وارد کشور ایتالیا می شوند به دست می آورد.

راه های مهاجرت به کشور ایتالیا از چند طریق امکان پذیر است که در ارتباط با هرکدام از این راه ها توضیحات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد:

مهاجرت به کشور ایتالیا با اخذ ویزای ازدواج

مهاجرت به کشور ایتالیا با اخذ ویزای کاری

مهاجرت به کشور ایتالیا با اخذ ویزای تحصیلی

مهاجرت به کشور ایتالیا با اخذ ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

مهاجرت به کشور ایتالیا از طریق پناهندگی

مهاجرت به کشور ایتالیا با اخذ ویزای ازدواج و اخذ تابعیت کشور ایتالیا

در مهاجرت به کشور ایتالیا از طریق ازدواج، درخواست اقامت در صورتی امکان پذیر است که فرد با یک شخص ایتالیایی وارد رابطه گردد و بعد از آشنایی طبق قوانین خصوصی کشور ایتالیا به ازدواج ختم گردد و در ادامه شخص می تواند در جهت اخذ اقامت و تابعیت کشور ایتالیا اقدام نماید.

مهاجرت به کشور ایتالیا با اخذ ویزای کاری و اخذ تابعیت کشور ایتالیا

مهاجرت به کشور ایتالیا از طریق کار، طبق قانون کار کشور ایتالیا انجام می گیرد و به این صورت است که شخص کارفرما در کشور ایتالیا به مدت سه ماه برای شغل مورد نظر درخواست کار می دهدو اگر شخصی مناسب شغل مورد نظر یافت نشد این آگهی استخدام را به صورت سراسری در بین کشور های عضو اتحادیه اروپا ارسال می نماید و مجددا در صورتی که شخص متناسب با شغل موردنظر یافت نشد ، شخص کارفرما می تواند یک درخواست رسمی و یا دعوت نامه برای شخص مورد نظر بفرستد اما در این میان طبق قانون کار کشور ایتالیا برای شخص کارفرما شرطی وجود دارد که از این قراراست : شخص کارفرما باید از نظر مالی فرد مهاجر و همراهانش را ساپورت نماید.

البته لازم به ذکر است که نبود ظرفیت کار و وضعیت نامساعد اقتصاد و کار در کشور ایتالیا منجر شده تا کارشناسان ما راه هایی همچون سرمایه گذاری در کشور ایتالیا و ثبت شرکت و یا ویزای تحصیل در کشور ایتالیا را به شما معرفی نمایند. البته سرمایه گذاری در کشور ایتالیا، نیازمند داشتن سرمایه ای در سطح بالاست و خیلی به جهت سیاست بازی پیچیده و مبهمی که در کشور ایتالیا حاکم است، پیشنهاد نمی شود.

مناسب ترین راه برای اخذ اقامت دائم کشور ایتالیا و تابعیت کشور ایتالیا، اخذ ویزای تحصیلی کشور ایتالیا وبعد از اتمام تحصیل در کشور ایتالیا، تبدیل  ویزای تحصیلی کشور ایتالیا به ویزای کاری کشور ایتالیا می باشد.

که این امر با مراجعه به اداره مهاجرت کشور ایتالیا برای شخص متقاضی و دریافت ویزای 4 ساله، امکان پذیر است و بعد از 4 سال کار در کشور ایتالیا و پرداخت مالیات و حق بیمه می توانید برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید.

مهاجرت به کشور ایتالیا با اخذ ویزای تحصیلی و اخذ تابعیت کشور ایتالیا

مناسب ترین وکم هزینه ترین راه های مهاجرت به کشور ایتالیا و اخذ اقامت کشور ایتالیا، از طریق تحصیل است.

لازم به ذکر است که دانشگاه های  کشور ایتالیا در تمامی مقاطع تحصیلی بالای دیپلم، در اکثر رشته های تحصیلی  در دانشگاه ای برتر، دانشجو می پذیرد و حداقل مدرک برای اخذ ویزای تحصیلی کشور ایتالیا، مدرک دیپلم است.

همان طور که گفته شد، عاقلانه ترین راه برای مهاجرت به کشور ایتالیا، تحصیل است چون روند اخذ ویزای تحصیلی از تمامی ویزای های موجود برای مهاجرت به کشور ایتالیا با سرعت بیشتری انجام می شود حتی از ویزای کاری.

تدریس در دانشگاه های کشور ایتالیا ، به صورت زبان انگلیسی انجام می گیرد و به همین دلیل تحصیل در دانشگاه های کشور ایتالیا رایگان برگزار می شود و البته وجود بورسیه های تحصیلی متفاوت و کمک هزینه های زندگی 5000 یورویی در سال، تقاضا برای تحصیل در کشور ایتالیا را برای دانشجویان ایرانی بالا برده است.

مهاجرت به کشور ایتالیا با اخذ ویزای سرمایه گذاری و اخذ تابعیت کشور ایتالیا

یکی از راه های مهاجرت به کشور ایتالیا، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور ایتالیا می باشد.

البته لازم به ذکر است که سرمایه گذاری در کشور ایتالیا، ریسک بالائی را می طلبد و پیشنهاد ما به شما این است که راه های امن و بی دردسر تری از ثبت شرکت در کشور ایتالیا را، امتحان کنید و البته راه هایی که از نظر پروسه حقوقی تضمین شده باشند.

شما از طریق ویزای تحصیلی و بعد از آن و اقدام برای ویزای کاری ، می توانید به مدت 4 سال در کشور ایتالیا مشغول به کار شوید و به اقامت دائم کشور ایتالیا دسترسی پیدا خواهید کرد و در نهایت از این طریق می توانید در کشور ایتالیا سرمایه گذاری و پروسه حقوقی ثبت شرکت خود را به سرانجام برسانید.

مهاجرت به کشور ایتالیا از طریق پناهندگی

مهاجرت از طریق پناهندگی در کشور ایتالیا و یا به طور کلی پناهنده شدن ، یکی از راه های غیر قانونی و پرخطر ترین و اشتباه ترین راه های مهاجرت است.

سالانه تعداد زیادی از مهاجرین، درمسیر غیر قانونی مهاجرت به کشور مقصد یا می میرند و یا مورد تعرض قرار می گیرند.

راه های قانونی امن و بی خطرتری برای مهاجرت و اخذ اقامت، وجود دارد که ما یک به یک در مورد هر کدام از آن ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم که هر کدام از آن ها عاقلانه تر از راه غیر قانونی پناهندگی می باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *