بلاروس, خرید ملک, ویزای سرمایه گذاری

خرید ملک در بلاروس

خرید ملک در بلاروس

خرید ملک در بلاروس راهی برای اقامت کشور بلاروس است. سرمایه گذاری در بلاروس تحصیل در بلاروس، کار در بلاروس، ازدواج در بلاروس و ثبت شرکت در بلاروس راه های دیگر اقامت کشور بلاروس است.

خرید ملک در بلاروس

جمهوری بلاروس کشوری اروپایی است که با کشورهای لهستان، روسیه، اوکراین، لیتوانی و لتونی همسایه است.

شهر بزرگ و زیبای مینسک پایتخت این کشور است.

کشور بلاروس شهرهای مهم دیگر به جز مینسک دارد که به ترتیب به نام برست، گرودنو، گومل، موگلیف و ویتبسک شهرت دارند.

سیاست در بلاروس

کشور بلاروس نیز مانند اکثر کشورهای دنیا با نظارت مستقیم دفتر ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور اداره می شود.

کشور بلاروس دارای ۶ استان است که هر کدام از انها مراکزی جداگانه هستند که دارای مرکزیت اداری می باشند.

جمعیت کشور بلاروس در تاریخ 2022 بالغ بر 12.000.000 نفر سرشماری شده است.

مساحت کشور بلاروس 208.506 کیلومتر مربع است.

این کشور یکی از بخش های شوروی سابق بوده که بعد از فروپاشی این اتحاد به کشوری مستقل تبدیل شده است.

در ۲۷ ژوییه سال ۱۹۹۰ میلادی کشور بلاروس به طور کامل اعلام کرد که جمهوری مستقل دارد و دیگر از بخش های اتحاد جمایر شوروی نیست.

واحد پول کشور بلاروس روبل بلاروس است.

مهاجرت از طریق خرید ملک در بلاروس

مهاجرت از طریق خرید ملک در بلاروس برای خارجیان و متقاضیان خرید ملک در بلاروس به صورت آزادانه انجام می شود و دولت به آنها اجازه خرید املاک و مستغلات را می دهد.

یکی از دلایلی که افراد راحت تر و با خیالی آسوده تر می توانند ملکی در بلاروس خریداری کنند شرایط آسان و ساده این فرآیند است.

متقاضیان می توانند با بهره گیری از تجربه مشاورین موسسه آوات پروسه ی خرید ملک در بلاروس و حتی خرید زمین را راحت تر انجام دهند.

شاید در چند سال اخیر اقتصاد بلاروس دچار تحولاتی شده که می توان به بحران مالی در این کشور اشاره کرد، اما با بهره گیری از علم متخصصین کشور بلاروس این بحران به شیوه های مختلف در حال رفع شده است.

مزایای خرید ملک در بلاروس

یکی از مزایای خرید ملک در بلاروس، هزینه های پایین زندگی و تحصیل در بلاروس برای متقاضیان است که با مقایسه ای جامعه می توان فهمید که این مبالغ از بیشتر کشورهای اروپایی (اروپای شرقی و غربی) پایین تر و حتی به صرفه تر است.

شما به جزء مانور دادن بر روی خرید ملک در بلاروس می توانید با اجازه دولت و طبق سیاست ها و زیرساخت های دولت بلاروس فرصت های ایجاد کسب و کار در بلاروس نیز برای خودتان فراهم کنید.

در واقع می توانید در کنار خرید ملک در بلاروس ملکی تجاری خریداری کرده و از آن استفاده کنید و حتی با ایجاد دفتر و مغازه به کسب درآمد بپردازید.

متقاضیانی که قصد خرید ملک در بلاروس را دارند می توانند ملک مسکونی خود را تبدیل به ملکی تجاری کرده و از آن استفاده کنند.

البته این اقدام بایستی در پایتخت و شهرهای بزرگ مثل برست، گرودنو، گومل، موگلیف و ویتبسک انجام شود.

کشوری با آب و هوایی عالی و شرایط جغرافیایی خوب که سرمایه گذاری امن و سودمندی را برای متقاضیان به ارمغان می آورد.

مزایای بسیار زیادی را برای متقاضیان درپی دارد.

شاید باورتان نشود که خرید املاک در روستاهای کشور بلاروس به صرفه ترین نوع خرید و یا حتی سرمایه گذاری است، زیرا بازده مالی مناسب تر و بهتری برای افراد دارد.

هزینه های بسیار پایین تحصیلی و زندگی برای افراد و خانواده آنها

شهر مینسک بخاطر دارا بودن از شرایط عالی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بهترین گزینه برای خرید ملک در بلاروس است که بهترین آپارتمان ها و ملک های تجاری و مسکونی در این شهر زیبا بنا شده است.

مالکیت ۱۰۰% شخص بعد از خرید ملک در بلاروس که طبق اجازه و ثبت قانون حقوقی توسط دولت صورت گرفته است یکی بزرگترین و مثبت ترین مزیت های خرید ملک در بلاروس است و در آنسو اجازه تبدیل ملک مسکونی به تجاری را به متقاضیان داده است.

قیمت ملک در بلاروس

قیمت های بسیار مناسب به ازای هر متر مربع در بلاروس که طبق طرحی از سوی دولت از اواخر سال ۲۰۱۳ پایه گذاری شده بود این امکان را به متقاضیان می دهد که بتوانند با قیمت هر متر مربع ۱۴۰۰ تا ۲۶۰۰ دلار خریدی موفق داشته باشند

اما در شهرهای کوچک تر کشور بلاروس که شهرهای مانند برست، ویتبسک، گومل، گودنو و غیره… است قیمت ها بسیار پایین تر از شهرهای مهم کشور بلاروس تعریف شده اند.

این مبالغ در حدود ۸۹۰ دلار در هر متر مربع است.

بر طبق تبصره ها و مواد حقوقی کشور بلاروس افراد خارجی نیز مانند شهروندان کشور می توانند مالکیت کلی و صد در صد ملک خویش را داشته باشند.

بر طبق قوانین وضع شده از سوی دولت و قانون اساسی کشور بلاروس نسبت به ماده ۱۲ قانون افرادی که جزئی از شهروندان و یا افرادی که بدون اقامت در کشور بلاروس هستند نیز می توانند ملک و یا املاک مورد نظر را به نام خود ثبت کرده و سندیت قظعی را از آن خود کنند.

قوانین ملک در کشور بلاروس

نسبت به قانون وضع شده در کشور بلاروس در مورد خریداری ملک، املاک و مستغلات احتیاجی به آگاه نمودن و داشتن گواهی از دفتر اسناد رسمی نیست.

تمامی این موارد بایستی به ثبت دولتی دربیایند.

بعد از تکمیل تمامی موارد و شرایط خریدار محترم ایشان می توانند ملک و یا خانه مورد نظر را از لحاظ قانونی به نام خود ثبت کنند.

برای تمام موارد ذکر شده که اعم از خرید، ثبت نام، فروش، گرفتن مالکیت بود باید متقاضیان حتما به اداره محلی به نام کاداستر که زیر نظر دولت کار می کند مراجعه کنند.

خرید ملک در بلاروس

درخواست متقاضی در فرمی که به صورت کامل تکمیل کرده است.

گذرنامه و مدارک شناسایی فرد متقاضی به همراه ترجمه همه این موارد به روسی و بلاروسی

گواهی دال بر ثبت نام دولتی فرد و شخص حقوقی

قرارداد و یا قراردادهای خرید و فروش ملک توسط دو طرف معامله در نسخه های مختلف ثبت به زبان بلاروسی و روسی ثبت رسمی شود.

تمامی این اسناد بایستی برای پیگیری ثبت قانونی به وزارت امورخارجه و یا اداره محلی کاداستر ارسال شود.

برای گرفتن اقامت دائم از طریق خرید ملک در بلاروس برای افرادی که سرمایه ای در حدود ۱۴۵ هزار یورو تزریق می کنند امکان پذیر است.

واجدین شرایط می توانند به این مهم دست پیدا کنند.

افرادی که ملکی را خریداری می کنند و ارزش آن کمتر از مبلغ ذکر شده است اقامت موقت اعطا می شود.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *