ثبت شرکت, لوکزامبورگ

ثبت شرکت در لوکزامبورگ

ثبت شرکت در لوکزامبورگ یکی از راه های رایج اقامت کشور لوکزامبورگ می باشد. اگر شما علاقمند به ثبت شرکت در اروپا هستید و می خواهید اقامت اروپا را براحتی کسب کنید می توانید کشوری مانند لوکزامبورگ را انتخاب کنید.

ثبت شرکت در کشور لوکزامبورگ

ثبت شرکت در لوکزامبورگ این امکان را برای شما ایجاد خواهد کرد که در یک کشور با اقتصادی پیشرفته و مالیات کم و همچنین کشوری توسعه یافته فعالیت تجاری خود را رونق دهید. ثبت شرکت در لوکزامبورگ یکی از روش های متعددی می باشد که می توان اقامت این کشور را بدست آورد. روشهایی مانند ویزای کاری لوکزامبورگ و ویزای تحصیلی لوکزامبورگ نیز دارای محبوبیت می باشد اما برای سرمایه گذاران, ثبت شرکت در لوکزامبورگ انتخابی مناسب تر می باشد و می توانند به راحتی و در کمترین زمان اقامت اروپا را کسب نمایید.

مراحل ثبت شرکت در لوکزامبورگ

برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ شما باید حتما از قبل کسب و کاری در اتحادیه اروپا انجام داده باشید و سابقه کار در یکی از کشورهای اروپایی را داشته باشید, همچنین زمانی که می خواهید ثبت شرکت در لوکزامبورگ را انجام دهید باید دولت لوکزامبورگ را مطمئن سازید که این نوع فعالیت تجاری برای این کشور سود خواهد داشت.

جالب است بدانید که بسیاری از شرکت های مالی بزرگ جهان مانند گوگل, پی پال و… دفتر مرکزی خود را در لوکزامبورگ بنا نموده اند بخاطر این که لوکزامبورگ دارای سیاست های باز مالی می باشد و از آنجایی که در اکثر کشورهای اروپایی افتتاح حساب به سختی انجام می شود اما در این کشور براحتی می توان افتتاح حساب کرد و این نکته ای است که برای سرمایه گذاران کل دنیا حائز اهمیت است.

شرایط ثبت شرکت

شما اگر قصد دارید ثبت شرکت در لوکزامبورگ انجام دهید باید ابتدا یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید و طبق آن برنامه ریزی تمامی جوانب را در نظر بگیرید, افرادی که قصد سرمایه گذاری در یک کشور خارجی دارند معمولا افرادی دارای ریسک بالا می باشند زیرا باید این نکته را هم بخاطر داشته باشند که امکان دارد این نوع فعالیت تجاری در کشوری مانند لوکزامبورگ که دارای اقتصادی قوی می باشد موفق نشود.

پس قبل از هر اقدامی باید شرایط کار در لوکزامبورگ و فعالیت های تجاری موفقی که در این کشور وجود دارد اطلاعات کاملی کسب کنید, وکلای ثبت شرکت موسسه با سال ها تجربه درخشان آماده خدمات رسانی به دوستدارانی می باشد که می خواهند ثبت شرکت در لوکزامبورگ را هدف خود قرار دهند.

وکلای با تجربه موسسه می توانند با یک برنامه ریزی دقیق و با توجه به شرایط شما تمام پیش بینی های لازم جهت موفق شدن و یا نشدن از نظر نوع فعالیت تجاری شما, برایتان شرح دهند و برایتان بگویند که این نوع فعالیت تجاری در کشوری مانند لوگزامبورگ از استقبال مردم برخوردار خواهد شد و یا خیر.

انواع ثبت شرکت در لوکزامبورگ

  • همکاری با سهام
  • شرکت با مسئولیت عمومی
  • شرکت با مسئولیت محدود

همکاری با سهام

به این گونه می باشد که توسط ماهیت منافع شرکت تعیین می شود و باید حداقل از سه سرپرست, متشکل شده باشد و همچنین دفتر ثبت شده در لوکزامبورگ باشد و این که سرمایه اولیه باید ۳۱۰۰۰ یورو باشد. همچنین اندازه شرکت باید یک اندازه مشخص بوده باشد.

شرکت با مسئولیت عمومی

برای کسب و کارهایی مناسب می باشد که بزرگ هستند مسئولیت ها به صورت محدود است و این که دسترسی کامل به پایتخت امکان پذیر می باشد, برای ثبت شرکت در این روش هم حداقل ۳۱۰۰۰ یورو سرمایه نیاز می باشد.

شرکت با مسئولیت محدود

که حدود ۷۰درصد از شرکت ها در لوکزامبورگ به این گونه می باشد و از ۲ تا ۴۰ شریک می تواند تشکیل شود و سرمایه اولیه ۱۲۰۰۰ یورو می باشد در این روش می توان برای هزینه های ثبت از سرمایه اولیه برداشت کرد.

مدت زمان برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ دو تا سه هفته می باشد و بعد از آنکه مدارک کامل تهیه کردید می توانید از سفارت وقت گرفته و برای دریافت ویزا اقدام نمایید.

زمانی که سفارت به شما ویزا بدهد مدت ویزای شما یک ساله می باشد و شما می توانید این مدت را هر سال به مدت ۵ سال تمدید کنید بعد از این ۵ سال شما می توانید برای دریافت اقامت دائم لوکزامبورگ اقدام کنید و زمانی که شما اقامت لوکزامبورگ را دریافت کردید می توانید برای دریافت پاسپورت لوکزامبورگی خود اقدام کنید.

مالیات در لوکزامبورگ چگونه است

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که مالیات در لوکزامبورگ چگونه است؟ باید بگوییم که در بسیاری از موارد کشور لوکزامبورگ, کشوری است با مالیات بالا اما نه برای همه, معمولا نرخ های مالیات های شخصی بسیار بالا می باشد و مالیات بر ثروت در این کشور وجود دارد.

به خاطر همین موضوع مالیات, اکثر شرکت ها با مسئولیت محدود می باشد و تعداد زیادی از این گونه شرکت ها در لوکزامبورگ وجود دارد و این ساختار نیز در اغلب کشورهای اروپایی نیز وجود دارد.

اما دولت لوکزامبورگ یک شرایط سخت برای این گونه شرکت ها طراحی کرده است که طبق آن اگر می خواهند از مالیات کمتر از ۱درصد بهره مند شوند باید شرایط لازم را کسب نمایند.

اما در این کشور توسعه یافته شرکت هایی هم وجود دارند که مالیات های کم پرداخت می کنند به این صورت که این شرکت ها با مالیات های کار آمد روبرو هستند و جزء نهاد های قانونی نمی باشند, اما شرکت ها به مانند یکی از ساختارهایی که در بالا ذکر کردیم (شرکت با مسئولیت محدود و یا شرکت سهامی ) به عنوان اساس قانونی قرار می دهند.

شایان ذکر می باشد که کار در شرکت های هلدینگ سخت است چرا که هر لحظه امکان دارد که شما مالیات پایین خود را از دست داده و مجبور به پرداخت مالیات بالا شوید البته اگر مطابق آن ها پیش نروید.

استخدام نیروی کار

شاید بخواهید از استخدام نیروی کار هم در این کشور مطلع شوید, در این مورد باید خدمتتان عرض کنیم که نرخ بیکاری در لوکزامبورگ بسیار پایین می باشد اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا با تدبیری که دولت لوکزامبورگ انجام داده است و اجازه ورود نیروی کار متخصص و تحصیل کرده از کشورهای همسایه داده است کمتر شده است به طوری که شما اگر به نیروی متخصص در فعالیت تجاری خود نیازمند هستید می توانید به راحتی این نیرو را از کشور همسایه جذب نمایید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران داخلی در کشور لوکزامبورگ حقوق یکسانی از کسب و کار بدست می آورند که این موضوع در دیگر کشورهای اروپایی به چشم نخواهد خورد.

ثبت شرکت در لوکزامبورگ یک انتخاب هدفمندانه می باشد زیرا این کشور به دلیل آنکه بازار داخلی کوچکی را دارد بنابر این مرکز مالی این کشور بین المللی خواهد شد. نکته دیگر این می باشد که بانکداری بزرگترین بخش اقتصادی این کشور محسوب می شود که به صورت فرا مرزی می باشد.

مزایای ثبت شرکت در لوکزامبورگ

مزایایی که برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ وجود دارد به این شرح می باشد: اگر قصد ثبت شرکت در لوکزامبورگ را دارید بهتر است بدانید که می توانید بعد از چند سال پاسپورت دوم خود را دریافت نمایید, زندگی کردن در کشوری مانند لوکزامبورگ که دارای ثبات اقتصادی, ثبات سیاسی و همچنین امن ترین کشور در دنیا می باشد حائز اهمیت است.

شما می توانید با ثبت شرکت در لوکزامبرگ از امکانات درمانی و امکانات رفاهی عالی در سطح اروپا بهرمند شوید.

اگر شما قصد ادامه تحصیل در حین کار را داشته باشید هم می توانید به راحتی به تحصیل در این کشور آن هم بصورت رایگان بهرمند شوید و نگران اجبار در پرداخت مالیات های اجباری نباشید.

یکی از مزایایی که ثبت شرکت و اقامت لوکزامبورگ برای افرادی همانند ایرانی ها دارد این می باشد که دیگر نگران تحریم ها و عواقب آن و تاثیری که در کسب و کارتان خواهد گذاشت نخواهید بود. با کسب اقامت این کشور می توانید در سراسر دنیا و همچنین کشورهای اروپایی افتتاح حساب کنید.

نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که هیچ محدودیت سنی در اخذ اقامت این کشور وجود ندارد.

مزایای ثبت شرکت

اکثر کشورهای اروپایی برای دادن اقامت چه به صورت موقت و چه به صورت دائمی از متقاضیان مدرک زبان می خواهند, اما کشور لوکزامبرگ این مشکل را ندارد و از شما مدرک زبان نمی خواهد.

شما با ثبت شرکت در لوکزامبورگ هیچ اجباری برای خرید ملک در این کشور را نخواهید داشت و تنها در یک صورت مجبور به خرید ملک هستید که بخواهید از طریق خرید ملک در لوکزامبورگ اقامت اروپا را کسب نمایید.

و در انتها مزایایی که ثبت شرکت در لوکزامبورگ برای افراد ایجاد می کند این است که شما با اخذ اقامت این کشور از طریق ثبت شرکت توانید بدون اخذ ویزا به کشورهای عضو شنگن و اتحادیه اروپا رفت و آمد کنید که این نکته برای افرادی که می خواهند اقامت اروپا را از هر طریقی بدست بیاورند بسیار حائز اهمیت می باشد.

شما می توانید با در یافت اقامت این کشور بدون هیچ مشکلی در دیگر کشورهای اروپایی به تحصیل و کار و همچنین خرید ملک بپردازید.

همچنین زمان که شما اقامت این کشور زیبا را کسب نمایید می توانید از تسهیلات بانکی مانند دریافت کمک هزینه های خرید ملک در لوکزامبورگ برخوردار شوید.

مدارکی که برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ نیاز است

  • نام شرکت (که باید توسط خود فرد انتخاب شود, باید توجه داشته باشید در انتخاب نام دقت کنید و نامی را انتخاب نمایید که کوتاه و تلفظ آن راحت باشد همچنین منحصر به نوع فعالیت تجاری باشد )
  • تکمیل فرم ثبت شرکت در لوکزامبورگ توسط فرد
  • اسکن گذرنامه های مدیر و سهامداران شرکت
  • ارائه طرح توجیهی اقتصادی و یا همان Business Plan
  • سند ملک
  • پرینت شش ماهه حساب
  • کی از مدارک سه سال پایانی
  • وکالتنامه ای که توسط شخص امضا شده باشد

لوکزامبورگ کشوری ثروتمند می باشد که با کشورهایی همچون آلمان, بلژیک و فرانسه همسایه و هم مرز است, این کشور به عنوان مرکزی برای موسسات مالی و بانک ها در دنیا شناخته شده می باشد.

در سال ۲۰۰۷ بر اساس اطلاعاتی که سازمان اطلاعات آمریکا منتشر نمود این کشور کوچک و ثروتمند دارای بیشترین تولید ناخالص داخلی به ازای هر نفر در جهان می باشد.

جالب است بدانید که این کشور از نظر وسعت در بین صد و نود چهار کشور دنیا رتبه صد و هفتاد و پنج دنیا را دارد و با وجود کوچک بودن یکی از پایه گذاران اتحادیه اروپا می باشد.

محصولات صادراتی این کشور عبارتند از الوار و شیشه, فولاد, تجهیزات و ماشن آلات می باشد که بیشتر به کشورهای آلمان, هلند, فرانسه, انگلستان, اسپانیا و بلژیک محصولات خود را صادر می کند و از همین کشورهایی که نام بردیم موادی مانند: آهن و مواد غدایی و کالاهای لوکس را وارد می کند.

در واقع این تبادل در بین این کشورهای سرشناس باعث ایجاد موقعیت بسیار مناسب اقتصادی لوکزامبورگ شده است.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *