آفریقای جنوبی, ثبت شرکت

ثبت شرکت درآفریقای جنوبی

ثبت شرکت درآفریقای جنوبی

ثبت شرکت درآفریقای جنوبی یکی از راه های مهاجرت به آفریقای جنوبی می باشد کشور آفریقای جنوبی مکانی امن و توسعه یافته برای سرمایه گذارانی می باشد که قصد ایجاد کسب و کار را دارند، افرادی که قصد اخذ اقامت آفریقای جنوبی را دارند. می توانند از طریق ویزای کاری آفریقای جنوبی و همچنین از طریق ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی به اقامت این کشور برسند، اما برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند می توانند از طریق ثبت شرکت درآفریقای جنوبی به این امر دست یابند.

ثبت شرکت درآفریقای جنوبی

برای ثبت شرکت درآفریقای جنوبی لازم است که در ابتدای امر ما با شرایط اقتصادی و بازار کار این کشور به صورت کامل آشنا شوید، یکی از پیچیده ترین بازار های نو ظهور مطعلق به آفریقای جنوبی می باشد و دارای ربه ای مناسب در دنیا از نظر اقتصادی می باشد.

ثبت شرکت درآفریقای جنوبی و سرمایه گذاری در این کشور بیشتر مناسب افرادی میباشد که از نظر مالی در سطح خوبی قرار دارند، افرادی که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت درآفریقای جنوبی را دارند باید اطلاعات خود را در زمینه خرید ملک، هزینه های زندگی، کسب و کار های این کشور و … جمع آوری کنند به همین خاطر ما به شما عزیزانی که قصد ثبت شرکت درآفریقای جنوبی و همچنین سرمایه گذاری در این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی از طریق ویزای توریستی به کشور آفریقای جنوبی بروید و از نزدیک با شرایط اقتصادی، بازار های کار، موقعیت زندگی، هزینه های خوراک وپوشاک آشنا شوید.

راه های مهاجرت به آفریقای جنوبی:

 مراحل ثبت شرکت

در مرحله اول در ثبت شرکت درافریقای جنوبی متقاضیان بایستی یک طرح توجیهی اقتصادی و یا یک بیزنس پلن و یا برنامه تجاری  تهیه کرده باشند، در این برنامه تجاری باید از کارهای اولیه و خلاصه از اهداف این تجارت توضیح داده شود، باید انتظاراتی که از این خدمات می رود نیز مشخص گردد و تیم مدیریت را مشخص کرده باشد.

از نوع سهام هم باید در این برنامه تجاری نام برده شود و اینکه خرید سهام در کشور آفریقای جنوبی به چه صوت می باشد، براوردهایی از هزینه ها مانند: هزینه های ثبت شرکت درآفریقای جنوبی، هزینه هایی برای سرمایه گذاری تمکن مالی و ساپورت مالی هم نیز در آن موجود باشد.

بعد از انجام این مرحله شما باید نامی برای شرکت خود انتخاب نمایید، دقت داشته باشید که در انتخاب نام کمی خلاق باشید و نامی را انتخاب نمایید که تکراری نباشد، نام شخص حقیقی نبوده باشد و اینکه این نام به صورتی باشد که نوع فعالیت تجاری شما را معرفی نماید.

بعد از انتخاب نام باید هزینه ای را مبنی بر تایید نام واریز نمایید و سپس فرم تکمیل پروند و فرم ثبت شرکت را پر نمایید.

بعد از انجام مراحل بالا باید نام مدیران را انتخاب نمایید و تاییدیه پلیس آفریقای جنوبی را نیز کسب نمایید همچنین باید تمام مدارک تحصیلی و مدارک شغلی مدیران ترجمه شود. به خاطر داشته باشید که برای ثبت شرکت درآفریقای جنوبی شما باید عدم سوء پیشینه خود را نیز آماده کرده باشید.

در آخرین مرحله هم نیز یک حساب بانکی با نام شرکت افتتاح نمایید و محلی را به عنوان شرکت مشخص کرده و آدرس را جهت تایید ارسال نمایید.

تمامی مراحل بالا از طریق موسسه و با تجربه و دانش وکلای ثبت شرکت درآفریقای جنوبی انجام خواهد شد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی تمام امور را به موسسه سپرده و به کارهای دیگر خود بپردازید.

مدارک لازم

  • پر نمودن فرم درخواست ثبت شرکت درآفریقای جنوبی به صورت آنلاین
  • تکمیل نمودن فرم تعیین و تایید نام شرکت برای ثبت شرکت درآفریقای جنوبی
  • امضای مدیر یا مدیران
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک تحصیلی مرتبط
  • سوابق شغلی مرتیط
  • واریز نمودن مبلغی حدود هزار دلار جهت تایید نام شرکت برای ثبت شرکت درآفریقای جنوبی

وقت سفارت

بعد از انجام تمامی مراحل کارشناسان ما برای شما یک وقت سفارت تنظیم خواند نمود که در آن تاریخ شما به صورت حضوری به سفارت خواهید رفت و با ارائه مدارک و بررسی های لازمه، ویزای آفریقای جنوبی برای شما به مدت یک سال صادر خواهد گشت بعد از این یک سال شما می توانید با ارائه گزارش مثبت فعالیت تجاری برای تمدید مدت ویزا اقدام نمایید.

برای گرفتن اقامت دائم آفریقای جنوبی از طریق ثبت شرکت باید مدت ۵ سال در این کشور به فعالیت تجاری بپردازید و بعد از اخد اقامت دائم آفریقای جنوبی زمانی شما می توانید تابعیت این کشور را بدست آورید که در آزمون این کشور تایید شوید و اگر فردی برای کشورآفریقای جنوبی منافعی در اقتصاد و علم این کشور نداشته باشد نمی تواند تابعیت آفریقای جنوبی را از طریق ثبت شرکت درآفریقای جنوبی کسب نماید.

انواع ثبت شرکت درآفریقای جنوبی

  1. تاسیس دفتر نمایندگی درآفریقای جنوبی
  2. تاسیس شعبه وابسته درآفریقای جنوبی
  3. تاسیس شعبه مستقل درآفریقای جنوبی
  4. ثبت شرکت درآفریقای جنوبی به صورت سهامی
  5. ثبت شرکت درآفریقای جنوبی به صورت مسئولیت محدود
  6. ثبت شرکت درآفریقای جنوبی به صورت تضامنی و شخصی
  7. ثبت شرکت درآفریقای جنوبی به صورت مدنی

مزایای ثبت شرکت درآفریقای جنوبی

  • یکی از مزایای مهم ثبت شرکت مالکیت صددرصد می باشد که برای ثبت شرکت در این کشور نیازی به حضور یک شهروند آفریقای جنوبی نخواهد بود.
  • میزان هزینه های ممکن برای ثبت شرکت درآفریقای جنوبی به نسبت دیگر کشورها پایین می باشد.
  • هزینه های زندگی در این کشور پایین است.
  • باید گفت که افزایش حساب با نام شرکت درآفریقای جنوبی با امنیت و اطمینان بیشتر ی انجام می پذیرد.
  • مالیات در این کشور به نسبت دیگر کشور ها پایین تر می باشد.
  • میزان مسئولیتی که بر عهده سهامداران قرار خواهد گرفت بستگی به میزان سرمایه ای که وارد شرکت می کنند دارد.
  • لازم نیست صورت های ریزمالی شرکت در اداره مالیات ثبت گردد.
  • می توانید به راحتی همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به همراه ببرید.
  • می توانید در صدی از نیروی کار خود را از خارج استخدام نمایید و ۶۰% را از اتباع آفریقای جنوبی
  • پتانسیل خوبی که این کشور در صنایع و بخش ها دارا می باشد.
  • اخد اقامت این کشور
  • می توانید اقامت دائم را برای فرزندان و همسر خود دریافت نمایید.
  • با اخذ اقامت میتوانید به صروت رایگان در این کشور به تحصیل بپردازید.
  • از عواملی همچون تحریم برای همیشه خلاص خواهید شد.
  • دسترسی راحت به بازار های جهانی
  • امکان صادرات و واردات با مجوزهای لازم از دولت آفریقای جنوبی
  • با دریافت پاسپورت دوم میتوانید براحتی به کشورهایی مانند انگلستان سفر نمایید.
  • ایجاد کسب و کار در کشوری امن و با ثبا سیاسی و اقتصادی

اقتصاد آفریقا

با توجه به آماری که از طرف بانک جهانی اعلام گردید کشورآفریقای جنوبی در رتبه سی و دوم در سال ۲۰۰۹میلادی از نظر سهولت در تجارت قرار گرفت، با وجود چالش های بسیاری که در آفریقای جنوبی وجود دارد، اما این کشور کمترین قیمت برق در جهان را به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید که دولت آفریقای جنوبی تمام تلاش خود را جهت پیشرفت اقتصادی و علمی در دنیا انجام می دهد و بستری را برای محصلان بین المللی و … فراهم کرده است تا این کشور در دنیا از پیشرفت های اقتصادی و تحقیقی برخوردار گردد.

باید بدانید که این کشور دارای منابع طبیعی بسیاری میباشد و حدود چهارده در صد از طلای دنیا را تولید می کندآفریقای جنوبی همچنین یکی از بزرگترین تولید کنند گان نفت در دنیا می باشد، این کشور دارای منابع طبیعی و سنگ های گران قیمتی می باشد و همچنین در بخش کشاورزی نیز به عنوان دومین تولید کنند در کشت صنایع می باشد.

این کشور به تنهایی در تمامی امور خود کفا میباشد و مواد غذایی بسیاری را به دیگر کشور ها صادر می کند تمامی این موارد نشان از آن دارد که کشورآفریقای جنوبی نه تنها برای تحصیل و کار در نیا مناسب می باشد بلکه مقصد مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی محسوب می گردد و سالانه سرمایه گذاران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

اما پیشنهاد ما برای شما عزیزان این است که اگر قصد سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را دارید می توانید از مسیر های کم ریسک تر وارد عمل شوید زیرا سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای خارجی دارای ریسک بالایی می باشد و اگر نقصی در کار باشد متاسفانه تجارت شما به مشکل برخورد خواهد کرد.

شما میتوانید در ابتدا از راههای کم ریسک تر مانند: تحصیل درآفریقای جنوبی اقدام به مهاجرت به این کشور نمایید و بعد از آن میتوانید با حضور در این کشور و با توجه به شرایط دولت این کشور که همیشه علاقمند به جذب سرمایه خارجی می باشد با سرمایه کمتر اقدام به ثبت شرکت نمایید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *