اسپانیا, تمکن مالی

تمکن مالی اسپانیا

اقامت تمکن مالی اسپانیا

در این مقاله قصد داریم در خصوص اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی توضیح دهیم. حداقل توانایی مالی مورد نیاز، شرایط همراهان و … به طور کامل بیان شده است. از طرق مختلف شما را راهنمایی و بهترین توضیحات را به اشتراک بگذاریم.

نیم نگاهی در مورد کشور اسپانیا

پادشاهی اسپانیا در شبه جزیره ایبری و جنوب غربی قاره اروپا قرار گرفته و هم مرز کشورهای پرتغال و فرانسه است. مساحت کشور اسپانیا در حدود ۵۰۵۹۹۰ هزار کیلومتر مربع است، اسپانیا از لحاظ مساحت در رتبه ۴ کشورهای اروپایی قرار گرفته است.

۱۷ استان در کشور اسپانیا با فرمانداری های مجزا تشکیل شده اند. دین و مذهب مردم اسپانیا مسیحی (کاتولیک) است که بخش اعظم کشور را در برگرفته است. جمعیت کشور اسپانیا در حدود ۴۶.۷ میلیون نفر برآورده شده است، پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید است.

می توان گفت که شهر مادرید هم از لحاظ علمی آموزشی و ورزشی در رشته های مختلف و به خصوص در زمینه ورزش پرطرفدار فوتبال، گردشگری و توریسم در بین کشورهای جهان مشهور است. می توان شهرهای مهم دیگر کشور اسپانیا را نام برد که شهرهای بندری و یا مشهور این کشور هستند:

بارسلون: شهری بندری و دارای تیم فوتبال بارسلون اسپانیاست.

سویا، والنسیا و گرانادا: هر کدام از این شهرها نیز هم در زمینه ورزش فوتبال طرفداران زیادی دارند و هم در زمینه گردشگری کشور اسپانیا آب و هوای ساحلی عالی و مدیترانه ای دارد و دارای مردمی خون گرم و مهربان، جاذبه های طبیعی زیبا و مکان های تاریخی فوق العاده است.

در فصل زمستان افراد زیادی برای تفریح از ورزش پر طرفدار اسکی به سوی اسپانیا می آیند تا در کنار تماشای این ورزش زیبا از کوه های پوشیده از برف اسپانیا نیز دیدن نمایند.

اقتصاد کشور اسپانیا

اسپانیا از لحاظ اقتصادی در رتبه ۱۳ کشور برتر دنیا قرار گرفته است، تولید ناخالص داخلی کشور اسپانیا ۱٫۳۵۷ میلیارد دلار است.

کشور اسپانیا جزئی از کشور های اتحادیه اروپا و شنگن می باشد و واحد پول کشور نیز یورو است.

عزیزانی که قصد مهاجرت از طریق تمکن مالی اسپانیا را دارند می توانند با بهره گیری از خدمات اقتصادی کشور زندگی راحت و آسوده ای را برای عزیزان خود فراهم کنند. نقش صنایع توریسم، انرژی، کشاورزی و املاک در اقتصاد کشور اسپانیا بسیار حائز اهمیت است.

اسپانیا یکی از بزرگترین وارد کنندگان زعفران و یکی از اصلی ترین پخش کنندگان این محصول در سرتاسر جهان است. این کشور در بسیاری از محصولات بخصوص تولید زیتون درجه ۱، در تمام جهان رتبه اول را داراست.

تا اینجا در مورد کشور اسپانیا و جامعه آماری این کشور به شما اطلاعاتی ارائه داده ایم در ادامه مطالبی که برای شما به اشتراک می گذاریم در مورد موضوع اصلی مقاله یعنی دریافت اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی است. همچنین شما می توانید با موسسه مهاجرتی آوات و مشاورین ارشد ما تماس حاصل فرمائید تا از طریق دفاتر موسسه مهاجرتی آوات در شهرهای مختلف ایران شما را برای مهاجرت آسان از طریق تمکن مالی اسپانیا راهنمایی کنند.

تمکن مالی اسپانیا یا همان توانایی مالی

تمکن مالی در کل نشان دهنده دارا بودن فرد برای اقدامات مالی مهاجرتی به کشور مقصد است، در این روش فرد متقاضی باید بتواند از هزینه های خود و خانواده خود بر بیاید.

تمکن مالی اسپانیا نیز مانند: دیگر روش های مهاجرتی در کشورهای دیگر در یک بستر و زیرساخت اصولی انجام می شود.

سرپرست خانواده و شخص اصلی که قصد اقدام از طریق تمکن مالی اسپانیا را دارد می بایست درآمدی ثابت و به طور ماهیانه ۲۴۰۰ یورو برای خودش، ۹۰۰ یورو برای همسرش و مبلغ ۴۰۰ یورو برای فرزندان تحت تکفل خود اختصاص دهد و ثابت کند که از پس هزینه های خود بر می آید.


📌 موضوع پیشنهادی: راه های دریافت اقامت اسپانیا


منظور از درآمد ثابت برای تمکن مالی اسپانیا چیست؟

  1. حقوق بازنشستگی
  2. سود حاصل از سپرده بانکی
  3. اجاره ملک
  4. سود حاصل از سهام
  5. هر مبلغی ثابتی که ماهیانه به حساب شخص واریز شود.

تمامی این موارد می تواند منجر به اقامت از طریق تمکن مالی اسپانیا برای عزیزان متقاضی شود، متقاضیان عزیزی که از طریق تمکن مالی اسپانیا اقدام کرده و اقامت این کشور را کسب می کنند بایستی خانه یا ملکی در اسپانیا برای سکونت اجاره یا خریداری کنند.

متقاضیان می توانند فرزندان خود را در مدارس کشور اسپانیا ثبت نام کرده تا آن‌ها به تحصیل بپردازند، بعد از اخذ کارت اقامت تحصیل فرزندان در مدرسه و دانشگاه رایگان می باشد.

عزیزانی که از طریق تمکن مالی اسپانیا اقامت این کشور را دریافت کرده اند باید حتما ۶ ماه از سال را در کشور مقصد را زندگی کنند.

مزیت های تمکن مالی اسپانیا

  1. معافیت سالیانه مالیاتی
  2. مطرح نبودن سن متقاضی (محدودیت سنی)
  3. تمدید اقامت به آسانی
  4. امکان سفر به 188 کشور دنیا بعد از اخذ پاسپورت
  5. راحتی دریافت بیمه های پزشکی و درمانی معتبر در میان کشورهای جهان
  6. امکان اخذ پاسپورت پس از پنج سال اقامت بدون وقفه

مدارک مورد نیاز تمکن مالی

  1. ارائه کردن مدارک تمکن مالی (شامل سند ملک، گردش حساب، اجاره نامه، افتتاح حساب بانکی در اسپانیا)
  2. مدارک شغلی
  3. اصل پاسپورت
  4. عکس متقاضی ۴ قطعه
  5. اصل شناسنامه متقاضی که قصد مهاجرت از طریق تمکن مالی اسپانیا را دارد و افراد تحت تکفل و سرپرستی ایشان
  6. گواهی عدم سوء پیشینه

البته عزیزانی که قصد مهاجرت به اسپانیا را دارند بایستی در نظر داشته باشند که اقدام برای دریافت تمکن مالی اسپانیا برای آنها محدودیت هایی نیز دارد. این کار نیازمند درآمد بالای آنهاست.

تحصیل فرزندانشان که در اسپانیا الزامی و اجباری است، یعنی فرزندان باید بین سنین ۶ تا ۱۶ سال در اسپانیا مشغول به تحصیل شوند.

افرادی که از طریق تمکن مالی اسپانیا اقدام می کنند برای کار باید اقدام به کارآفرینی کنند. لازم به ذکر است که این کشور اجازه کار را به همسر متقاضی اصلی می دهد.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانیدفرم ارزیابی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *