پرتغال, تحصیلی

بورسیه تحصیلی در پرتغال

بورسیه تحصیلی در پرتغال

اخذ اقامت تحصیلی در پرتغال و اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال بسیار رایج و کم هزینه می باشد. موسسه حقوقی و بین المللی آوات، قصد دارد که با ارائه این مقاله، ابهاماتی که برای متقاضیان عزیزی که در ارتباط با چگونگی اخذ ویزای تحصیلی پرتغال و اخذ بورسیه تحصیلی و چگونگی مهاجرت به پرتغال ایجاد شده است را بر طرف سازد و این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد که با بهترین زندگی در بهترین کشورها آشنا شوند، پس با ما همراه باشید.

کشور پرتغال

مهاجرت به کشور توسعه یافته اروپایی از جمله پرتغال، با تجربیات جالب بسیاری همراه است، به خصوص اگر بدانیم پا در کشوری می نهیم که از نظر امکانات زندگی و تحصیلی و… در سطح عالی قرار دارد. کشور پرتغال دارای 18 شهر می باشد که مهمترین و شلوغ ترین آن ها، لیسبون و پورتو می باشد. مردم پرتغال عموما به زبان انگلیسی صحبت می نمایند، اما زبان رسمی آن ها، پرتغالی است.

یکی از ایمن ترین ترین راه های مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل می باشد، از این طریق می توان طی پنج ماه به اقامت موقت پرتغال دست یافت و بعد از سپری نمودن 3 سال متوالی در کشور پرتغال می توانید برای اخذ اقامت دائم پرتغال، اقدام نمایند.

البته لازم به ذکر است که متقاضیان برای ورود به دانشگاه های پرتغال نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند.

هزینه زندگی در کشور پرتغال

مهمترین و اساسی ترین مسئله که به هنگام مهاجرت در پرتغال و یا دیگر کشور های اروپایی مورد سوال قرار می گیرد، این است که وضعیت و هزینه زندگی در کشور پرتغال چگونه می باشد و باید این شرایط توسط خود متقاضیان به کمک موسسه حقوقی و بین المللی آوات، مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد،

البته لازم به ذکر است که زندگی در کشور های اروپایی با امکاناتی در سطح عالی همراه است، اما علاوه بر هزینه های زندگی، با هزینه هایی همچون تحصیل نیز ممکن است برای خانواده هایی که دارای فرزند هستند و یا فردی که به قصد تحصیل وارد پرتغال می شود، نیز مواجه شوند.

همه ما می دانیم که بیشترین هزینه ای که در طول سال باید پرداخت شود، هزینه اجاره مسکن می باشد، در کشور پرتغال نیز هزینه زندگی بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره مسکن، به 300 یورو در ماه می رسد و هزینه تحصیل خود به طور مجزا در پرتغال به سالی 500 یورو می رسد که این مبلغ نسبت به دانشگاه های کشور های اروپایی دیگر پایین تر است.

بورسیه تحصیلی در پرتغال

اما موسسه حقوقی و بین المللی آوات به متقاضیان توصیه می نماید، با اخذ بورسیه تحصیلی در کشور های اروپایی همچون پرتغال، نه تنها می توانید با کمک هزینه های تحصیلی از پس هزینه های زندگی و تحصیلی دانشجویی خود در پرتغال بر آیید، بلکه می توانید با حقوقی که از حق کار دانشجویی خود در زمان تحصیل به دست می آورید پس اندازی نیز داشته باشید.

متقاضیان عزیز اگر بدانند با تحصیل در پرتغال از مزایایی همچون خوابگاه هایی با شرایط بسیار عالی که شامل: استخر، جکوزی، وعده های غذایی مناسب و سالم وامکانات ورزشی عالی و… بهره مند می شوند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، که حدود سه ماه و نیم می باشد، اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه های پرتغال و اخذ ویزای تحصیل پرتغال و اخذ بورسیه های تحصیلی در پرتغال نمایند.

بورسیه تحصیلی در پرتغال

پذیرش تحصیلی در کشور پرتغال، در همه سنین انجام می گیرد و محدودیت سنی ندارد و با اخذ ویزای تحصیلی پرتغال، متقاضیان می توانند در هر مقطع تحصیلی در پرتغال، برای پذیرش دانشگاه های معتبر جهان اقدام نمایند و این یکی از مزیت های مهم پرتغال برای متقاضیان مشتاق اخذ ویزای دانشجویی پرتغال می باشد.

در اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال عواملی وجود دارد، همچون:

معدل و ریز نمرات در سطح عالی که تاثیر مثبتی بر فرآیند اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال برای متقاضیان خواهد داشت.

انواع بورسیه تحصیلی در کشور پرتغال

به طور کلی دو نوع بورسیه تحصیلی در کشور پرتغال به دانشجویان دانشگاه پرتغال تعلق می گیرد. بورسیه تحصیلی استانی و بورسیه تحصیلی دانشگاهی. به طور کلی اگر متقاضیان دارای معدل بالا و از نمره 20 ،نمره 17 و از نمره 4 نمره 3 را کسب نموده باشند، اخذ بورسیه تحصیلی برای این متقاضیان، نسبت به دیگر دانشجویان، آسان تر می باشد.

البته لازم به ذکر است که اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال در مقاطع فوق لیسانس و دکتری راحت تر است، اما به این منظور نیست که اخذ بورسیه تحصیلی در این کشور در مقطع کارشناسی صورت نمی گیرد.

به هر حال همیشه اخذ بورسیه تحصیلی در دانشگاه های معتبر جهانی شامل حال کسانی خواهد شد که، از نظر معدل و رزومه تحصیلی در سطح خوب و عالی قرار داشته باشند.

البته این امکان وجود دارد برای کسانی که در زمان پذیرش در مقطع تحصیلی فوق لیسانس در دانشگاه های پرتغال معدل بالایی نداشتند، این دانشجویان می توانند با اتمام مقطع فوق لیسانس خود و پذیرش مستقیم و سریع در مقطع دکتری و کسب نمرات عالی در دروس سال اول خود، به نتیجه دلخواه خود برسند.

مزیت های دانشگاه کشور پرتغال

این یکی از مزیت های دانشگاه کشور پرتغال است که در کوتاهترین زمان ممکن و با داشتن معدل خوب در سطع ممتاز و رزومه عالی تحصیلی، شما می توانید به اخذ ویزای تحصیلی پرتغال همراه با اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال برسید و فقط با ۵ سال تحصیل در پرتغال می توانید به پاسپورت پرتغال دست یابید.

هزینه تحصیل در دانشگاه های پرتغال

به علت پایین بودن هزینه تحصیل در دانشگاه های پرتغال اگر امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای دانشجویان نیز فراهم نشد جای نگرانی وجود ندارد و اگر هزینه تحصیل و هزینه زندگی یک فرد دانشجو در پرتغال را بخواهیم مورد بررسی قرار دهیم، جمعا بین 50 تا 60 میلیون تومان، هزینه یک فرد دانشجو در کشور پرتغال است و این مبلغ در مقابل مبالغ قابل دریافت دانشگاه های کشور های اروپایی دیگر، بسیار ناچیز است.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *