فنلاند, مهاجرت

چه کسانی می توانند اقامت فنلاند را دریافت کنند؟

اقامت و مهاجرت به فنلاند

ایا تصمیم به مهاجرت به فنلاند را دارید؟ ایا از شرایط زندگی در این کشور اگاهی دارید؟ آیا از راه های اقامت و مهاجرت به فنلاند اطلاعی دارد؟

ایا از نظر هزینه های مالی این کشور اگاهی دارید؟ ایا از شرایط شغلی کشور فنلاند اگاهی دارید؟

ایا از شرایط تحصیلی این کشور اگاهی دارید؟ ایا از شرایط اجتماعی این کشور اگاهی دارید؟ ایا از شرایط مکانی و جغرافیایی این کشور اگاهی دارید؟

اقامت و مهاجرت به کشور فنلاند

کشور فنلاند جزو اتحا دیه ارو پا می باشد. پایتخت کشور فنلاند هلسینکی می باشد. کشور فنلاند دارای شهرستان های بسیار می باشد که هر کدام دارای حکومت های جدا گانه می باشد اگر شما قصد مهاجرت به این کشور را دارید به شما پیشنهاد می کنم که اول تصمیمتان را بگیرید که در کدام حکومت و کدام شهرستان قصد زندگی دارید این کشور دارای جمعیت ۵ میلیون نفری می باشد که نسبت به کشورهای دیگر جمعیت نسبتا کمی را به خود اختصاص داده است.

زبان این کشور فنلاندی یا سوئدی می باشد. اگر شما قصد مها جرت دارید باید به یکی از این دو زبان تسلط داشته باشید تا بتوانید با مردمان این کشور از لحاظ شغلی و زندگی ارتباط برقرار کنید. البته بسیاری از مردمان کشور به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند.

اقامت و مهاجرت

کشور فنلاند در شمال اروپا قرار دارد و واحد پولی این کشور یورو می باشد. هوای فنلاند از خیلی از کشورها سردتر است این کشور دارای زمستان هایی سرد و برفی و تابستا ن هایی نسبتا معمولی دارد و ببه ۱۵ الی ۲۰ درجه بالای صفر می رسد. به شما پیشنهاد می کنم تا با ما همراه شوید و اطلاعات لازم را درباره اقامت و مهاجرت به فنلاند کسب کنید.

انواع راه های اقامت و مهاجرت به فنلاند

انواع را ه های مهاجرت به فنلاند از جمله:

  • از راه تحصیل
  • از راه ثبت شرکت و مهاجرت کاری
  • از طریق ازدواج

می باشد که شما می توانید یکی از این راه ها را انتخاب کنید برای مهاجرت خود. کیفیت زندگی در فنلاند بسیا ر بالاست از شرایط کسب و کار گرفته تا اموزش و پرورش و مراکز درمانی و بهداشتی.

شرایط اقامت و مهاجرت به فنلاند

مها جرت به فنلاند از راه های گوناگون بسیا ر امکان پذیر است. که بنا به در خواست مهاجرتتان دولت این کشور خدماتی را به شما اختصاص می دهد. اخذ اقامت کشور فنلاند از طریق تحصیل اگر قصد مهاجذت به این کشور را دارید از طریق تحصیل به شما ۳ ماه اجازه تحصیل در این کشور را می دهند بدون گرفتن ویزا ولی اگر کار تحصیلی شما بیش از ۳ ماه طول می کشد شما باید برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید و به سفارتخانه ی فنلاندیا اداره پلیس بروید و در خواست ویزای تحصیلی بدهید. اگر کار تحصیلی شما کمتر از ۳ ماه طول بکشد شما باید درخواست ویزای توریستی بدهید.

اگر شما شهروند غیر ارو پایی هستید و می خواهید به کشور های ارو پایی مهاجرت کنید از طریق تحصیل باید از یک موسسه اموزشی در فنلاند یک مدرک دریافت کنید و اگر مدرک کارشناسی می خواهید باید به یک حرفه تسلط داشته باشید. در این مدت شما باید حتما خودتان را بیمه درمانی کنید و هیچ جرمی نداشته باشیداز سالهای قبل.

مهاجرت از طریق کسب و کار

یکی دیگر از راه های مهاجرت به فنلاند کسب و کار می باشد اگر شما تصمیم به مهاجرت از این طریق را دارید باید اجازه اقامت این کشور را بگیرید شما می توانید از این طریق این کشور بدون ویزا اقامت داشته باشید و شما می توانید در این کشور بدون ویزا حداکثر به مدت سه ماه کار کنید اگر در این کشور به عنوان قربانی قاچاق انسان هستید به شما اجازه کار در این کشور داده می شود. در این کشور بنا به شغلتان اجازه اقامت داده می شود که این شغل ها بسیا ر محدود هستند مانند اشپزی / کارگر تنظیف /کارکنان مهد کودک حق اقامت در فنلاند در حال حاضر قانونی است اگر شما در فنلاند اقامت طولانی داشته باشید و کارمند باشید شما حق دارید برای اقامت دائم خود اقدام کنید.

اقامت و مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به فنلاند از طریق ملحق شدن به خانواده خود در این کشور:

اگر شما یکی از خانواده نزدیکتان در این کشور است و می خواهید به دیدن او بروید شما می توانید بدون اخذ اجازه اقامت با ویزا به مدت سه ماه در پیش خانوادتان باشید در این کشور ولی اگر مدت زمان سه ماه بیشتر شد شما باید اجازه اقامت کسب کنید. اجازه اقامتتان بنا به نسبتتان با شخصی که در فنلاند است، تعیین می شود مانند: همسر، شریکتان، کودک و شریک زندگی مشترک بدون ازدواج و مراقبت از یک کودک زیر ۱۸ سال

اقامت و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت فنلاند از طریق ازدواج: اگر شما همسری در فنلاند دارید که ازدواجتان قانونی و ثبت شده می باشد می توانید از این طریق اجازه اقامت خود را در این کشور کسب کنید.

مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری: شما می توانید با سرمایه گذاری در این کشور اجازه اقامت خود را در این کشور بگیرید شما می توانید با ثبت شرکت تجاری خود و یا اگر شما با کسی در این شرکت شریک باشید هم خودتان و هم شریکتان می توانید باهم اجازه اقامتتان را در این کشور بگیرید. شما باید اول مدارک و اسناد شرکت خود را تحویل بدهید تا انها تحقیقات لازم را درباره سود این شرکت و کسب در امد این کشور به دست اورند. زمانی که شما توانستید اجازه مستمر کسب و کار این کشور را اخذ کنید شما می توانید جهت افزایش تجربیات خوددر ان کسب و کار برای شرکت یا کار فرمای دیگر همکاری های لازم را به عمل اورید و این عمل کرد زمینه اجازه اقامت به شما جهت خود اشتغالی را می نماید.

اقامت و مهاجرت به فنلاند:

اخذ شهروندی و دریافت تابعیت فنلاندی:

شما پس از طی پنج سال سرمایه گذاری برای دریافت تابعیت شهروندی فنلاندی باید نسبت به تمامی وام های دریافتی تسویه حساب نموده و از لحاظ قضایی و کیفری بدون پرونده باشید و با دریافت رضایت شفاهی و کتبی در مهارت های زبان فنلاندی یا سوئد ی ارائه دهید. پس از مصاحبه از شما توسط دولت این کشور شما تابعیت فنلاندی و شهروند فنلاندی می شوید.

مدارک لازم برای تمامی متقاضیان

  • ظاهر شخصیتان
  • اصل و یک کپی از هر سند
  • پر کردن فرم اجازه اقامت
  • گذرنامه معتبر
  • کپی از تمام صفحات گذرنامه
  • دو قطعه عکس رنگی

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *