پیشنهادات ویژه, ثبت شرکت, مجارستان

اقامت مجارستان در 3 ماه

یکی از راههای اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت است که فرد متقاضی علاوه بر ثبت یک شرکت تجاری و استارت یک بیزنس می تواند برای خود و خانواده اش اقامت اروپا را دریافت نماید. سازمان مهاجرتی آوات ثبت شرکت در مجارستان و اخذ اقامت مجارستان در 3 ماه را به عنوان یک موقعیت استثنایی در بین گزینه های ثبت شرکت در کشورهای مختلف اروپا پیشنهاد می نماید.

در بین کشورهای اروپایی گزینه های زیادی برای ثبت شرکت وجود دارد اما در خیلی از کشورهای اروپایی گاها محدودیت ها و موانعی برای سر راه قرار میگیرید که متقاضی ثبت شرکت در اروپا را از ادامه این مسیر منصرف می نماید به عنوان مثال گاهی از کشورهای محدودیت هایی برای ارائه اقامت از همان روزهای اول قرار می دهند یا گاها حداقل و حداکثری برای میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان گردش مالی شرکت قرار می دهند که این خود افراد متقاضی ثبت شرکت در اروپا را برای اقدام دلسرد می کند.

از طرفی مالیات بالای برخی از کشورهای اروپایی مخصوصا کشورهای غرب اروپا برای شرکت ها مسئله ای است که باید به طور مفصل به آن پرداخت و برنامه ریزی دقیقی در این زمینه را می طلبد.

گزینه مناسب ثبت شرکت در مجارستان

در بین تمامی گزینه هایی که برای ثبت شرکت وجود دارد سازمان مهاجرتی آوات کشور مجارستان را به عنوان کشوری عالی و فرصتی استثنایی چه برای بیزنس و چه برای زندگی پیشنهاد می کند. هزینه های پایین شرکت درمجارستان، مالیات پایین، امکان اخذ اقامت برای تمامی اعضای خانواده، هزینه های تحصیل پایین برای فرزندان، هزینه زندگی ارزان، موقعیت جغرافیایی عالی و… را می توان از مزیت های بی شمار ثبت شرکت در مجارستان نام برد.

پروسه ی اجرای ثبت شرکت در مجارستان و اخذ کارت اقامت مجارستان برای شخص اصلی و همراهان ( همسر و فرزندان زیر 18 سال) به مدت 3 ماه به طول می انجامد و پس از آن می توان در یک منطقه امن اروپایی شروع یک بیزنس راحت و بدون محدودیت با کل جهان از طریق حساب های بانکی ایمن اروپایی را رقم زد. بدین ترتیب موضوع اقامت مجارستان در 3 ماه به انجام می رسد.

مواردی که در پروسه ثبت شرکت مجارستان باید رعایت شود:

  • حضور یک نفر به عنوان سهامدار و یک نفر به عنوان سرپرست
  • ثبت جهت مالیات بر ارزش افزوده
  • آدرس شرکت
  • حداقل سرمایه اولیه برای ثبت شرکت که مبلغ 10 هزار یورو می باشد.
  • حضور یک حسابدار برای شرکت

افرادی که تمایل دارند به اتحادیه اروپا به عنوان یک بازار هدف نگاه کنند و اروپا را به عنوان هدفی برای تجارتی جهانی و دریچه ای به گسترش فعالیت های تجاری خود می نگرند، مجارستان گزینه ای فوق العاده برایشان خواهد بود چرا که مجارستان با موقعیت استراتژیکی که در قلب اتحادیه اروپا دارد و از طرفی عضو اتحادیه شنگن می باشد فرد سرمایه گذار می تواند هم امکانات زندگی و هم امکانات تجارت در کل اتحادیه اروپا را داشته باشد.

تجارت در مجارستان مزیت های فراوانی دارد من جمله: تجارتی ایمن، اقتصاد با ثبات و مستحکم، بانک های ایمن و معتبر، موقعیت جغرافیایی عالی در قلب اتحادیه اروپا، امکان زندگی و کار در کل کشورهای عضو شنگن.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *