ثبت شرکت, مجارستان

اقامت مجارستان با ثبت شرکت

اقامت مجارستان با ثبت شرکت، ثبت شرکت در مجارستان، یکی دیگر از راه های مهاجرت به اروپا و کشور مجارستان گزینه ثبت شرکت در مجارستان می باشد. این روش توضیحات و قوانینی را شامل می شود که در این مقاله سعی کردیم تا حدودی سوالات ذهن شما را پاسخگو باشیم. سازمان مهاجرتی آوات با بهره مندی از مشاوران و کلای عالی رتبه در زمینه مهاجرت و ثبت شرکت در مجارستان آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و همراهان خانواده آوات می باشند.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت حتما با دفاتر ما تماس حاصل فرمائید و درخواست مشاوره حضوری و یا از راه دور نمایید.

اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت در مجارستان

این روزها افراد بسیاری به دلایل مختلف در فکر مهاجرت از کشور می‌باشند و از روش‌های مختلفی برای انجام آن اقدام می‌کنند. روش‌های قانونی متعددی برای مهاجرت وجود دارد اما در این میان برخی به فکر سرمایه‌گذاری هستند. سرمایه‌گذاری در اروپا به یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت سال اخیر بدل گشته است. چراکه افراد در کنار کسب درآمد می‌توانند اقامت کشور موردنظر را نیز دریافت می‌نمایند. اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت یکی از محبوب‌ترین روش‌ها به‌حساب می‌آید.

کشور مجارستان به دلیل شرایطی که برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم آورده است به‌عنوان مقصد مناسبی برای ثبت شرکت توسط خارجی‌ها شهرت گرفته است و این امکان برای متقاضیان وجود دارد که اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت را به دست آورند.

اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت از آن دسته از روش‌های مهاجرتی است که اگر به‌درستی انجام شود تضمین بالایی از موفقیت را داراست. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که دریافت این اقامت بر اساس قوانین کار کشور مجارستان به شما داده خواهد شد و شما باید گزارش مثبتی از عملکرد کاری خود به دولت ارائه دهید تا بتوانید اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت را کسب نمایید.

برای دریافت اقامت مجارستان با ثبت شرکت باید اطلاعات دقیق راجع شرایط ثبت شرکت در این کشور به دست آورید و با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهید بتوانید به‌راحتی به این مهم دست‌یابید در ادامه با ما همراه باشید تا شرایط و مراحل اقامت مجارستان با ثبت شرکت را مطلع شوید.

قبل از هرچیزی ویدیویی در زمینه اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت برایتان آماده نموده ایم

با هم می بینیم و می شنویم صحبت های آقای جهانیان را در خصوص اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت

شرایط ثبت شرکت در مجارستان

برای دریافت اقامت مجارستان با ثبت شرکت باید شرایط ثبت شرکت در مجارستان را به‌صورت کامل بدانید و با توجه به آن‌ها برای ثبت شرکت در مجارستان اقدام نمایید، بر اساس قوانین هر کشوری شما اگر از کشوری خارجی برای ایجاد کسب‌وکار وارد کشور شوید باید طبق قوانین شرایطی خاص داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین شرایط ثبت شرکت در مجارستان داشتن حداقل سرمایه هست و شما باید با توجه به میزان سرمایه‌ای که دارید اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید، یک نکته بسیار مهمی که در اینجا باید به آن اشاره نمود این است که قبل از اقدام برای ثبت شرکت در مجارستان بهتر است که شما از قوانین تجارت در این کشور، هزینه‌های زندگی، هزینه‌های نیروی کار و… اطلاعاتی کامل به دست آورید تا بتوانید با شرایط خود سنجیده و برنامه‌ریزی نمایید.

نکته‌ی مهمی که باید در اینجا به آن اشاره‌کنیم این است که اگر شما تنها برای دریافت اقامت گرجستان با ثبت شرکت دست به اقدام زده‌اید بهتر است که روش دیگری را برای خود انتخاب نمایید چراکه ثبت شرک در مجارستان مناسب افرادی هست که قصد سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در این کشور رادارند و شما می‌توانید روش‌های مناسب دیگری را که اقامت مجارستان را به همراه دارد انتخاب نمایید.

شرایط ثبت شرکت در مجارستان به نسبت دیگر کشورهای اروپایی آسان‌تر هست و افراد می‌توانند به‌راحتی این مهم را انجام دهند اما باید به خاطر داشته باشید که ثبت شرکت امری پیچیده هست و باید توسط افراد متخصص و دانش دیده انجام گیرد.

مراحل ثبت شرکت در مجارستان

برای آنکه بتوانید اقامت مجارستان با ثبت شرکت را به دست آورید باید مراحل ثبت شرکت در مجارستان را گام‌به‌گام انجام دهید توجه داشته باشید که شما باید سعی کنید برای دولت مجارستان گزارش درستی برای فعالیت و همچنین تراز مالی خود مهیا کنید تا بتوانید اقامت خود را در ادامه به‌راحتی تمدید نمایید.

برای انجام مراحل ثبت شرکت در مجارستان باید ابتدا اطلاعات لازم را در خصوص بازار کار و قوانین تجارت در این کشور را جمع‌آوری کرده و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید بعدازآن باید نوع شرکت خود را انتخاب نمایید که اگر کسب‌وکار کوچک دارید می‌توانید شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب نمایید، بعد از آن باید نامی مناسب برای شرکت انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب نام شما باید آدرس دقیقی از محل کار داشته باشید و این آدرس باید در اساسنامه شرکت ذکر گردیده باشد بعدازآن باید تمام هماهنگی‌ها با وزارت خارجه و وزارت بازرگانی را انجام دهید و تأییدیه‌ای از دولت مجارستان دریافت نمایید این تأییدیه با ارائه طرح توجیهی اقتصادی امکان‌پذیر هست که شما باید در آن هدف از کار و انتظاراتی که از کار می‌رود را بیان نمایید.

توجه داشته باشید که با انجام تمام مراحل باید وقت سفارت گرفته و در زمان مشخص‌شده به سفارت مجارستان رفته و مصاحبه انجام دهید و در صورت تائید شما برایتان ویزا مدت‌دار صادر می‌کنند که اصولاً مدت این ویزا 3 ساله هست و شما می‌توانید بعد از 5 سال اقامت مجارستان با ثبت شرکت را دریافت نمایید.

اقامت مجارستان از طریق سرمایه‌گذاری

برای دریافت اقامت مجارستان روش‌های متعددی وجود دارد اما یکی از محبوب‌ترین روش‌های اقامت مجارستان از طریق سرمایه‌گذاری هست، شاید برایتان سؤال باشد که چرا سرمایه‌گذاری در مجارستان محبوب است؟ این محبوبیت به خاطر کم‌هزینه بودن سرمایه‌گذاری هست.

کشور مجارستان که عضو شینگن و یکی از اعضای اتحادیه اروپا هست یکی از کشورهایی هست که شرایط مهاجرت به آنجا بسیار ایده آل است چراکه می‌توان پس از اخذ اقامت این کشور از مزایای مختلف اقامت کشورهای دیگر اتحادیه اروپا نیز برخوردار شد.

سرمایه‌گذاری در مجارستان به روش‌های گوناگون امکان‌پذیر است که یکی از آن‌ها از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در این کشور هست باید توجه داشته باشید که در زمان پرداخت، سرمایه اولیه متقاضی به او برگردانده خواهد شد و زمان این سرمایه‌گذاری 5 ساله نیز هست.

در این فرایند، قراردادی با شرکت مشخص‌شده در این نوع سرمایه‌گذاری منعقد می‌گردد.

ثبت شرکت در اروپا با کمترین هزینه

بی‌شک یکی از قاره‌هایی که هرساله متقاضیان بسیاری به آن مهاجرت می‌کنند اروپا هست و روش‌های متعددی نیز برای متقاضیان فراهم کرده است تا بتوانند از طریق آن به این کشور مهاجرت نمایند اما بی‌شک بهترین روش مهاجرت برای سرمایه‌گذاران از طریق ثبت شرکت در اروپا با کمترین هزینه هست.

در این میان شما می‌توانید اگر وقت کافی برای سفر به این کشورها را ندارید با مشاوره گرفتن از کارشناسان ثبت شرکت در اروپا اطلاعات کامل را کسب نمایید و بهترین کشور را برای خود انتخاب نمایید، بی‌شک یکی از کشورهایی که می‌تواند به‌عنوان مقصد مناسب برای شما باشد مجارستان و به دست آوردن اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت است.

اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت امکان‌پذیر است و شما به دلیل هزینه‌های پایین ثبت شرکت در این کشور می‌توانید سرمایه‌گذاری سودآوری داشته باشید چراکه هزینه‌ها در این کشور به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین هست و این موضوع برای سرمایه‌گذاران بسیار مهم تلقی می‌شود و می‌توانند به‌عنوان بهترین کشور برای ثبت شرکت، مجارستان را انتخاب نمایند.

اقامت مجارستان با خرید ملک

در برخی از کشورها می‌توان با خرید ملک اقامت آن کشور را به دست آورد چراکه به‌عنوان یک نوع سرمایه‌گذاری شناخته‌شده است اما سؤال این هست که اقامت مجارستان با خرید ملک امکان‌پذیر است؟  آیا می‌توان ‌همانند گرفتن ثبت شرکت در مجارستان شرکت از طریق خرید ملک هم اقامت این کشور را به دست آورد؟

در پاسخ باید بگوییم که شما نمی‌توانید تنها با خرید ملک اقامت مجارستان را به دست آورید و این موضوع برای افرادی که ساکن اتحادیه اروپا نمی‌باشند غیرممکن خواهد بود و باید از روش‌های دیگر برای اخذ اقامت مجارستان تلاش نمایند.

برای آنکه بتوانید در مجارستان ملکی را خریداری نمایید یا باید در این کشور اقامت داشته باشید و یا اینکه باید اقامت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به دست آورده باشید اما راه سومی هم نیز می‌توانید داشته باشید آن‌هم از طریق اخذ اقامت مجارستان با ثبت شرکت است.

اخذ اقامت مجارستان با ثبت شرکت زمان در یک‌زمان معقول قابل انجام است و شما می‌توانید به‌سرعت به این مهم دست‌یابید به این خاطر می‌توانید ابتدا ثبت شرکت در این کشور انجام دهید و بعد از گرفتن اقامت دائم می‌توانید به‌راحتی در این کشور ملکی را خریداری نمایید بدون آنکه مشکلی بر سر راه شما قرار گیرد.

برای آنکه بتوانید اقامت مجارستان با خرید ملک را انجام دهید ابتدا باید از طریق ثبت شرکت در مجارستان اقدام نمایید و بعد از دریافت اقامت دائم جهت خرید ملک در هرکجای این کشور می‌توانید اقدام نمایید.

نحوه ثبت شرکت در مجارستان

همان‌طور که پیش‌تر هم به آن اشاره نمودیم ثبت شرکت در مجارستان به‌این‌علت که هزینه‌های پایینی را دارد می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران به‌حساب آید اما باید با نحوه ثبت شرکت در مجارستان آشنا شوند تا بتوانند با خیالی آسوده اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت را کسب نمایند.

ثبت شرکت در مجارستان به نسبت ثبت شرکت در کشورهای دیگر به‌مراتب از سختی کار کمتری برای تمدید اقامت برخوردار است، اما باید این موضوع را بدانید که شما می‌خواهید سرمایه‌گذاری بین‌المللی انجام دهید و می‌خواهید هدفی را از نو شروع کنید و این باید با دقت بیشتری انجام شود چراکه با کوچک‌ترین نقص و کوتاهی می‌تواند شمارا با شکست مواجه نماید.

به همین خاطر برای آنکه بتوانید این مهم را به‌خوبی انجام دهید باید با نحوه ثبت شرکت در مجارستان آشنا شوید و این آشنایی بهتر است که توسط افرادی متخصص و دانش دیده در این زمینه انجام پذیرد چراکه با توجه به شرایط متقاضی این موضوع متفاوت هست چراکه امکان دارد شرایط متقاضی با ثبت شرکت در مجارستان متناسب نباشد.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *