خرید ملک, دانمارک

اقامت دانمارک از طریق خرید ملک

اقامت دانمارک از طریق خرید ملک

اقامت دانمارک از طریق خرید ملک یکی از راه های مهاجرت به دانمارک می باشد. کشور دانمارک واقع در شمال قاره اروپا قرار دارد. با توجه به اطلاعات روز دنیا، آخرین سر شماری آماری مردمی در دانمارک، به ۵ میلیون نفر رسیده است. کشور دانمارک دارای زبان های محلی زیادی می باشد. این زبان ها اعم از آلمانی، گرینلندی و فاروئی می باشد.

اقامت دانمارک از طریق خرید ملک

واحد پول کشور دانمارک، کرون دانمارک می باشد. پایتخت و پر جمعیت ترین شهر کشور دانمارک، کپنهاگ است. کشور دانمارک یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد. مذهب اکثریت مردم دانمارک، مسیحی لوتری می باشند. زبان رسمی و اصلی مردم دانمارک، دانمارکی می باشد.

مها جرت به دانمارک از روش های گوناگون و مختلفی امکان پذیر است.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق خرید ملک و اخذ اقامت از طریق خرید ملک
  • مهاجرت از طریق تحصیل و اخذ اقامت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق ازدواج و اخذ اقامت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق تولد فرزند و اخذ تابعیت از طریق تولد

هزینه خرید ملک در دانمارک بسته به موقعیت جغرافیایی و اقتصادی شهرهای دانمارک در خرید ملک، متفاوت و متغیر می باشد و البته تاثیر گذار. مهاجرت به دانمارک، آسان و راحت نمی باشد و متقاضی می تواند از طریق اتخاذ یکی از روش های مهاجرت به دانمارک، روند مهاجرتی خود را با کمک موسسه حقوقی و بین المللی آوات، آسان تر نماید.

مهاجرت از طریق خرید ملک، یکی دیگر از روش های مهاجرت به دانمارک می باشد و متقاضی می تواند برای هموار شدن مسیر مهاجرت خود به دانمارک یک از شیوه های مهاجرتی را برگزیند.

امروزه بسیاری از افراد، تمایل به خرید ملک در کشور های اروپایی را دارند و همین امر سبب شده است که کشورهای اروپایی، از اقتصاد با کیفتی بر خوردار شوند. کشور دانمارک کشوری قانون مندی می باشد و برای خرید ملک در دانمارک باید دارای شرایط وضع شده در دانمارک باشید و از قانون وضع شده کشور دانمارک برای خرید ملک و سرمایه گذاری پیروی نمایید.

هزینه خرید ملک در دانمارک

هزینه خرید ملک در دانمارک، از 75 هزار یورو آغاز می شود. البته لازم به ذکر می باشد این مبلغ متعلق به خرید ملک در دورترین نقطه شهر می باشد. همان طور که گفته شد، هزینه خرید ملک در دانمارک بنا به موقعیت مکانی شهرها، متغیر می باشد.

مرحله  اول برای خرید ملک در دانمارک به این صورت می باشد که فرد متقاضی باید تصمیم خود را برای شرایط و ویژگی هایی را برای ملک خود در نظر بگیرد.

خرید ملک در کپنهاگ

خرید ملک در شهرهایی همچون کپنهاگ، پایتخت کشور دانمارک، بسیار گران می باشند، اما ملک هایی وجود دارند که در بیرون از شهرها ساخته شده اند و قیمت این ملک های مسکونی، نصف ملک های داخل شهر می باشد و متقاضی می تواند با حداقل سرمایه در نظر گرفته برای خرید ملک در دانمارک، تصمیم به خرید ملک در شهرهای اطراف دانمارک بگیرد.

مرحله دوم برای خرید ملک در دانمارک به این صورت می باشد که فرد متقاضی مقدار هزینه خود را با ملک مورد نظرش تطبیق دهد، در غیر این صورت فرد متقاضی نمی تواند ملک مورد نظر خود را تهیه نماید.

شرایط خرید ملک

برای خرید ملک مورد نظر در یکی از شهر های دانمارک باید فرد متقاضی از مقدار هزینه های منطقه و شهر مورد نظر، آگاهی یابد. برای این امر به متقاضی پیشنهاد می شود با یک آژانس املاک معتبر در کشور دانمارک مشورتی داشته باشد و از هزینه های خرید ملک در مکان مورد نظر آگاهی پیدا نماید، لذا خرید ملک در دانمارک مستلزم تمکن مالی در این کشور می باشد.

متقاضیانی بین المللی و خارجی که قصد مهاجرت از طریق خرید ملک به دانمارک دارند، باید برای خرید ملک در دانمارک از اداره مهاجرت خارجیان کسب اجازه برای خرید ملک در دانمارک نمایند. در غیر این صورت متقاضی بین المللی خارجی، به هچ عنوان نمی تواند مالکیت ملک خریداری شده در دانمارک را به کامل و قطعی داشته باشد. در کشور دانمارک، ملک های مسکونی برای متقاضیان سرمایه گذار بین المللی، در نظر گرفته شده اند، که دارای تسهیلات خاصی می باشد.

تسهیلات خرید ملک

این تسهیلات شامل این می باشد، که متقاضی می تواند ملک را با مقدار هزینه کم خریداری نماید و وام های متعلقه به ملک را ماهانه پرداخت نماید و در صورت اتمام تسهیلات ملک خریداری شده، متقاضی می تواند سند ملک را به صورت قطعی به نام بزند.

متقاضیان بین المللی خارجی، که قصد خرید ملک در دانمارک را دارند، باید به دولت دانمارک اثبات نمایند که ملک خریداری شده جهت اقامت فرد می باشد نه سرمایه گذاری، در غیر این صورت دولت دانمارک مجوزخرید ملک در دانمارک را برای فرد متقاضی صادر نخواهد کرد.

مدارک و اسنادی که اجازه خرید ملک در دانمارک را، به متقاضی خواهد داد به شروط ذیل می باشد:

  • متاهل بودن متقاضی
  • بدنیا آوردن فرزند در کشور دانمارک
  • تحصیل خودو یا یکی از اعضای خانواده در کشور دانمارک
  • داشتن شغل معتبر در کشور دانمارک

اقامت از طریق خرید ملک در دانمارک، اصلا کار آسانی نمی باشد.

 اخذ اقامت در دانمارک

اخذ اقامت در دانمارک به اینگونه می باشد که فردی که از طریق خرید ملک، اقدام به اقامت در دانمارک می نماید. اما اخذ اقامت در دانمارک لازمه رعایت شروطی می باشد، متقاضی بین المللی خارجی، نباید حداقل به مدت ۵ سال ملک خریداری شده را بفروشد.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در دانمارک مانند دیگر کشور های اروپایی به مدت یک سال می باشد، اما جای هیچ گونه نگرانی جهت مدت اقامت وجود ندارد، زیرا که این مدت یک ساله به مدت ۵ سال تمدید خواهد شد و بعد از گذشت ۵ سال فرد متقاضی می تواند جهت اخذ اقامت دائم خود در کشور دانمارک اقدام فرماید. قبل از هر گونه اقدامی جهت خرید ملک در دانمارک حتما با موسسه حقوقی و بین المللی آوات، مشورتی در این باره داشته باشید.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در دانمارک، دارای ریسک بالایی می باشد و در صورت عدم آگاهی متقاضی صدمات هزینه ای غیر قابل برگشتی را به همراه دارد.

مدارک لازم جهت اخذ اقامت کشور دانمارک از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک:

  • اصل و کپی برابر اصل پاسپورت
  • اصل و کپی برابر اصل مدارک شناسایی
  • عکس
  • کپی و در اختیار داشتن سند مالکیت ملک خریداری شده در کشور دانمارک
  • اسنادی که نشان دهد فرد از تمکن مالی بر خوردار می باشد و به هیچ وام و تسهیلاتی از سوی کشور دانمارک نیاز ندارد.
  • کپی از قرارداد های انجام شده در طول مدت اقامت متقاضی در کشور دانمارک

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند. 

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *