اتریش, تمکن مالی

اقامت خود حمایتی کشوراتریش

اقامت خود حمایتی کشور اتریش

آیا از اقامت خود حمایتی کشوراتریش اطلاع دارید؟ آیا می دانید اقامت خود حمایتی در کشور اتریش چیست؟ یکی از راه های مهاجرت به کشور اتریش و اخذ اقامت کشور اتریش، اخذ اقامت خود حمایتی کشور اتریش و اخذ ویزای تمکن مالی کشور اتریش یا همان ویزای اقامت بدون اجازه کار کشور اتریش می باشد. راه های دیگر مهاجرت به اتریش تحصیل در اتریش و کار در اتریش و سرمایه گذاری در اتریش است. با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا اقامت خود حمایتی کشوراتریش را بررسی کنیم.

اقامت خود حمایتی کشوراتریش

کشور اتریش برترین کشور دنیا، هم از نظر امنیت و هم از نظر کیفیت زندگی و سطح رفاه اجتماعی بالا، با دارا بودن دانشگاه‌ ها و مراکز علمی کم نظیر، همراه با آب و هوا و طبیعتی بینظیر به یکی از مقاصد ایرانیان و دیگر مهاجران از سراسر دنیا جهت مهاجرت و اقامت تبدیل گردیده است.

شرایط اخذ  اقامت خود حمایتی کشور اتریش به این صورت است نه نیاز به مدرک تحصیلی برای شخص متقاضی وجود دارد  و نه نیاز به مدرک زبان، اما البته دیده شده که بعضی از متقاضیان بسته به شرایط خاص افراد، نیاز به مدرک زبان داشتند اما آن هم، نه در سطح بالا و فقط با گذراندن دوره کلاس زبان این نیاز بر طرف گردیده است.

شرایط اقامت خود حمایتی کشور اتریش

یکی از شرایط اصلی اخذ اقامت کشور اتریش از طریق تمکن مالی یا اخذ اقامت خود حمایتی کشور اتریش، وجود یک سپرده ثابت در حساب متقاضی می باشد که این مبلغ با تفاوت قیمتی نرخ ارز، تغییر می نماید که از این طریق فرد نشان دهد که برای گذراندن زندگی خود و هزینه هایی مانند: بهداشت، تحصیل و … نیاز به داشتن کار و کسب و کار در کشور اتریش ندارد و از طریق خود حمایتی می تواند در کشور اتریش زندگی کند و برای اخذ اقامت خود حمایتی کشور اتریش یا اخذ  اقامت کشور اتریش از طریق تمکن مالی، اقدام نماید.

تقاضا کننده اقامت خود حمایتی کشوراتریش و ویزای تمکن مالی کشور اتریش ( ویزای اقامت بدون اجازه کار ) در کشور مبدا باید اثبات نماید که بدون کار کردن و کسب و کار، امکان تامین هزینه های حداقل زندگی خود در کشور اتریش را دارد. این در آمد می تواند از سود حاصل از سهام، اجاره املاک و مستقلات، سود بانکی و یا شرایط اقتصادی مطلوب باشد که تقاضا کننده را برای اخذ اقامت کشور اتریش از طریق تمکن مالی سوق می دهد.

تمکن مالی

تقاضا کننده های اقامت کشور اتریش از طریق تمکن مالی و اخذ ویزای خود حمایتی کشور اتریش لازم است که پوشش کامل بیمه درمانی را برای خود و همراهانشان در کشور اتریش تهیه نمایند و متعهد شود که به هیچ وجه از بیمه ها و مساعدت های کشور اتریش هیچ گونه توقع کمک نداشته باشد.

تامین مسکن

تامین مسکن مناسب منطبق با استاندارد های کشور اتریش، اجاره محل زندگی مناسب برای متقاضی ویزای تمکن مالی ( ویزای اقامت بدون اجازه کار ) و اقامت خود حمایتی کشور اتریش، باید به همراه سایر مدارک برای اخذ اقامت ارسال گردد. امکان خرید ملک در کشور اتریش برای خانواده های ایرانی برای اخذ اقامت دائم کشور اتریش وجود ندارد و در صورتی میسر است که با داشتن تجارت، و با خرید ملک و پرداخت مالیات همراه باشد.

البته لازم به ذکر است که کسانی که اقامت خود را از طریق خود حمایتی کشور اتریش اخذ می نمایند، نیازی نیست که حتما در کشور اتریش زندگی نمایند و می توانند بعد از اخذ اقامت خود حمایتی کشور اتریش در دیگر کشور های عضو اتحادیه اروپا نیز مهاجرت و زندگی نمایند.

کشور اتریش بیشتر تمایل دارد که به دلیل وجود بحران کار و بیکاری، که در همه کشور های جهان وجود دارد و اما در کشور اتریش کمتر، متقاضیان عزیز اگر تمایل به زندگی در کشور اتریش را دارند، می توانند از طریق خود حمایتی و از طریق ویزای تمکن مالی ( ویزای اقامت بدون اجازه کار )، فقط زندگی و هزینه های خود و خانواده خود را بر طرف سازند و هرگز قصد کار کردن در کشور اتریش را نداشته باشند و هدفشان فقط زندگی در کشور اتریش باشد.

البته لازم به ذکر است که اگر کشور اتریش را برای خود و همسر و فرزندانتان، برای زندگی، برگزیدید، باید برای هر کدام از اعضای خانواده ی خود مبلغی را کشور اتریش تعیین نمایید جهت اخذ ویزای خود حمایتی و اخذ ویزای تمکن مالی ( ویزای اقامت بدون اجازه کار )، در بانک سپرده نمایید و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات بعدی، تمامی مبالغ در نظر گرفته شده برای همراهان فرد اصلی به کشور اتریش، در حساب فرد اصلی ( پدر یا مادر ) سپرده شود.

شرایط زمانی اخذ اقامت خود حمایتی

اخذ اقامت خود حمایتی کشور اتریش، در سال اول و دوم به صورت یک ساله خواهد بود و در سال سوم و چهارم، اقامت سه ساله برای شما در نظر می گیرند و در سال پنجم، اقامت پنج سال به شما می دهند و بعد از گذشت اقامت پنج ساله خود، شما می توانید برای اقامت دائم کشور اتریش اقدام نمایید البته شایان ذکر است که تمدید اقامت شما در کشور اتریش و اخذ اقامت دائم کشور اتریش صرفا با ارئه دادن گواهی سوء پیشینه که در این چند سال اخیر زندگی شما در کشور اتریش می باشد.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *