اسپانیا, خرید ملک

اقامت اسپانیا ازطریق سرمایه گذاری

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری (خرید ملک ) یا خریدن ملک در اروپا بعنوان یک سرمایه گذاری محسوب می شود که بعضی از کشورها از طریق سرمایه گذاری خرید ملک اقامت اعطا می کنند. حال در خصوص اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری  مقاله ای را ترتیب داده ایم که می توانید در ادامه مطالعه کنید و سوالات خود را در خصوص اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری برای ما زیر همین مقاله مطرح نمایید. می پردازیم به بحث اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری خرید ملک

اگر شما تمایل دارید جهت مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا در سال جدید اطلاعات لازم و کاملی کسب کنید ما از شما درخواست می کنیم به اطلاعات و مطالبی که در وب سایت موسسه حقوقی و بین المللی آوات که در زمینه مهاجرت به اسپانیا و هزینه های مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت کشور اسپانیا که از طرق مختلف از جمله خرید ملک و اثبات سرمایه در اسپانیا، مجوز کاری در اسپانیا، اقامت در دوره های کوتاه در اسپانیا، اقامت توریستی در اسپانیا، اقامت در دوره های بلند مدت در اسپانیا، مقاطع تحصیلی مختلف در اسپانیا، ازدواج در اسپانیا و تولد فرزند در اسپانیا می باشد سری بزنید و اطلاعات دقیق و کامل در این وب سایت دردسترس شما قرار خواهد گرفت.

به طور کلی می توان گفت اقامت اسپانیا از چند جهت امکان پذیر است که یکی از این راه ها اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری میب اشد. سرمایه گذاری یا از طریق خرید ملک  و یا اینکه سرمایه ارزی را برای سپرده گذاری در بانک و یا راه اندازی کسب و کاری در آن کشور که همان اسپانیا است امکان پذیر می باشد.

در این مقاله سعی بر این داریم تا اطلاعات هر چند کوتاه اما مفید در خصوص اقامت در کشور اسپانیا از طریق سرمایه گذاری  رادر اختیار شما عزیزان و متقاضیان گرامی قرار دهیم  با هم به ادامه مطالب می پردازیم.

بر اساس قوانین کشور اسپانیا، هر تبعه خارجی می تواند با خرید ملک در هر یک استان ها و یا جزایر تابع دولت پادشاهی اسپانیا، اقامت کشور اسپانیا را به دست آورد. البته این قانون شامل اتباع سایر کشورهای اتحادیه اروپا نمی شود،

زیرا اتباع هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا، به خودی خود اجازه زندگی در تمامی کشورهای این اتحادیه، ازجلمه کشوراسپانیا  را دارند.

فرآیند اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک و سرمایه گذاری :

سوالات بسیارزیادی از جانب شما عزیزان در خصوص اخذ اقامت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به خصوص اسپانیا در اختیار ما قرار می گیرد، تقریبا می توان گفت: از سال ۲۰۱۷ دولت اسپانیا شرایط و امکاناتی را جهت خرید ملک وسرمایه گذاری در اسپانیا برای مهاجران گرامی فراهم کرده است.

می توان گفت به طور کلی خرید ملک در کشور اسپانیا به دو شکل انجام می شود و می تواند منجر به پذیرش و اقامت در اسپانیا شود، اگر شما واقعا قصد سرمایه گذاری در اسپانیا را دارید حتما باید یک سری قواعد و قوانینی که اداره مهاجرت کشوراسپانیا اعلام کرده است را مطالعه بفرمائید تا خدائی نکرده این امر اقامت شما منجر به ضرر مالی برای شما در باب سرمایه گذاری نشود.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما جهت اقامت در کشورهای خارجی از جمله اسپانیا و خرید ملک درکشور اسپانیا که ازجمله سرمایه گذاری های پر خطر است می توانید به کمک کارشناسان حقوقی  و مجرب مسیر درست خود را تشخیص دهید تا از طریق این مشاوران و کارشناسان حقوقی ادامه راه برای شما متقاضیان گرامی هموار شود.

اخذ اقامت کشور اسپانیا با ورود مبلغ پانصد هزار یوروئی

اخذ اقامت کشور اسپانیا با ورود مبلغ بیش از پانصد هزار یوروئی

تفاوت ظریفی بین این دو مورد وجود دارد در اخذ اقامت کشور اسپانیا با ورورد مبلغ پانصد هزار یورو، فرد نیاز به اخذ اقامت دائم در کشور اسپانیا را دارد که با ورود پانصد هزار یورو و خرید ملک در اسپانیا  اقدامات لازم انجام می گیرد

اما باید دقت کرد که در اخذ اقامت کشور اسپانیا با ورود مبلغ بیش از پانصدهزار یورو و سرمایه گذاری و خرید ملک، شما ونیز خانواده ی درجه یک شما می توانید از تمام قوانین و مقررات کشور اسپانیا برخوردار شوید و یک شهروند کامل اسپانیایی به حساب بیایید و از تمام امکاناتی نظیر تحصیل و کار و حتی سفربه کشورهای اروپائی وحتی امکانات کشورهای عضو شنگن و غیره … نیز بهره مند شوید که این ویزا و یا پذیرش در کشور اسپانیا معروف به سرمایه گذاری طلائی اسپانیا معروف می باشد که منجر به اقامت دائم در کشور اسپانیا می باشد.

اگر شخص متقاضی تصمیم به خرید ملک  ۵۰۰/۰۰۰یورویی رادر کشور اسپانیا گرفت مجوز برای پذیرش و اقامت یک ساله برای او صادر می شود.

اگر قوانین و مقررات کشور اسپانیا را به طور کامل مورد اجرا قرار داد این ویزا تمدید و تبدیل به یک اقامت سه ساله می شود تا در نهایت منجر به اقامت دائم کشور اسپانیا گردد و کارت شهروندی برای او صادر و می تواند برای پاسپورت اسپانیایی و گواهینامه اسپانیایی نیز اقدام کند.

دقت بفرمائید که اخذ اقامت دائم کشور اسپانیا و اخذ پاسپورت و شرایط شهروندی اسپانیا مستلزم یک دوره یک الی چهار ساله قانونی سرمایه گذاری درکشور اسپانیا و رعایت قوانین و مقررات کشوراسپانیا می باشد و در نهایت تبدیل به اقامت دائم در کشور اسپانیا و نهایتا اخذ پاسپورت اسپانیایی می شود.

شرایط اخذ اقامت کشوراسپانیا از بعد سرمایه گذاری:

  • میزان سن تائید شده برای مهاجر حداقل ۱۸ سال
  • ارائه مدارک دال بر اثبات برخورداری توانائی مالی برای مدت تعیین شده برای اقامت کشوراسپانیا
  • ارائه مدارک لازم جهت برخورداری از سلامت جسمانی
  • نداشتن سابقه کیفری و سوء پیشینه

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *