اقامت, ثبت شرکت

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

شرایط اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در سال 2022 و قوانین اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را در این مقاله به چالش خواهیم کشاند. همواره اطلاعات کافی در خصوص اقامت اروپا برای متقاضیان مهاجرت به اروپا امری بسیار مهم تلقی می شود.

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

بسیاری از افراد به دنبال اقامت اروپا از راه های مختلف هستند که در ذیل شرح داده شده است. ار طرق ذیل می توان برای اخذ اقامت اروپا اقدام کرذ:

مزایای ثبت شرکت در اروپا

در این نوشته و مقاله قصد داریم در خصوص شرایط اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت برایتان اطلاعاتی مختصر به اشتراک بگذاریم. اقامت از طریق ثبت شرکت در اروپا مزایای بسیاری به همراه دارد. برای مثال می توان گفت با ثبت شرکت در اروپا این امکان به وجود می‌آیدکه فرد بتواند اجازه اقامت در آن کشور اروپایی را پیدا کند. به نحوی که در اکثر کشور ها علاوه بر مدیر عامل، خوانواده آن هم اجازه اقامت پیدا می کند.

البته در بعضی از کشور ها این اجازه حتی به سهامداران هم داده می شود‌. علاوه بر اجازه برای اقامت مزیت دیگری که اتحادیه اروپا (شنگن) دارد، این است که فرصت مناسب برای تجارت به وجود می‌آید، زیرا تمامی برند های معتبر در زمینه تجارت در اتحادیه اروپا حضور فعال دارند و از این رو می توان به راحتی به داد و ستد پرداخت و بتوان خدمات ارایه کرد و یا این که کالایی را خریداری کرد.

امکانات ثبت شرکت در اروپا

همچنین فردی که صاحب شرکت در حوضه اتحادیه اروپا است می‌توان از تمامی امکاناتی که برای تبادل مالی در بانک ها ارایه می شود استفاده کندو به این صورت صاحب حساب بین‌المللی شود و از این رو تحریم ها را دور بزندو از تصحیلات خدمات swift استفاده کند. ثبت شرکت به وژر ملی یک فرایند یک شکل در اکثر کشور های اروپایی دارد

ولی در برخی از موارد تغییرات یک در طول فرآیند تکمیل پرونده برای درخواست ثبت شرکت به وجود می‌آید. اما باید به این نکته اشاره کرد که یکی از را های تضمین کننده برای این که شانس فرد در درخواست ویزای کشور های اروپایی افزایش پیدا کند. همین ثبت شرکت می‌باشد که به این صورت فرد شانس بالایی پیدا خواهد کرد.‌

به طور کلی باید به این نکته توجه کرد که این کار همانند دیگر روش ها داری معایب و مزایای است. به نحوی که اگر از معایب آن بخواهیم بگوییم می توان به این اشاره کرد که برخی از کشور ها برای گرفتن اقامت از این طریق پروسه ای پیچیده و سخت را به وجود آورده اند و یا این که برخی از کشور ها اصلا چنین امکانی را برای مهاجرت مهاجران به وجود نیاورده است، در نتیجه باید قبل از هر اقدامی تمامی جوانب را در نظر گرفت و بعد از امر به کاری دست زد. اگر چه هر کشور برای این موضوع قوانین خاصی دارد،اما برخی از قوانین در کل اروپا یکسان می‌باشد،که بعضی از آن ها به شرح زیر است :

قوانین ثبت شرکت در اروپا

در برخی از کشور ها برای ایجاد ثبت شرکت شما باید اقامت آن کشور را به دست آورید، که در ابتدا این اقامت موقت داده می شود و با گذشت مدتی اقامت دایم به شما تعلق خواهد گرفت. برای این که بتوانید این اقامت موقت را به دایمی تبدیل کنید، باید در تجارت خود سود آور باشید تا به این صورت آن کشور را متقاعد کنید که شرکت شما برای آن کشور سود آور خواهد بود.

برخی از کشور ها برای این که بتوانید در آن کشور شرکتی را ثبت کنید حداقل میزان پولی که برای آن شرکت گذاشته اید را در نظر می گیرند. به نحوی که مثلا در انگلستان حداقل مبلغی که با آن شخص مهاجر می توان شرکتی تأسیس کند حدود۲۰۰۰۰۰ پوند این به علاوه آن باید مبلغی را برای تامین مخارج زندگی خود و خانواده خود در نظر گرفته که تا زمانی که شرکت سود آوری نداده از آن استفاده کنید یعنی این که باید شکر انگلستان متقاعد شود که شما می توانید از پس هزینه های شرکت بر بیایید.

همچنین برخی از کشور ها برای این که اجازه بدهند که مهاجران شرکتی را ثبت کنند این قانون را وضع کرده اند که باید مقدار مشخصی از کارمندان را در آن شرکت استخدام کنید، تا مشکلات بیکاری آن هم حل شود. در برخی از کشور ها چنان چه شرکتی همسان (مثل شرکت شما) وجود داشته باشد به شرط آن که شرکت شما سود آور بوده باشد، اجازه ثبت آن را می‌دهند.

شرایط برای ثبت شرکت

البته در برخی از کشور ها اروپایی اتاق های بازرگانی در آن کشور ها خدمات خوبی به کسانی که قصد ثبت شرکت دارند، ارایه می کنند. به این صورت فرد می‌تواند با استفاده از تجارب آن ها در سود آوری سریع تر شرکت، اقدام کند. در این جا سعی شده است برخی از قوانین خاصی که کشور ها برای ایجاد ثبت شرکت به وجود آورده آند اشاره شود. اولین نکته‌ای که باید در این کشور به آن توجه کرد این است که، باید فرد متقاضی پول کافی برای اداره شرکت تا زمان سود آوری آن را داشته باشد. این به این معنا است که کشور بلژیک برای هر شخص مهاجری که قصد ثبت شرکت را داشته باشد، حداقل پولی را در نظر می گیرد که شخص تا زمان سود آوری شرکت مشکلی نداشته باشد.

داشتن کارت بازرگانی

همچنین باید شخص درخواست کرده کارت بازرگانی داشته باشد که به وسیله آن بتواند شرکتی را ثبت کند و باید شما میزان صلاحیت خود را نشان دهید که از طریق سطح سواد و تحصیلات و همچنین میزان موفقیت در کار های قبلی و تجربه خود فرد به دست می‌آید. در این کشور برای این که فرآیند جذب سرمایه و نخبه بهتر انجام شود، کسانی که می‌توانند خود اشتغالی به وجود آورند و به طور کلی در زمینه های از جمله هنر و فرهنگ و … مهارت دارند و می‌توانند از طریق آن اقدام به اشتغال کنندنه تنها دیگر نیاز به پیدا کردن شغل برای اجازه اقامت ندارندبلکه خود کشور فرانسه برای آن ها کارت بازرگانی تهیه می کند و به این صورت می تواند به راحتی در کشور فرانسه مشغول به تجارت شوند.

در این کشور قوانین سختی حاکم است که از جمله آن ها این است که فرد باید 5 شغل در کنار ایجاد شرکت خود به وجود آورد و از طرفی حداقل سرمایه هم برای ایجاد شرکت چیزی حدود 50000 یورو می‌باشد و در نهایت باید بتواند طرحی ارایه دهد که در نهایت شرکتی که در آلمان تاسیس می‌کند و یا به ثبت می رساند این قابلیت را داشته باشد که برای آن کشور سود آوری داشته باشد و به همراه خود سرما گذاری هم به دنبال داشته باشد. که در نتیجه این عمل این کار را برای اقدام به ثبت شرکت در آن جا سخت می شود. پیشنهاد می کنیم پیش از هرگونه اقدامی در خصوص امر مهاجرت حتما تحقیقات لازم را بعمل بیاورید. ویدیوهای مناسب در خصوص کشور مورد نظر خود حتما ببینید و از مشاوران عالی رتبه و بین المللی بهره مند شوید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *