اتریش, مهاجرت

اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی در سال 2022 قوانین اتخاذ شده در خصوص اقامت اتریش اقامت اتریش از طریق تمکن مالی سازمان مهاجرتی آوات در خصوص اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی اطلاعاتی را برای شما عزیزان در وبسایت آماده نموده. یکی از روش های مهاجرت به اتریش، اقامت از طریق تمکن مالی اقامت تحصیلی اتریش و اقامت کاری اتریش می باشد.با هم مقاله ای را در خصوص اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی می خوانیم.

نیم نگاهی به کشور زیبای اتریش

در این بخش کشور اتریش را با نام جمهوری اتریش و پایتخت آن را شهر زیبای وین معرفی می کنیم. کشوری که در قلب اروپاست و از لحاظ زیبایی، کشور اتریش بی نظیر است. جمعیتی بالغ بر 8 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. گراتس، لینتس، سالزبورگ و اینسبروک شهرهای زیبای کشور اتریش را تشکیل می دهند.

آب و هوای کوهستانی و نسبتا سرد را در کشور اتریش می توانید تجربه کنید. زیبایی کشور اتریش با قرار گرفتن 75% از رشته کوه های آلپ در این کشور دو چندان شده است. نژاد مردم اتریش را اکثرا بومیان اتریشی و درصد کمی را یوگسلاوی سابق، ترکها و آلمانی ها تشکیل داده اند. واحد پولی آن همانند دیگر کشورهای اروپایی یورو می باشد.

زنــدگی در کشور اروپایی اتــریش از زبان یک شهروند اتریشی

هزینه های زندگی معمولی در کشور اتریش در سال اول چیزی بین ماهیانه 600 تا 700 یورو هست. البته می توان کم کم از سال های بعد کمش کرد و در کنارش هم کار کرد. سعی کنید با یه حداقل معلومات زبان آلمانی اینجا بیاین و فکر نکنید: خب برم اونجا در محیط قرار بگیرم به زبان آلمانی مسلط می شوم. اینجا اگر بدون اطلاعات از زبان آلمانی تشریف بیارین میرین واسه ۲ سال زبان خوندن خیلی خیلی راحت … .

پس سعی کنید حتی تویه خونه هم که شده با دانسته های ابتدایی زبان آلمانی اینجا بیایند، مردم کشور اتریش آروم هستند و کاری به کارتون ندارن و با خارجی ها خوبن چون خیلی خارجی توی کشورشون زیاد هست. اگه گواهینامه رانندگی دارین حتما تمدیدش کنید و همراه خود بیارین و اگه اعتبار داره ترجمه کنید به آلمانی و با خودتون بیارین که اگه لازمتون شد و خواستین گواهینامه اتریشی بگیرین دیگه مشکلی نباشه … .

سعی کنید با پاسپورتی که اعتبارش بیشتر از 1 سال هست اینجا بیاین چون همون اول که میرین کارت ویزای 1 ساله بگیرین اگه اعتبار ویزاتون کمتر از 1 سال باشه بهتون تا پایان اعتبار ویزا میدن و دوباره باید حساب خود را مجدا شارژ کنید ( برای تمدید ویزا برای افراد بالای 27 سال 9600 یورو باید پول تویه حساب بانکی اتریشی در کشور اتریش باشد.)

متقاضیان عزیزی که در ایران زندگی می کنند و قصد مهاجرت به اتریش را دارند و می خواهند از طریق تمکن مالی به اتریش مهاجرت کنند:

اگر شما در ایران از وضعیت مالی خوبی برخوردارید می توانید از طریق تمکن مالی به کشور اتریش مهاجرت کنید.

سرپرست خانواده باید به دولت اتریش ثابت کند که می تواند از پس هزینه های خانواده خود در این کشور بر بیاید و نیازی به حمایت دولت اتریش ندارد.

یعنی حداقل ماهیانه 1800 یورو برای خودتون 900 یورو برای همسرتون و حداقل 300 یورو برای هر فرزند زیر 18 سالتان درآمد دارید.

 نکته ای قابل اشاره

درآمد و تمکن مالی شما می تواند بصورت زیر باشد و مانعی نخواهد داشت.

سود سپرده های بانکیتان دریافت حقوق بازنشستگی سهام و سود آن ملکی که اجاره داده شده باشد و … .

اگر این شرایط را دارید می توانید درخواست خود را مبنی بر مهاجرت به اتریش ارسال نمایید و اقدامات لازم را به موسسه مهاجرتی آوات بسپارید و آسان و بدون هیچ دغدغه ای زندگی جدید خود را آغاز کنید.

مزیت های استفاده از روش اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

  • آسانترین راه برای مهاجرت به اتریش و اروپا اقامت اتریش از طریق تمکن مالی است.
  • مالیاتی پرداخت نخواهید کرد.
  • در همه سنی می توانید اقدام کنید.
  • برای رفت و آمد به کشور ایران هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.
  • خیلی آسان می توانید اقامت و مجوز خود را تمدید کنید و … .

وبسایت اصلی کنسولگری اتریش را مطالعه نمایید، تمامی اطلاعات بروز شده را می توانید در وبسایت کنسولگری اتریش مطالعه فرمائید.

همان طور که می دانید ممکن است قوانین همواره تغییر نماید و داشتن آدرس وبسایت کنسولگری اتریش کمک زیادی است برای شما عزیزان.

اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی یکی از راه های ممکن و قانونی برای مهاجرت و سکونت شما عزیزان در کشور اتریش است. اما شما باید این را بدانید که به هیچ عنوان نمی توانید در کشور اتریش کار کنید و اجازه کار را تا زمان اقامت دائم خود ندارید.

اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی برای آن دسته از عزیزانی که شرایط مالی مناسبی دارند و در ایران ملک و املاک و یا شرکتی که کار کند و گردش مالی داشته باشد و ماهانه مبلغی را بعنوان سود دارد مناسب می باشد.

راه های دیگری نیز برای مهاجرت به اتریش وجود دارد:

ویزای تحصیلی اتریش

ویزای کاری اتریش

ویزای سرمایه گذاری اتریش

اقامت از طریق تولد در اتریش

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *