اسپانیا, کاری

کار ضمن تحصیل در اسپانیا

کار ضمن تحصیل در اسپانیا

کار ضمن تحصیل در اسپانیا یکی از راه ها ی مهاجرت به اسپانیا می باشد. راه های دیگر مهاجرت به اسپانیا، اقامت تحصیلی اسپانیا، اقامت کاری اسپانیا سرمایه گذاری در اسپانیا می باشد  در این مقاله سعی بر این است که در خصوص کار ضمن تحصیل در اسپانیا بحث شود. پس با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا سوالات خود را پاسخ دهید. همان طور که می دانید تمامی قوانین وضع شده مهاجرتی در بین کشور های عضو اتحادیه اروپایی یکسان می باشد، پس می توان گفت که شرایط اخذ ویزای تحصیلی در کشور های اروپایی در بیشتر مواقع یکسان است.

کار ضمن تحصیل در اسپانیا

پس لازم به ذکر است که یکی از ایمن ترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرتی به کشور های اروپایی منالجمله اسپانیا، از طریق تحصیل می باشد، که دانشجویان می توانند با اخذ ویزای تحصیلی در اسپانیا، به صورت نیمه وقت طی مدت زمان مشخص شده طبق قوانین وضع شده اداره کار و امور اجتماعی، در مقاطع مختلف تحصیلی ( کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ) مشغول به کار شوند.

تحصیل در اسپانیا

می توان گفت که تحصیل در اسپانیا یکی از بهترین و فوق العاده ترین روش های مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا به شمار می رود و اسپانیا جز کشور هایی می باشد که فوق العاده ترین شرایط را برای مهاجرت به کشور خود در اختیار متقاضیان قرار می دهد و با این شرایط  متقاضیان بسیاری که دارای شرایط مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل هستند را وارد کشور خود ساخته است.

موسسه حقوقی و بین المللی آوات، حاضر می باشد برای شما عزیزان، مقاله ای را در جهت مهاجرت به اسپانیا و اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا و شرایط کار ضمن تحصیل در اسپانیا و در نهایت اخذ ویزای کاری اسپانیا، برای شما ارائه دهد و با بهره گیری و استفاده از این مقالات، با کسب اطلاعات لازم، متقاضیان عزیز باید چمدان های خود را برای راهی شدن به اسپانیا و اخذ اقامت و شروع زندگی جدید و ایده آل ببندند.

البته لازم است بدانید که شرایط کار ضمن تحصیل در اسپانیا و حتی بعد از اتمام تحصیل در اسپانیا، بسیار مناسب و خوب می باشد.

کار ضمن تحصیل در اسپانیا

همان طور که گفته شد دانشجویان بین المللی خارجی در ضمن تحصیل در اسپانیا می توانند، به صورت نیمه وقت مشغول به کار شوند اما مدت زمان کاری آن ها بستگی به مقطع تحصیلی آن ها در دانشگاه های اسپانیا دارد، این مدت زمان در هر مقطع تحصیل دانشگاهی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) متفاوت می باشد، البته این شرایط برای دانشجویان بین المللی خارجی می باشد که در کار همراه تحصیل در اسپانیا، قصد مشغول به کار را دارند.

کار همراه تحصیل بیشتر برای دانشجویان بین المللی خارجی رایج می باشد، اگر دانشجویان دارای تخصص و مهارت خاصی باشند می توانند در حین تحصیل، رزومه کاری خود را برای ارسال به شرکت های معتبر آماده نمایند. برخی از شرکت های معتبر در اسپانیا وجود دارند که بنا به تخصص و مهارت افراد، دانشجویان متخصص را برای کار ضمن تحصیل، استخدام می نمایند.

در زمینه  کار ضمن تحصیل در اسپانیا، ارجعیت با دانشجویان متخصص بین المللی خارجی می باشد و اگر دانشجو قصد کار ضمن تحصیل اسپانیا را داشته باشد باید درخواست کاری خود را همراه با رزومه کاری ( که به صورت حرفه ایی تنظیم شود ) را به بخش های پیشرفته ارسال نماید، دانشجو باید کاملا از نظر کار و معلومات علمی در سطح بالایی قرار داشته باشد، در غیر این صورت، باید قید جایگاه و مقام کاری مد نظر خود را، بزند.

ویزای تحصیلی اسپانیا

البته لازم به ذکر می باشد، شرکتی که دانشجویان بین المللی خارجی  را استخدام می نماید، باید از اداره مهاجرتی امور خارجیان برای دانشجویان کسب اجازه کار نماید. قرارداد استخدامی دانشجویان بین المللی، نباید بیش از مدت اعتبار ویزای تحصیلی اسپانیا برای این دانشجویان باشد، اگر دانشجویان در رشته تحصیلی ای، تحصیل می نمایند که باید در یک مدت زمان مشخص، دوره کارآموزی برای آن گذرانده شود، دانشجویان، دیگر برای کار ضمن تحصیل، نیازی به اخذ اجازه کار در اسپانیا را ندارند.

البته لازم به ذکر است که دانشجویان بین المللی و خارج از کشور های عضو اتحادیه اروپا و سوئیس اگر قصد مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل و کار ضمن تحصیل را دارند، باید ظرف مدت سه ماه برای ویزای تحصیلی اسپانیا اقدام نمایند و به دنبال کار ضمن تحصیل اسپانیا باشند.

شما متقاضیان عزیز با خواندن دیگر مقالات موسسه حقوقی و بین المللی آوات، مطمئنا متوجه این شده اید که دانشجویان کشور های عضو اتحادیه اروپا و منطقه آزاد اروپایی برای تحصیل و کار و اقامت در کشور های اروپایی نیازی به اخذ ویزای مشخص شده ندارند و به راحتی می توانند در بین کشور های اروپایی و سوئیس در رفت و آمد باشند.

ویزای تحصیلی اسپانیا

البته لازم به ذکر است که در برخی از کشور های غیر اروپایی که مدت اقامت متقاضیان کمتر از سه ماه به دلایل مختلف مانند مهاجرت تحقیقات علمی و یا تحصیلی کمتر از سه ماه می باشد، نیازی به اخذ ویزای اسپانیا ندارند. مگر اینکه مربوط به کشور های باشد که به طور معمول برای ورود به هر کشور دیگری بنا به قوانین مهاجرتی نیاز به اخذ ویزا دارند. متقاضیان اجازه ندارند ، با اخذ ویزای های کوتاه مدت در اسپانیا ( کمتر از سه ماه ) کسب و کار راه اندازی نمایند و یا مشغول به فعالیت های تجاری و یا تحصیلی گردند.

شهروندان کشور های غیر اتحادیه اروپا، می توانند برای تحصیل در اسپانیا ویزای سه ماه از کنسولگری اسپانیا اخذ نمایند، اگر در این مدت سه ماه، تحصیل آن ها به پایان نرسید باید مجددا به کشور مبدا بازگردند و برای اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا، که به مدت شش ماه می باشد، اقدام نمایند در این شش ماه دانشجویان اجازه کار ضمن تحصیل را ندارند و البته این دانشجویان بین المللی خارجی منوط به اینکه تحصیل آن ها در کشور های اروپایی ممکن است به بیش از شش ماه به طول بی انجامد، می توانند برای اخذ کارت اقامت و کارت شناسایی و کارت کار ضمن تحصیل در اسپانیا بنا به تخصص خود ظرف مدت یک ماه از زمان ورود خود به اسپانیا، اقدام نمایند و برای دریافت این کارت باید به اداره مهاجرت امور خارجیان، مراجعه نمایند.

 اقامت اسپانیا

کسب اجازه اقامت اسپانیا برای دانشجویان بین المللی این امکان را فراهم می آورد که به صورت نیمه وقت بنا به تخصص و مقطع تحصیل خود مشغول به کار شوید تا بتوانید در بخشی از هزینه های زندگی در اسپانیا و هزینه تحصیل در اسپانیا صرفه جویی نمایید. دانشجویان مقطع کارشناسی به طور میانگین تا ده ساعت در هفته و دانشجویان کارشناسی به طور میانگین تا بیست ساعت در هفته و دانشجویان دکتری به طور میانگین تا سی ساعت در هفته می توانند مجاز به کار ضمن تحصیل در اسپانیا باشند، به شرطی که کار ضمن تحصیل در اسپانیا، با برنامه تحصیلی دانشجویان تداخل نداشته باشد و در روند تحصیلات دانشجویان بین المللی مشکلاتی را ایجاد ننماید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *