آذربایجان

شرایط کار در باکو

آزانس کاریابی در باکو
باکو پایتخت کشور آذربایجان است که به عنوان کشور همسایه ایران میزبان ایرانیان زیادی است که به قصد اقامت و کار به این کشور سفر نموده اند. باید دانست که اقامت در باکو بصورت موقت می باشد و تنها در شرایط بسیار خاص افراد می توانند به عنوان شهروند به عضویت این کشور در بیایند. ما در این مقاله سوالات شما را درباره شرایط کار در باکو در سال 2022 جمع آوری کرده و به آنها پرداخته ایم پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آزانس کاریابی در باکو

• شرایط و وضعیت کار در باکو

• کاریابی باکو

• بازار کار در باکو

• ویزای کاری باکو

• شرایط اخذ ویزای کاری باکو

• درآمدهای بالا باکو

• موتور جستجو و جستجوی شغلی عمومی

• واحد پول باکو

• هزینه زندگی و کار در باکو

• هزینه های حمل و نقل عمومی درباکو

• هزینه زندگی در باکو

• شرایط یافتن کار باکو هولدینگ

شرایط و وضعیت کار در باکو

در سال های اخیر آذربایجان یکی از سریع ترین اقتصادهای رشد یافته جهان را داشته است و ذخایر نفت و گاز باعث جذب سرمایه گذاران خارجی شده است. هر چند که آذربایجان در مقایسه با سایر نقاط اروپا مقصد محبوبی برای مهاجران نیست. اما بخش انرژی باعث هجوم خارجی ها برای جستجوی فرصت‌های شغلی شده است. تمام خارجی هایی که در آذربایجان کار می کنند. به مجوز کار معتبر که معمولا توسط کارفرما ترتیب داده می شود نیاز دارند.

بازار کار در باکو

آژانس کاریابی در باکو

دولت فعالیت های مثبتی را برای تنوع بخشیدن به اقتصاد انجام داده است. و در دیگر بخش ها مثل توریست، ارتباطات، کشاورزی و آموزش فرصت هایی را برای خارجی هایی که به دنبال کار هستند ایجاد کرده است.

بخش کشاورزی همچنان بزرگترین کارفرما است. درحالیکه رشد بخش انرژی فرصت هایی را در صنایع مرتبط مثل بخش خدمات ایجاد کرده است. ساختمان سازی نیز در آذربایجان پر رونق است. پروژه های توسعه زیرساخت ها و افزایش تقاضا برای خانه باعث افزایش فرصت ها در صنعت ساخت و ساز و در نتیجه باعث ایجاد فرصت های شغلی فراوان شده است.

در حال حاضر کشور آلمان بهترین شرایط را برای جذب نیروی کار دارد. پیشنهاد ما این است که مقاله ویزای کار آلمان را هم مطالعه کنید.

ویزای کاری باکو

بر اساس قوانین و سیاست گذاری های جدید، تمامی ویزاهای ورودی می بایست با هدف مسافر از اقامت وی در این کشور هم خوانی داشته باشد. بنابراین اگر به منظور کار کردن به کشور آذربایجان سفر می کنید. می بایست قبل از رسیدن به این کشور برای اخذ ویزای کار آذربایجان اقدام کنید.

شرایط اخذ ویزای کاری باکو

  • باید بالای 18 سال سن داشته باشید.
  • هیچ داوطلب آذربایجانی ای برای انجام شغل موردنظر وجود نداشته باشد.
  • داشتن سابقه مربوطه
  • داشتن بیمه و سلامت جسمی
  • باید به دفتر خدمات مهاجرتی این کشور رجوع کرده و با اثبات موارد فوق درخواست خود را به ثبت برسانید.

کاریابی باکو

باکو هولدینگ به عنوان یک مجموعه قوی در کشور آذربایجان می کوشد. تا به متقاضیان کاریابی در باکو انواع خدمات را ارائه نماید. ولی باید دانست که موفقیت در یافتن کار مناسب و در راستای درخواست مشتری امری بسیار دشوار است که به شرایط متقاضی کار و کارفرما / کارگر بستگی دارد.

شرایط یافتن کار باکو هولدینگ

خدمات این مجموعه در صورت یافتن کار مناسب برای هر متقاضی شامل. دریافت رزومه کاری و مشخصات فردی و ارائه به کارفرما – در صورت قبول شدن کار گرفتن استعلام و ترجمه مدارک برای کارفرما – گرفتن ویزای کاری برای کارجو – تهیه محل اقامت بصورت سالیانه برای کارجو – تهیه قرارداد فی ما بین حقوقی ما بین کارجو و کارفرما – ارائه مشاوره به کارجو جهت اقامت و کار با هزینه کمتر و سایر خدمات از این قبیل می باشد.

موتور جستجو و جستجوی شغلی عمومی

سرمایه انسانی باکو نقطه شروع خوبی است، اگر به دنبال انجام: سرمایه انسانی باکو Human Capital Baku کاری غیر از آموزش انگلیسی باشید. این سایت برای متخصصان فناوری اطلاعات و مهندسی مناسب است.

مقالات مرتبط:

درآمدهای بالا باکو

بانک بین المللی آذربایجان و بورس اوراق بهادار باکو نیز دارای ارقام بالاتری می باشد. آمارهای حقوق و دستمزد نشان می دهد. که افراد حرفه ای ماهر 2500 دلار در هر ماه کسب می کنند. این رقم کاملا دقیق نیست. اما آن‌ها را جزو افراد با حقوق های بالا به حساب می آورند. حقوق آنها بیش از 10000 دلار در هر ماه است.

واحد پول باکو

واحد پول آذربایجان منات استکه با نماد AZN شناخته می شود. هر واحد منات برابر با 100 قپیک است. اسکناس های 1 و 5 و10 و20 و50 و 100 منات و سکه های 1 و 3 و 5 و 10 و20 و50 در بازار آذربایجان وجود دارند. نرخ برابری منات با دلار 0/59 است یعنی هر منات آذربایجان برابر است با 0/59 دلار آمریکا.

هزینه زندگی و کار در باکو

آذربایجان یکی از صادرکنندگان عمده نفت است و دستمزد مردمان آن به شدت تحت تاثیر این صنعت قرار دارد. متوسط حقوق و دستمزد در باکو در سال 2019 در باکو حدود 250 دلار است. هزینه اجاره خانه، هزینه قبض آب و برق و گاز، و هزینه حمل و نقل 300 دلار در هر ماه است.

هزینه های حمل و نقل عمومی درباکو از این قرار است:

  • قیمت باکو کارت: 2 منات
  • بلیط مترو: 20 قپیک
  • بلیط اتوبوس: 20 قپیک
  • تاکسی: توافقی است ولی برای مسیرهای کوتاه حدود 3 منات
  • کرایه ماشین شخصی: حداقل 35 منات روزانه
  • ترانسفر فرودگاهی: 25 منات
  • جریمه رانندگی: 25 منات

هزینه زندگی در باکو

هزینه زندگی نیز به تناسب بالاتر از ایران خواهد بود، ولی می توان با گرفتن منزل بصورت اشتراکی هزینه های اقامت را نیز کاهش داد.

هزینه های اماکن گردشگری

حتما یکی از گزینه های مسافران دیدار از اماکن تفریحی و گردشگری خواهد بود. باکو از این لحاظ شهری غنی است. ایچری شهر به عنوان بافت تاریخی باکو با اماکنی مثل کاخ شروانشاهان، قیز قلعه سی، و کمی آنطرف تر پارک مفاخر، برج های شعله و کلوب ها و پیاده راه ها پذیرای گردشگران بسیاری خواهند بود. بازدید از برخی از این اماکن رایگان است اما برای برخی دیگر باید بلیط تهیه کنید.

باکو با توجه به پیشرفت‌های اخیر خود، علاوه بر اینکه مورد توجه گردشگران شده، مورد استقبال اتباع خارجی که به دنبال کار هستند نیز واقع شده است. به همین دلیل نیز در این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با کار کردن در آذربایجان و پایتخت این کشور یعنی باکو فراهم کردیم. با توجه به این مطلب و در نظر گرفتن شرایط خود برای کار اقدام کنید.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما رابررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای را به شما عزیزان بیان می کنند.

4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مرتبط

یک دیدگاه ثبت کنید برای “شرایط کار در باکو

  1. میلادعزیزی گفت:

    سلام وقت بخیر خیلی خوشحال میشم پاسخ بدین .
    من لیسانس زبان انگلیسی دارم و آذری زبان هستم به ترکی استانبولی مسلطم و فارسی هم که زبان دومم هست . فرصت شغلی واسه من در باکو به دست میاد تا اقدام کنم و مشاوره بگیرم از شما . ممنون

    1. مدیر وب سایت گفت:

      با درود
      امکان کاریابی به صورت مستقیم بسیار کم است. شما در ابتدا باید اقامت آذربایجان را دریافت کنید سپس مشغول به کار شوید. لطفا برای راهنمایی درباره مراحل و نحوه کار تماس بگیرید.

  2. کریم گفت:

    سلام.من ۴۴ سال دارم و اهل تبریزم و فوق دیپلم حسابداری دارم.چطوری می تونم در باکو یا شهرهلی دیگر آذربایجان مشغول کار شم و خانواده ام رو هم ببرم اونجا

    1. مدیر وب سایت گفت:

      با درود
      دریافت ویزای کار و کاریابی در کشور آذربایجان در حال حاضر بسیار دشوار است. پیشنهاد ما به شما اقدام از طریق روش های اقامتی است. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  3. مهدی نجفی گفت:

    سلام من اذری زبان هستم کارم لوله کش اب و گاز وپلیکا هست
    و تمایل به کار در باکو هستم

    1. مدیر وب سایت گفت:

      با درود
      امکان اقدام به عنوان نیروی کار ساده دارید. اگر مدرک مرتبط با تخصص تون داشته باشید امکان کار تخصصی هم خواهید داشت. برای مشاوره کامل تماس بگیرید یا از طریق واتساپ پیام بدید.

  4. التفات امیدی گفت:

    سلام من اشپز ایرنی وفرنگی هستم میخوام درکشور اذربایجان کارکنم

    1. مدیر وب سایت گفت:

      با درود
      امکان اقدام دارید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  5. صادق محمداوغلی گفت:

    سلام من آشپزم میتونم تو آذربایجان کار پیدا کنم

    1. مدیر وب سایت گفت:

      با درود
      در صورت تسلط به زبان آذری بله امکان دارید. برای مشاوره تماس بگیرید.

  6. siyamak amini گفت:

    سلام من باطری سازی ماشین هستم قصد مهاجرت به باکو دارم چجوری هست مبتونم کار کنم

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و درود
      در صورت تسلط به زبان امکانش هست اما خیلی سخت

  7. ali گفت:

    سلام وقت بخیر.من نصاب آسانسور هستم و 24سال سن دارم خواستم بدونم با تکیه به شغلی که دارم میتونم درامد خوبی داشته باشم؟چون برای یه مدت کوتاهی میخوام باکو باشم و مقصد اصلیم اروپاست
    ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *