کاری, مالتا

کارآفرینی در مالتا

کارآفرینی در مالتا یکی از راه های مهاجرت به مالتا می باشد. کشور مالتا جزیره ای در جنوب اروپا است که شامل چندین جزیره در دریای مدیترانه می باشد. راه های دیگر مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل، اقامت کاری و سرمایه گذاری می باشد. با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید.

کارآفرینی در مالتا

پایتخت کشور مالتا، مالتا است و به طور مؤثر کوچک ترین سرمایه های ملی در اتحادیه اروپا را دارا می باشد. زبان های رسمی کشور مالتا، مالتی و انگلیسی می باشد.

راه های مختلفی برای اخذ اقامت و تابعیت در کشور مالتا وجود دارد.

کارآفرینی در مالتا و ثبت شرکت در مالتا

یکی از راه های کارآفرینی در مالتا ثبت شرکت در مالتا می باشد. از این رو افرادی که واجد شرایط برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت هستند می توانند بدین روش برای اخذ اقامت اقدام نمایند.

در مرحله نخست فرد متقاضی ثبت شرکت در مالتا، باید تحقیقاتی را صرف شناخت این نوع از اقدام برای اخذ اقامت انجام دهد.از آنجا که این کشور بخشی از اتحادیه اروپا است، شرکت های ثبت شده در مالتا از همه مزایای یک شرکت اروپایی بهره مند می شوند، حتی می توانند از مزایای مالیات بر ارزش افزوده با یک نرخ مالیات بسیار پایین نیز برخوردار شوند.

کشور مالتا در میان کشورهای مرفه در اتحادیه اروپا و رتبه بندی شده توسط صندوق بین المللی پول و بانک جهانی و تایید شده به عنوان یک کشور با اقتصاد پیشرفته، به مکانی جذاب برای سرمایه گذاران خارجی در امر کارآفرینی در مالتا و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالتا تبدیل شده است.

قدرت اقتصادی مالتا

قدرت اقتصادی مالتا به دلیل محل استراتژیک، سیستم مالیات، نیروی کار حرفه ای و تسلط به چند زبان و توسعه و پیشرفت مالی، گردشگری و صنعت فناوری، دیگر کشورهای اروپایی را برای رقابت در سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالتا به چالش کشیدند. مالتا نه تنها دارای روابط اقتصادی قوی با کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد، بلکه با کشورهای خارج از اتحادیه اروپا نیز روابط اقتصادی پایداری دارد، که همین امر به عنوان یک مزیت بزرگ برای سرمایه گذاران خارجی که تمایل به ثبت شرکت در مالتا دارند، محسوب می گردد.

انواع ثبت شرکت در مالتا

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • مشارکت محدود
  • شرکت تضامنی

شرکت خصوصی با مسئولیت محدود

مناسب ترین نوع شرکت همراه با کسب و کار در مالتا شرکت خصوصی با مسئولیت محدود است. با توجه قانون ثبت شرکت در مالتا، یک شرکت خصوصی با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه معادل 1165 € دارا باشد. با این حال، اگر سرمایه از حداقل نیازمندی های شرکت تجاوز نکند، آن را باید به طور کامل برای سپرده اولیه شرکت در نظر گرفت، اگر مبلغ سرمایه گذاری شده در شرکت بیش از حداقل سرمایه بیان شده باشد، حداقل 20٪ از مقدار سپرده خواهد شد.

شرکت خصوصی باید حداقل دو سهامدار، یک مدیر، یک منشی شرکت و دفتر ثبت شده داشته باشد.. این قانون برای مدیران شرکتی است که می خواهند در مالتا ساکن شوند. شرکت با مسئولیت محدود نیز گاهی ممکن ست به عنوان شرکت دولتی ثبت شود.

در این نوع شرکت برای حداقل دو سهام دار باید حداقل سرمایه ای به عنوان سهم در حدود 46.600 € که حداقل 25٪ باید بر الحاق شرکت پرداخت شود در نظر گرفته شود. در مقایسه با شرکت های خصوصی، شرکت های عمومی باید حداقل دو مدیر داشته باشد که سهام خود را در بورس اوراق بهادار مالتایی در عرصه تجارت قرار دهند.

برای افرادی که می خواهند شعبه خارجی شرکت خود را راه اندازی کنند، بهترین گزینه مالکیت انحصاری شما است.

اقامت مالتا از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری در اوراق قرضه

مالتا در مرکز منطقه مدیترانه واقع شده است.

مجمع الجزایر مالتیز، در میراث تاریخی و فرهنگی دنیا بسیار پر ماجرا است

مالتا به عنوان کوچکترین کشور دنیا و با پیشینه تاریخی کهن، به ساکنین خود مقیمان و گردش گرانش سواحل زیبا، خلیج های بکر و دست نخورده و سازه های تاریخی کهن را در کنار سبک زندگی مدرن به متقاضیان اخذ اقامت دائم مالتا از طریق سرمایه گذاری ارائه می کند.

اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری تنها برای تبعه کشورهای غیر اروپایی است.

دولت کشور مالتا با هدف جذب مردمانی با استانداردهای بالا، اقدام به اجرای تحقیقات جامعی کرده است. متقاضی و تمام وابستگانش برای دریافت اقامت خود باید به مالتا سفر کنند.

شرایط درخواست برای اقامت دائم مالتا

متقاضی اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری باید حداقل 18 سال داشته باشد.

وابسته های واجد شرایط مانند همسر، فرزندان، والدین و پدربزرگ و مادربزرگ می توانند به همراه متقاضی اصلی درخواست دهند.

دولت مالتا متعهد است تا در زمینه بررسی پرونده استانداردهای بالایی را به کار گیرد تا بتواند متقاضیان شایسته ای را برای درخواست اقامت انتخاب کند. متقاضیان باید گواهی عدم سوء پیشینه مورد تایید دادگاه بین المللی و اینترپل و یا دیگر مقامات قضایی را ارائه دهند.

کسب و کار و کار آفرینی در مالتا

در بحث کارآفرینی در کشور مالتا، Jci یکی از کار آفرینی های بزرگ در مالتا می باشد که اکثریت نیروی کار آن را جوانان ماهر تشکیل می دهند. هر ساله jci افراد بسیاری را از سرتاسر دنیا وارد بازار کار می نماید و افراد بسیاری راغب به کار افرینی و ایجاد شغل و حرفه در مالتا می شوند، که می توانند از این طریق اقدام نمایند.

در واقع می توان گفت jci کسب و کار شبکه ای و گستره ای را برای افراد کار آفرین در مالتا فراهم می نماید.

افراد می توانند با راه اندازی یک کسب و کار در مالتا اقدام به ایجاد شغل و حرفه در مالت نمایند. در حال حاضر مالتا در صدد ایجاد یک کسب و کار و راه اندازی بازار های جدید و شبکه های گسترده برای رشد و ترقی میزان کسب و کار و همچنین کار آفرینی در مالتا می باشد که افراد متقاضی می توانند اقدام به کار آفرینی و ایجاد شغل و حرفه در مالتا نمایند.

افرادی که تمایل به سرمایه گذاری های بزرگ و همچنین کار آفرینی در مالتا را دارند بهتر است بدانند که هیچ گونه هزینه ای برای افراد در بر نخواهد داشت.

مزایای اقامت مالتا

  1. امکان سفر به مناطق عضو ویزای شنگن بدون نیاز به ویزای ورودی
  2. حق اقامت در این کشور به طور نا محدود
  3. حق اقامت دائم 5 ساله در این کشور بدون محدوده زمانی

 

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند. 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *