سنگاپور, کاری

چه کسانی می توانند ویزای کاری سنگاپور را دریافت کنند؟

ویزای کاری سنگاپور

اگر قصد مهاجرت به سنگاپور را دارید بهتر است از شرایط ویزای کاری سنگاپور و طریقه اخذ ویزای سنگاپور اطلاعات کاملی دریافت کنید و قبل از هر اقدامی, با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و از شرایط کلی و مدارک لازم جهت اخذ ویزای سنگاپور را جویا شوید. موسسه حقوقی آوات با مشاورین مجرب خود آماده پاسخگویی به هر گونه سوال شما می باشند.

ویزای کاری سنگاپور

علت این که افراد زیادی می خواهند ویزای کاری را دریافت کنند این می باشد که سنگاپور کشور ثروتمندی است و از نظر اقتصادی از رتبه ی بالایی برخوردار است, درصد بیکاری در این کشور بسیار پایین می باشد و این خود نیز برای افرادی که می خواهند از طریق ویزای کار سنگاپور اقدام کنند یک نقطه قوت می باشد.

افرادی که می خواهند برای دریافت ویزای کاری اقدام کنند هم می توانند افرادی کم مهارت و هم می توانند افرادی با مهارت بالا و متخصص باشند, برای هر مدل از افراد نیاز به مدرک تحصیلی و دانشگاهی معتبر دارند و همچنین سابقه کاری مرتبط نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

انواع ویزای کاری سنگاپور

یک نوع ویزای کاری وجود دارد که مخصوص افرادی مانند مدیر عامل ها, مدیر کل و… می باشد که درآمدی بالای سه هزاردلار یکی از شرایط اخذ این نوع ویزا می باشد.

یکی دیگر از ویزای کاری مخصوص افرادی می باشد که نه تحصیلات دارند و نه مدارک دانشگاهی اما دارای سابقه کار می باشند و در حرفه ای خاص و خلاقانه مهارتی خاص دارند و همچنین درآمد این نوع افراد هم برای اخذ ویزای کار باید بالای ۳هزار دلار باشد.

یک ویزای کاری دیگر نیز وجود دارد که برای افرادی می باشد که مستقل از کارفرما هسستند و دارای شایستگی هایی می باشند برای این که شغل را ارزیابی کنند بایستی به مدت ۶ ماه در کشور سنگاپور بمانند و اگر ویزای کاری را اخذ نمود مدت آن پنج ساله می باشد و فرد باید حداقل درامد ۸ هزار دلار باشد.

از طریق تحصیل

یکی دیگر از راه هایی که می تواند فرد متقاضی برا ی اخذ ویزای کار سنگاپور اقدام کند و راحت تر به هدف مورد نظرش برسد این می باشد که از طریق تحصیل وارد سنگاپور شود و زمانی که به تحصیل مشغول شد با توجه به قوانین سنگاپور دانشجو می تواند به کار هم مشغول شود اما به صورت پاره وقت و زمانی که تحصیلش به اتمام رسید می تواند به کار تمام وقت مشغول شده و برای مهاجرت کاری سنگاپور در آنجا اقدام کند و ویزای خود را به ویزای کار سنگاپور تغییر دهد.

افرادی که از طریق مهاجرت به سنگاپور می آیند، می تواند بعد از گذشت سه الی پنج سال و زمانی که در این سال ها مالیات را به دولت سنگاپور پرداخت کند می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

ویزای کاری سنگاپور

مدارک مورد نیاز برای ویزای کاری سنگاپور

  • اصل پاسپورت و کپی از تمام صفحات آن
  • چند قطعه عکس که از تاریخ آن شش ماه بیشتر نگذشته باشد
  • گواهی سلامتی پزشکی
  • عدم سوء پیشینه
  • سابقه کاری مرتبط
  • سابقه بیمه
  • اصل مدارک دانشگاهی معتبر به همراه کپی از تمام آن ها
  • تمکن مالی

و هرگونه مدارکی که سفارت و دولت سنگاپور از متقاضی درخواست کند. بعد از تایید تمام مدارک دولت سنگاپور اجازه صدور ویزای کار را می دهد.

با وجود تمام مطالبی که در این مقاله برای ویزای کاری خدمتتان ارائه دادیم بهتر است بدانید که دولت سنگاپور کمی در این خصوص سخت گیرانه عمل می کنند و در صدد این می باشند که نیروی کاری بومی خود را تقویت کرده و افزایش دهند و محدودیت های بسیاری را برای افراد خارجی که در این کشور از طریق ویزای کاری به این کشور رسیده اند را اعمال کرده اند.

این کشور دارای بزرگترین داد و ستد در دنیا می باشد و ثروت به دست آمده اش به همین خاطر می باشد, اقتصاد این کشور  مبتنی بر صنعت و خدمات می باشد و از منابع طبیعی دارای ضعف می باشد.

آب و هوای این کشور گرم و مرطوب می باشد و دارای بارش های زیادی می باشد.

جاذبه های گردشگری موجود در این کشور سبب شده است سالانه افراد زیادی به این کشور رفته و از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنند و این موضوع یک نقطه ی قوت در اقتصاد و درآمد زایی کشور سنگاپور است.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

4.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *