برزیل, تحصیلی

آخرین تغییرات دریافت ویزای تحصیلی برزیل

ویزای تحصیلی برزیل

یکی از ارزانترین و آسانترین راه مهاجرت به کشور زیبا و پرطرفدار برزیل از طریق ویزای تحصیلی برزیل اتفاق خواهد افتاد و افرادی که خواهان دریافت اقامت برزیل می باشند می توانند با اخذ ویزای تحصیلی برزیل برای این امر اقدام کنند و به راحتی و با سریع ترین زمان ممکن به کشور برزیل برسند.

ویزای تحصیلی برزیل

روشهای مهاجرت به کشور برزیل متعدد می باشد مانند ویزای کاری برزیل ویزای توریستی برزیل. اما ما به شما ویزای تحصیلی برزیل را پیشنهاد می کنیم و اگر شما شرایط لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی برزیل را داشته باشید به راحتی می توانید به اهداف بلند مدت خود برسید.

 کشور برزیل

برزیل دارای دانشگاه های معتبری در سطح جهانی می باشد که این مسئله باعث شده است افراد زیادی خواهان دریافت ویزای تحصیلی برزیل باشند. البته خاطر نشان کنیم که کم بودن هزینه های زندگی و تحصیل در برزیل شامل این امر خواهد شد و بسیاری بخاطر اینکه برزیل کشوری پیشرفته و ارزان می باشد علاقمند به حضور در این کشور می باشند.

برزیل کشوری است که اگر تا بحال به مهاجرت به آنجا فکر نکرده اید پیشنهاد می کنیم کمی از زمان خود را به مهاجرت به برزیل تعلق دهید زیرا این کشور از بازار کار بسیار عالی هم نیز برخوردار است و افرادی که از طریق ویزای تحصیلی برزیل به این کشور می روند می توانند بعد از مدتی که به آنجا رفتند در حین تحصیل به کار پاره وقت نیز بپردازند و بعد از اتمام تحصیل همان کار را ادامه دهند اما به صورت تمام وقت که این موضوع بسیار برای افراد متقاضی ویزای تحصیلی برزیل حائز اهمیت می باشد زیرا آینده فرد را تحد تاثیر قرار خواهد داد.

تحصیل در برزیل از مقطع دبستان تا دانشگاه امکان پذیر می باشد. شایان ذکر می باشد که تحصیل در برزیل به صورت رایگان می باشد اما اگر در دانشگاههای خصوصی می خواهید تحصیل کنید باید بدانید که موظف به پرداخت شهریه نیز می باشید.

شرایط ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی 

ویزای تحصیل در برزیل در مقطع کارشناسی چهار ساله می باشد و افرادی که متقاضی در این مقطع می باشند باید حتما مدرک زبان پرتغالی را داشته باشند زیرا زبان تدریس در این مقطع پرتغالی می باشد.

شایان ذکر می باشد که افرادی هستند که مدرک زبان پرتغالی خود را در ایران دریافت نکرده اند، آنها می توانند در کلاسهای دوره زبان پرتغالی که در برزیل برگزار می شود شرکت کنند و زبان پرتغالی را فرا گیرند.

در برخی موارد در مقطع کارشناسی آزمون ورودی از متقاضیان ویزای تحصیلی برزیل گرفته می شود که طبق آن اگر فرد بتواند حد نصاب نمره را کسب کند می تواند به دانشگاه راه پیدا کند.

هزینه های زندگی در برزیل به حدود ۸۰۰ دلار در ماه می رسد که افراد متقاضی ویزای تحصیلی برزیل می توانند با اجازه دولت در هفته به مدت ده ساعت کار کنند و کمی از این هزینه ها با این کار جبران شود.

شرایط ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد 

مدت زمان این ویزای تحصیل دو ساله می باشد و زبان تدریس در دانشگاه های برزیل در مقطع کارشناسی ارشد انگلیسی است و فرد متقاضی ویزای تحصیلی برزیل بایستی مدرک زبان آیلتس خود را گرفته باشد.

افراد می توانند برای تقویت زبان پرتغالی در دانشگاه های این کشور دوره های زبان را بگذرانند و جالب این است که برزیل تنها کشوری است که در مقطع کارشناسی ارشد بورسیه می دهد.

افرادی که بورسیه می شوند ماهیانه حدود ۷۰۰دلار برایشان واریز خواهد شد و این موضوع می تواند درصدی از هزینه های فرد را کاهش دهد.

افرادی که در این مقطع تحصیل می کنند می توانند به مدت بیست ساعت در هفته مشغول به کار شوند.

شرایط ویزای تحصیلی در مقطع دکتری

افرادی که می خواهند در این مقطع تحصیل کنند باید رزومه بسیار قوی به دانشگاه ارائه دهند تا پذیرش را دریافت کنند.  تحصیل در این مقطع بین سه تا پنج سال زمان می برد و در پایان دوره باید پروژه های تحقیقاتی به دانشگاه ارائه دهد. در این مقطع کلیه دروس به زبان پرتغالی تدریس می شود و این مسئله به این معنا می باشد که افرادی که از طریق ویزای تحصیلی در مقطع دکترا می خواهند اقدام کنند باید قبل از هر اقدامی مدرک زبان پرتغالی خود را گرفته باشند.

دولت برزیل به افراد متقاضی ویزای تحصیلی این کشور در مقطع دکترا این اجازه را داده است که فرد می تواند به مدت سی ساعت در هفته مشغول به کار شود و درآمد قابل توجهی را بدست خواهد آورد.

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *