مجارستان, وقت سفارت

وقت سفارت مجارستان

این روزها افراد بسیاری در صدد مهاجرت و یا سفر به کشورهای خارجی می‌باشند و این مهاجرت آن‌ها به دلایل گوناگون می‌باشد، اما بیشتر افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند کشورهایی را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند که عضو اتحادیه اروپا باشد، کشور مجارستان جزء آن دسته از کشورهای زیبایی می‌باشد که سالانه افراد بسیاری از طریق ویزای تحصیلی مجارستان، ویزای کاری مجارستان و ویزای توریستی مجارستان به این کشور سفر می‌کنند، اما برای به انجام رسیدن این اتفاق باید ابتدا وقت سفارت مجارستان گرفته شود تا در وقت سفارت مجارستان مدارک لازم را جهت دریافت ویزا به سفارت مجارستان تحویل دهید.

اگر شما برای دریافت ویزا می‌خواهید اقدام کنید ابتدا باید وقت سفارت مجارستان را بگیرید به همین خاطر ما در این مقاله در خصوص چگونگی وقت سفارت مجارستان و اطلاعات کامل در خصوص وقت سفارت مجارستان برایتان تهیه کرده‌ایم تا به چگونگی تعیین وقت سفارت مجارستان آشنا شوید.

اگر شما تمایل به سفر و مهاجرت به کشور مجارستان را دارید باید یک سری مراحل را طبق برنامه کاری خود سپری کنید، اما یک سری از مراحل به صورت عمومی می‌باشد که باید تمامی افرادی که می‌خواهند از کشور خارج شوند حال برای سفری کوتاه و یا برای تحصیل و یا برای کار، می‌بایست یک سری از مراحل را به صورت گام‌به‌گام سپری نمایند.

این مراحل با گرفتن وقت سفارت مجارستان آغاز می‌شود، چرا که همان‌طور که میدانید برای ورود به هر کشور خارجی همانند مجارستان شما باید اجازه ورود دریافت نمایید، این اجازه ورود با دریافت ویزای مجارستان برای شما امکان‌پذیر می‌باشد پس باید برای دریافت ویزای مجارستان ابتدا یک وقت سفارت مجارستان تنظیم نمایید.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید هم به صورت شخصی وقت سفارت مجارستان را دریافت نمایید و هم می‌توانید این کار را بر عهده یکی از موسسات مهاجرتی معتبر همانند موسسه ما که تمام امور را به صورت قانونی انجام می‌دهد بسپارید، اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که زمانی که وقت سفارت مجارستان برای شما گرفته شد باید در تاریخ مشخص شده خود متقاضی به صورت حضوری در سفارت حضور داشته باشد.

مجارستان

این کشور که در اروپای مرکزی قرار گرفته است دارای زیبایی‌های بسیاری می‌باشد که افراد بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است، شاید برایتان جالب باشد که زیباترین پایتخت اروپا شهر بوداپست مجارستان می‌باشد، این کشور عضو معاهده شینگن می‌باشد و افرادی که اقامت مجارستان را به دست آورند می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

افرادی که تمایل دارند به این کشور زیبا سفر نمایند می‌توانند از سه روش با توجه به شرایطشان اقدام به این عمل نمایند، 1- از طریق ویزای تحصیلی مجارستان 2- از طریق ویزای توریستی مجارستان 3- از طریق ویزای تجاری مجارستان اقدام به وقت سفارت مجارستان نمایند که در ادامه توضیح کاملی در خصوص وقت سفارت مجارستان به این سه روش خواهیم داد.

تنظیم وقت سفارت مجارستان

همان‌طور که قبل‌تر هم به آن اشاره نمودیم شما باید برای درخواست ویزا به صورت حضوری در سفارت مجارستان حضور به عمل آورید البته باید این نکته را خاطر نشان نماییم که نوبت‌دهی سفارت‌ها و تنظیم وقت سفارت مجارستان با دیگر کشورها متفاوت می‌باشد.

این تفاوت در نوبت‌دهی سفارت‌ها به این خاطر می‌باشد که هر چقدر درخواست برای وقت سفارت مجارستان بیشتر باشد مسلماً وقت سفارت مجارستان برای شما در تاریخ دیرتر تنظیم می‌گردد، پس تنظیم وقت سفارت مجارستان و دیگر کشور بستگی به تعداد درخواست‌های آن کشور دارد.

نکته‌ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت می‌باشد این است که شما باید قبل از اقدام برای تنظیم وقت سفارت مجارستان تمام مدارک لازم جهت دریافت ویزای مجارستان را تکمیل کرده و هدف خود را مشخص کرده باشید، چرا که هرگونه نقصی در پرونده سبب می‌شود زمان طولانی‌تری برای دریافت ویزا سپری نمایید.

برای تعیین وقت سفارت مجارستان شما می‌توانید تمامی امور را به دست کارشناسان ما سپرده و با هماهنگ‌هایی که با شما انجام می‌شود فقط در زمانی که توسط کارشناسان ما به شما اطلاع داده می‌شود برای درخواست ویزا به سفارت مجارستان بروید.

شما می‌توانید خودتان نیز تمام امور را به صورت راحت انجام دهید اما اگر می‌خواهید تنظیم وقت سفارت به سرعت انجام پذیرد بهتر است با موسسات مهاجرتی قرارداد منعقد نمایید، همان‌طور که گفتیم بعد از دریافت وقت سفارت مجارستان می‌توانید به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک تکمیل شده به این سفارت که در تهران موجود می‌باشد بروید.

گرفتن وقت سفارت مجارستان برای دریافت ویزای تحصیلی مجارستان

روش‌های مهاجرت متعدد می‌باشد اما بهتر آن است که با توجه به شرایطی که متقاضی دارد مناسب‌ترین نوع مهاجرت را انتخاب نماید، کارشناسان ما با تجربه و دانشی که در اختیار دارند می‌توانند برای شما مناسب‌ترین و بهترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط شما پیشنهاد کنند.

یکی از این روش‌ها از طریق اخذ ویزای تحصیلی مجارستان امکان‌پذیر می‌باشد، ویزای تحصیلی مجارستان مناسب برای افرادی می‌باشد که قصد ادامه تحصیل در یکی از بهترین کشورهای اروپایی را دارند چرا که این کشور دارای دانشگاه‌های معتبر و دارای امکانات آموزشی پیشرفته نیز می‌باشد.

برای دریافت ویزای تحصیلی مجارستان شما باید مراحلی را سپری نمایید و بعد از گرفتن پذیرش از دانشگاه مربوطه در مجارستان باید اقدام به تعیین وقت سفارت مجارستان نمایید.

نکته‌ای که در این زمینه بسیار حائز اهمیت می‌باشد این است که شما قبل از اقدام برای تعیین وقت سفارت مجارستان بهتر است که تمامی مدارک لازم را تکمیل نموده باشید چرا که هرگونه نقصی در پرونده شما دیده شود متأسفانه با درخواست ویزای تحصیلی مجارستان مخالفت می‌شود و شما باید مجدد تمامی مراحل را انجام دهید پس قبل از هرگونه اقدامی دقت لازم را به عمل آورید.

 مدارک مورد نیاز  جهت دریافت ویزای تحصیلی مجارستان

  • گذرنامه معتبر متقاضی و در صورتی که گذرنامه منقضی شده باشد باید گذرنامه جدید به همراه گذرنامه منقضی شده را به سفارت مجارستان ارائه دهد.
  • کارت شناسایی متقاضی
  • 6 قطعه عکس رنگی متقاضی که مربوط به حداکثر 6 ماه گذشته بوده باشد.
  • مدارک تحصیلی متقاضی
  • ریز نمرات
  • سند ملکی که به نام خود متقاضی، پدر و یا مادر وی باشد.
  • شناسنامه مادر متقاضی
  • تاییدیه دانشگاه مجارستان
  • بیمه مسافرتی
  • پرینت بانکی
  • و هرگونه مدارکی که سفارت مجارستان از متقاضی درخواست نماید.

نکته‌ای که حائز اهمیت می‌باشد این است که تمامی اسناد و مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.

زمانی که در وقت سفارت مجارستان که توسط خود شما و یا موسسه مشخص شده است با ارائه تمامی مدارکی که ذکر کردیم حضور به عمل آورید، برای شما تشکیل پرونده می‌دهند و بعد از گذشت چند هفته جواب درخواست ویزای تحصیلی شما خواهد آمد.

گرفتن وقت سفارت برای دریافت ویزای کاری

در برخی مواقع افرادی هستند که دارای مهارت و تخصص خاصی می‌باشند که می‌خواهند این تخصص و مهارت را با دریافت ویزای کاری مجارستان در آن کشور به صورت حرفه‌ای ادامه دهند و در واقع مشغول به کار شوند.

جالب است بدانید که شما با دریافت ویزای کاری مجارستان می‌توانید برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایید و از مزایای اقامت این کشور بهره‌مند شوید.

همانند ویزای تحصیلی، افرادی که علاقه‌مند به کار در مجارستان می‌باشند باید ویزای کاری مجارستان را دریافت نمایند، برای دریافت ویزای کاری مجارستان باید مراحلی را سپری نمایید که در اولین گام باید وقت سفارت مجارستان را تعیین نمایید، این کار هم می‌توانید خودتان انجام دهید و اگر وقت انجام آن را ندارید می‌توانید از طریق موسسه ما اقدام به تعیین وقت سفارت مجارستان برای درخواست ویزای کاری مجارستان کنید.

شایان ذکر می‌باشد که شرایط پیدا کردن کار در کشور مجارستان کمی زمان‌بر و طولانی می‌باشد چرا که شما باید کارفرمایی در این کشور پیدا نمایید که این خود زمان زیادی را خواهد برد.

مدارکی که باید قبل از تعیین وقت سفارت مجارستان آن‌ها را تکمیل کرده باشید عبارت‌اند از:

  • گذرنامه متقاضی که منقضی نشده باشد.
  • کارت شناسایی متقاضی
  • برگه دعوت به همکاری از طرف کارفرما و یا شرکت مجارستانی
  • سه قطعه عکس رنگی
  • پرداخت هزینه‌های سفارت
  • گواهی اشتغال به کار
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • بیمه مسافر
  • سند مالکیت
  • پرینت شش ماهه حساب بانکی
  • سابقه کاری
  • سابقه بیمه
  • در صورت داشتن شرکت باید متقاضی مدارک لازم را ارائه دهد.
  • در صورت داشتن همراه (همسر و فرزندان زیر 18 سال) مدارک لازم برای آن‌ها باید ارائه شود.
  • انگشت‌نگاری متقاضی
  • بلیط هواپیما برای سفر به مجارستان
  • و هرگونه مدارکی که سفارت از شما درخواست نماید.

نکته مهم این می‌باشد که تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.

بعد از بررسی تمام مدارک و همچنین مصاحبه‌ای که در سفارت از شما انجام می‌گیرد، طبق تائید مأمور سفارت برای شما ویزای کاری مجارستان صادر می‌گردد.

گرفتن وقت سفارت برای دریافت ویزای توریستی

از آنجایی که کشور مجارستان زیبایی‌های طبیعی بسیاری می‌باشد افرادی نیز برای سفری کوتاه قصد دیدن از این زیبایی‌ها را دارند که قصد آن‌ها تنها سفری کوتاه توریستی می‌باشد و نمی‌خواهند که اقامت این کشور را به دست آورند به همین خاطر می‌توانند با تعیین وقت سفارت مجارستان برای دریافت ویزای توریستی مجارستان اقدام نمایند، البته باید خاطر نشان کنیم که افرادی که می‌خواهند از اقوام و خانواده خود که در این کشور نیز هستند دیدی و بازدید نمایند هم می‌توانند با مشخص کردن وقت سفارت مجارستان برای دریافت ویزای توریستی مجارستان اقدام نمایند.

شما زمانی که قصد سفر به این کشور زیبا را می‌گیرید باید مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی مجارستان را تکمیل نمایید و بعد از تکمیل مدارک باید وقت سفارت مجارستان را تعیین نمایید تا در زمان مشخص شده مدارک خود را برای بررسی به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهید.

مدارک مورد نیاز

  • گذرنامه معتبر متقاضی و همراهان او
  • تکمیل نمودن فرم درخواست ویزا
  • دو قطعه عکس رنگی پرسنلی
  • گواهی اشتغال به کار
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • پرینت شش ماهه حساب بانکی متقاضی
  • تمکن مالی
  • سند مالکیت
  • ترجمه رسمی تمام مدارک و اسناد به زبان انگلیسی
  • کپی از تمامی مدارک و اسناد

همان‌طور که می دانید باید از تمامی مدارک کپی تهیه نمایید چرا که تمامی مدارک به شما برگردانده خواهد شد و تنها کپی آن‌ها ضمیمه پرونده خواهد شد و بعد از بررسی مدارک برای شما ویزای توریستی مجارستان که مدت مشخص نیز دارد صادر می‌گردد، توجه داشته باشید که باید در پایان مدت ویزا خاک این کشور را ترک نمایید.

همان‌طور که گفتیم برای دریافت ورود در هر کشور همانند مجارستان شما باید اجازه ورود داشته باشید و این اجازه ورود با دریافت ویزا امکان‌پذیر می‌باشد و شما برای دریافت ویزا باید وقت سفارت مجارستان را تنظیم نمایید تا بتوانید در تاریخ مشخص شده مدارک خود را جهت درخواست ویزا ارائه دهید.

در پایان

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *