رومانی, وقت سفارت

وقت سفارت رومانی

وقت سفارت رومانی

وقت سفارت رومانی

در این مقاله سعی بر این است که در مورد وقت سفارت رومانی بحث کنیم.کشورهای اروپایی در این سالها مقصد مناسبی برای گردشگران, دانشجویان و افرادی می باشد که به دنبال کار و یافتن شغل هستند چرا که این کشورها دارای مزایای فراوانی نیز می باشند, کشور رومانی که شاید کمتر شناخته شده باشد یک کشور با ثبات اقتصادی و دارای جاذبه های طبیعی فراوان می باشد که افراد بسیاری در صدد اخذ یکی از ویزاهای این کشور با توجه به شرایطشان می باشند

کشور رومانی

کشور رومانی یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد و هر فردی که خارج از اتحادیه اروپا قصد سفر و ورود به این کشور را داشته باشد باید مجوز دریافت نماید, این مجوز با اخذ ویزا امکان پذیر می باشد و برای آنکه بتوانید درخواست ویزا دهید باید وقت سفارت رومانی را تعیین نمایید, مراحل وقت سفارت رومانی کار دشواری نمی باشد به همین خاطر ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا اطلاعاتی در زمینه چگونگی تعیین وقت سفارت رومانی و مراحل وقت سفارت رومانی به علاقمندان اخذ ویزای این کشور ارائه دهیم.

مراحل تعیین وقت سفارت

برای ورود به کشور رومانی همانطور که گفتیم باید اجازه ورود داشته باشید و این اجازه ورود با دریافت ویزا امکان پذیر می باشد, برای دریافت ویزای رومانی شما باید ابتدا وقت سفارت رومانی را مشخص کنید تا در تاریخی که برای شما مشخص می شود برای ارائه مدارک, انگشت نگاری و مصاحبه حضور به عمل آورد .

برخی از کشورها سفارتی در کشور عزیزان ندارند و کار برای این دسته از متقاضیانی که در صدد اخذ ویزای آن کشورها می باشد دشوار است, اما کشور رومانی در تهران دارای سفارت می باشد و هموطنان عزیزمان برای سفر به این کشور از طریق یکی از ویزاهای این کشور دچار مشکل نخواهند بود .

شمادر اولین گام باید وقت سفارت رومانی را مشخص کنید که می تواند هم به صورت آنلاین باشد و هم می تواند از طریق تماس با سفارت این کشور صورت گیرد, به همین خاطر ما در ادامه آدرس و شماره تلفن های سفارت رومانی را نیز برای شما علاقمندان به این کشور قرار داده ایم .

اگر به صورت آنلاین بخواهید اقدام کنید می توانید با ایجاد حساب کاربری در وب سایت سفارت رومانی به این مهم دسترسی داشته باشید, به این صورت که به شما اجازه داده خواهد شد فرم های مربوطه را تکمیل و اطلاعاتی را از شما خواستار است پر نمایید .

بعد از ثبت تمام اطلاعات شما می توانید به صفحه مشخص شدن تاریخ ها و انتخاب یک زمان و تاریخ مشخص بپردازید, بعد از انتخاب یکی روز شما باید منتظر تایید از سفارت رومانی بمانید و بعد از ارسال تاییدیه برای شما این امکان فراهم می آید تا مدارک لازم برای اخذ ویزای مربوطه را تکمیل و در روزی که مشخص شده است به سفارت رومانی ارائه دهید .

وقت سفارت

توجه داشته باشید شما می توانید به صورت تلفنی هم نیز وقت سفارت رومانی را دریافت نمایید, برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت سفارت رفته و اطلاعات در این زمینه را کسب کنید .

در برخی مواقع پیش خواهد آمد که سفارت تاییدیه ای برای شما ارسال نمی کند و این به معنای این است که تاریخ و وقت سفارت رومانی برای شما تایید نشده است و باید مجدد برای تنظیم وقت سفارت رومانی اقدام نمایید .

در برخی موارد هم زمان نوبت دهی بسیار طولانی می باشد و وقت های آزادی که سفارت در سایت قرار داده است  خیلی دیر می باشد و علت آن تعداد بالای مراجعه کنندگان برای ویزا و وقت سفارت رومانی است .

نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که موسسه ما به صورت عادی و همگانی می تواند وقت سفارت رومانی را برایتان تعیین کند و وقت خارج از نوبت در حیطه کاری موسسه نمی باشد .

راه های  ورود به خاک رومانی

برای ورود به خاک رومانی روش های بسیاری وجود دارد که به چند مورد از رایج ترین نوع ویزاهای کشور رومانی خواهیم پرداخت, یکی از این ویزا ها, ویزای توریستی رومانی می باشد که بسیار محبوب است و طرفداران بسیاری را دارد, یکی دیگر از نوع ویزا ها ویزای تحصیلی رومانی می باشد که مناسب برای افرادی می باشد که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند, نوع دیگر ویزای کاری رومانی می باشد, این نوع ویزا مناسب برای افرادی می باشد که دارای مهارت و تخصص خاصی هستند و می خواهند کار خود را در کشور رومانی تثبیت نمایند در ادامه به چگونگی تعیین وقت سفار رومانی برای هر یک از این ویزا ها خواهیم پرداخت .

آدرس سفارت رومانی در ایران

ایران, تهران, خیابان بهارستان, خیابان فخر آباد, پلاک ۲۲

شماره تماس سفارت رومانی: ۷۷۵۳۹۰۴۱

در پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعات 9 الی 17 با موسسه حقوقی آوات تماس گرفته و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید و از طریق آن مشاوران ما تمام شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند و راه کارهای لازم را به شما عزیزان بیان می کنند.  

به این نوشته امتیاز بدهید post

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *